Sponsorlu Bağlantılar

Korkma be sevgili, istenmediğim gönülde gölgemi bile bırakmam ben!

güzel sözler
Ağır Abi Sözleri Korkma be sevgili, istenmediğim gönülde gölgemi bile bırakmam ben!
Okuduğun sözü beğendiysen daha fazlası için Ağır Abi Sözleri tıkla!
Bu sözü paylaş!
Bu Sözü Okuyanlar, Bunları da Okudu
Doğum Günü Mesajları Samimiyetiyle kendini herkese sevdiren, masumiyetiyle herkesi kendi gibi sanan, ama ne olursa olsun yüzünden gülümseme eksik olmayan insana iyiki doğdun.
Beşiktaş Mesajları Bizimkisi Bir a$k Hikayesi Siyah Beyaz fiLm Gibi ßiraz KartaLım.
Bilgisayar Mesajları Formatlanmış diskin davası olmaz.
Azeri Sevgi Sözleri Sen dunyaya surgun edilen bir meleksen ve men seni o qeder chox sevecemki, o cennetine geri done bilmeyeceksen
Galatasaray Sözleri Biz aliştik avrupada kupa görmeye, sira sende fenerbahçe. Bulgaristanda yayla kupasi varmiş, haydi fenere de bir alkiş..
Kamyon Arkası Sözleri  Rampaların ustasıyım Rambrant?ın hastasıyım.
Karizma Sözler Yeşile inatağaç hala yesermektegeceye inat gün hala ağarmaktaölüme inay insanlar hala yasamaktaben ise sana inat hala sevmekteyıminat bu ya her zaman seveceğim
Sponsorlu Bağlantılar
Egon ne kadar yüksekse, gözden...Egon ne kadar yüksekse, gözden düşüşün de o kadar sert olur!
Nasıl ki; Kuran'a abdestsiz do...Nasıl ki; Kuran'a abdestsiz dokunmuyorsan, sevdiğine de nikahsız dokunmayacaksın!
Daha Fazla Resimli Güzel Sözler için Tıkla!
Annemin terlik atarken , terli...Annemin terlik atarken , terliğe verdiği o falsoyu messi bile veremez diyenler buradasınız biliyorum :P
-Bakkal amca, bu sinek ilacını...-Bakkal amca, bu sinek ilacının tarih geçmiş. -Tabi evlat getir hemen değişelim, sinekler zehirlenir falan, Allah korusun.
Daha Fazla Resimli Komik Sözler için Tıkla!
Sponsorlu Bağlantılar
taner25, Ramazan Bayramı Mesajları için yorum yaptı:
Değerli insanların ramazan bayramını kutlar,tüm günlerinin bayram neşesinde geçmesini dilerim.
songül, İsyankar Sözler için yorum yaptı:
bu isyana az sonra bende başIicam bu haIe getiren herkesin ALLAH beIasını versin
gizem, Janjanlı Sözler için yorum yaptı:
Bakacağım tek yön önüm, doğru rotayı izIer gözüm Rüzgara emanet sözüm, hasretIerIe yandı gönIüm YaInızIığım kaIbime zuIüm, korkutmakta her an öIüm Ben bir pembe diziyim; her günüm bir böIüm
mustafa, Felsefi Sözler için yorum yaptı:
AnIatamadığınız her şey için AnIatmaIıymış Meğer
cengiz mert , Acı Sözler için yorum yaptı:
Seni seviyorum fakat aklımla veya kalbimle değil olurya akıl unutur kalp durur bu yüzden seni ruhumla seewiyorum o ne unutur nede durur...
timur yıldız, Büyüleyici Sözler için yorum yaptı:
Hayat ne kadarda karmasik degiImi. Dogru zamanda yaInis yaInis zamanda dogru insani karsina cikariyo
vural, Öfke Sözleri için yorum yaptı:
Tartistiktan sonra ceketi aIip cikmaktansa susarim bi taraf mutIaka susmasi gerekiyorki kavga tartisma oImasin bence bu dogrusu
serkan, Özlem Sözleri için yorum yaptı:
Kimseyi özIemiyorum kimse kimsenin kaIbini kıramaz ve buna hakkı yok .. o yüzden kimseyi özleme
GüzelimSözler Google'da
Güzel Sözler, Kısa Güzel Sözler gibi konularda hizmettedir.
Sayfamızdaki En Güzel Sözler çeşitli sayfalardan toparlanmıştır, hatalar bulunabilir. Okuduğunuz sözde hata olduğunu düşünüyorsanız, kaldırılması için iletişime geçiniz.
Soru / şikayet / istek için:
y3hhu [a] hotmail.com