Ey sevdiğim, fırtınalar kopar içimde, unuttur bana kendimi.

Sevenler İçin Sözler Ey sevdiğim, fırtınalar kopar içimde, unuttur bana kendimi.
Okuduğun sözü beğendiysen daha fazlası için Sevenler İçin Sözler tıkla!
Bu sözü paylaş!
Gürcü Atasözleri Ürkütücü Mesajlar Spor Sözleri Çin Atasözleri Cep Sözleri Geyik Laflar İntikam Mesajları Cuma Mesajları
Bu Sözü Okuyanlar, Bunları da Okudu
Kaliteli Sözler Son kibrit çöpüm gibi sakladım seni. Rüzgarlıydı hava, tiryakiydim üstelik yakmadım seni.
Facebook Sözleri Hani her şeye eyvallah da arada bir sana kızınca başımı zorla da olsa çekip göğsüne yapıştırman yok muydu? İşte onu çok özledim.
İyi Geceler Sözleri Hayatımsın ve ben sadece seni yaşayabilirim Seni yaşadığım her gün için yanağına bir buse gonderiyorum huzurla uyu bitanem.. huzurlu ve mutlu? İyi geceler.. Seni seviyorum.
Karizma Sözler Acısını yediğim bu hayatın, tatlısını kimseye ısmarlamam!
Sıcak Sözler Hergün aklımdan geçiyorsun. İnsan geçerken selam verir.
Sponsorlu Bağlantılar
Oyun bittiğinde Şah ve piyon a...Oyun bittiğinde Şah ve piyon aynı kutuya girer
Gitmek unutmak değildir sen bu...Gitmek unutmak değildir sen bunu çok iyi biliyorsun. Aklımda gözlerin varken sen buna gitmek mi diyorsun?
Daha Fazla Resimli Güzel Sözler için Tıkla!
Hiçbir şey yapasım gelmiyor. H...Hiçbir şey yapasım gelmiyor. Hatta yapmadıkça yapmayasım geliyor. Sanırım üşengeçlikte level atladım.
Sevgilime 'sen saraylara layık...Sevgilime 'sen saraylara layıksın' dedim ve kolundan tuttuğum gibi simit sarayına götürdüm. Aslında çok romantiğim :)
Daha Fazla Resimli Komik Sözler için Tıkla!
Aşağıdaki sözlere bakmadıysan çok şey kaçırıyor olabilirsin :)
Çin Atasözleri Süslü Sözler Üzücü Sözler İsyan Mesajları
Sponsorlu Bağlantılar
(Cuma Mesajları) Sunay: Allah Bizlere kardeşce yaşamayı nasip etsin Amin (Delikanlı Sözler) ali kaan sarı: süper (Ölüm Sözleri) Akem: olumun bizi hara gozleyeceyi deqiq deyl en yaxwisi biz onu her yerde gozleyek (Rap Sözleri) hediye nane: Söz de güzeI. YorumIarda ama kişiden kişiye değişkenIik gösteren. DurumIar bunIar. Yani (Motivasyon Sözleri) yigit karagöz: ölümüne gidelim dedinde mazotmu yok dedik (Umursamaz Sözler) Büşra Y.z: Kadın derin adam yüzme bilmiyor . (Umursamaz Sözler) hilal: Umursamiyorummmmmmm:( (Duyulmamış Sözler) Ahmet Turan: Biz Hiç Birşeyi Zamana Bırakmadık, Herşeyi Allaha Emanet Ettik .. (Aşk Sözleri) Zeynep: En büyük aşklar nefretle başlar sevmeyene yallah sevene eyvallah gardaş bu Sözü de unutmayın (Yürek Yakan Sözler) merve ç: beni bırak kendi halime seni böyle seveyim
Sponsorlu Bağlantılar
taki.tak63, Dertli Sözler için yorum yaptı:
EY HAYAT o kadar yorgunum ki susupta ağlayasım ülüpte dinlenesim var
BAKİCAN, Ezici Sözler için yorum yaptı:
BU DEVİRDE DEVEYİ DİKENİ İNSANI EZEN GEREK
Muhammet, Cezaevi Sözleri için yorum yaptı:
Allah tum. Mahkmlara yrdim etsin. allh yrdimcimiz olsun...
RéMZi , Özgürlük Sözleri için yorum yaptı:
éN GüZéL ŞéY DéVrimdir oDA özgürlüktür Çok güZéL DiR
fadime, Yürek Yakan Sözler için yorum yaptı:
Senle gecirdigim her gune... saate... dk... saniyeye... lanet olsun
sinem, Umursamaz Sözler için yorum yaptı:
Bi bak bakalım umrumda mısın valla değilsin
esmer kızz, Jilet Sözler için yorum yaptı:
yerime koyduklarını sana koyması dilegiyle ;)
Ceren, İçten Sözler için yorum yaptı:
Biri var unutamadığım, bir çiçek var kopartamadigım, bi hayal var kuramadığım. Birde sen varsın özleyipte kavuşamadığım
Kader, Umursamaz Sözler için yorum yaptı:
Umursamaz biri değilim ama umursamiyormus gibi yapmayı öğrendim
Dorukhan, Kapak Laflar için yorum yaptı:
Biz kimseye ölmedik, Kimsede bize bayılmasın. HADİ EYWW
Dorukhan, Kapak Laflar için yorum yaptı:
Gidene dur demekte neymiş asfalt bile dökeriz yeterki sıktır olup gitsin.
Ferhat uce , Resimli Güzel Sözler için yorum yaptı:
Sirnak li çocuğun dedigi gibi masum olmalı aşk, sana keyfim geldi....
asasasasa, Aşk Sözleri için yorum yaptı:
oh oh ya gecer
nida, Koyan Laflar için yorum yaptı:
Vur yapıştır bızıde alıştır
Laf Sokucu Sözler İğneli Sözler Dramatik Mesajlar Face Mesajları Beşiktaş Mesajları Gözyaşı Sözleri Bilinmeyen Mesajlar Afrika Atasözleri
GüzelimSözler Google'da
Güzel Sözler, Kısa Güzel Sözler gibi konularda hizmettedir.
Sayfamızdaki En Güzel Sözler çeşitli sayfalardan toparlanmıştır, hatalar bulunabilir. Okuduğunuz sözde hata olduğunu düşünüyorsanız, kaldırılması için iletişime geçiniz.
Soru / şikayet / istek için:
y3hhu [a] hotmail.com