Madem sonunda ağlatacaktın, neden gözlerime gülmeyi öğrettin...

Damardan Sözler Madem sonunda ağlatacaktın, neden gözlerime gülmeyi öğrettin...
Okuduğun sözü beğendiysen daha fazlası için Damardan Sözler tıkla!
Bu sözü paylaş!
Bu Sözü Okuyanlar, Bunları da Okudu
Tatlı Sözler Biri gelse, beni sadece Allah için sevse ve hiç gitmese.
Karşılıksız Aşk Sözleri Seni hayal ediyorum geceleri Masamın Soğuk kenarında zaten hep hayal ediyorum seni olsan da olmuyor istemiyorsun beni.
İran Atasözleri Talih verimli çalışmaya bağlıdır.
Kıymetli Sözler İnsanlar size kendilerini anlattıkları gibi değil, size yaşattıkları gibidirler. Kimini erken, kimini geç öğrenirsiniz. Ama öğrenirsiniz...
Sevgiliye Uyku Sözleri Beyaz bir güvercin gönderiyorum sana, Kanatlarında mutluluk yüreğinde sevgi ve şevkat, Kar beyaz tüylerinde kokun, Ve gagasında iyi geceler öpücüğü Ona iyi bak.
Kibar Mesajlar Seninle Seni yaşamak Yalan Dünyadan Kısa Süreliğine uzaklaşmak gibi bir şet benim için ahu gözlüm.
Geyik Laflar kardan adam olur senden adam olmaz
Arnavut Atasözleri Nerede arı var bal oradadır.
Araba Sözleri Yetti kader.
Sponsorlu Bağlantılar
Erkek adam bırakacağı eli tutu...Erkek adam bırakacağı eli tutumaz, tuttuğu eli ise bırakmaz!
Eğer bir gün ağlamaklı olursan...Eğer bir gün ağlamaklı olursan, beni ara... Seni güldüreceğime söz veremem, fakat seninle birlikte ağlayabilirim.
Daha Fazla Resimli Güzel Sözler için Tıkla!
O kadar yalnızım ki, asit yağm...O kadar yalnızım ki, asit yağmurunda bile romantizm yaşama ihtimalini değerlendirebilirim.
Kısa kollu gömlek sevmem ama a...Kısa kollu gömlek sevmem ama askıdaki tüm uzun kollu gömleklerimin kolları kıvırılmış bi şekilde beni bekler.
Daha Fazla Resimli Komik Sözler için Tıkla!
Aşağıdaki sözlere bakmadıysan çok şey kaçırıyor olabilirsin :)
Sponsorlu Bağlantılar
(Kazakistan Atasözleri) osman: emeğinize sağlık. bu ataözleri de çok iyimiş (Beşiktaş Sözleri) özgür: seninle doğduk seninle ölecez kara kartalım benim. (Ağır Abi Sözleri) onur akdoğan: hayat bir sınavsa adımı yazar çıkarım :( (Delikanlı Sözler) ali kaan sarı: süper (Psikopat Laflar) fato: süper ya cidden (Ağır Abi Sözleri) Emrah ERDOĞAN: Doğrular Her Zaman İnsanların Canını Acıtmıştır. (Kırıcı Sözler) aysel: Hani senin varlığın fifi yokluğun tın ya benim varlığım olay yokluğum koyar!!! (Azeri Sevgi Sözleri) QIRIMLI TATAR: hamısı çox yaxşı (Nefret Sözleri) Haydacan: tam nefretimi anlatmışsınız (Makara Sözler) buse: insanı kendinden alıyor bu sözler
Sponsorlu Bağlantılar
semih sarı, Gözlerle İlgili Sözler için yorum yaptı:
onun gözleri kimsede yok. baktıkça içimi eriten.
Yusuf KISAK, Havalı Sözler için yorum yaptı:
Bilinç altınıza yerleşmiş insanları asla silemezsiniz.
baba muslum, Manyak Sözler için yorum yaptı:
Muslum baba misali karanliklar ulkesindeyim isiklarim hep sende kalmis
aykut , Sinir Sözler için yorum yaptı:
Hayal kur içine etsinler
Ezo, Kısa Aşk Sözleri için yorum yaptı:
Sözlerin hepsi süper
Nursel, Dokunaklı Sözler için yorum yaptı:
Ve giderken son sözü elveda oldu, benim son sözüm gözyaşlarım oldu:((((
burçin durdu, Cezaevi Sözleri için yorum yaptı:
Kayseri kapalı cezaevinde eşim yatıyor. Belki bilindik bi söz ama o hep şöyle derdi; kaybeden ben olmam. Kaybeden benden olur... ERDEM DURDU
mahinur, Korkunç Sözler için yorum yaptı:
Gidrnin. Arkasindan. Bet. Dua. Etme. Uc. Tukur. Bir kufur. Gitigi icin. Cok. Sukur
heyat gozel, Resimli Güzel Sözler için yorum yaptı:
Cok cok guzel sozler.. insan kotu etkiliyor. her kez cok tesekkurler
sema, Cezaevi Sözleri için yorum yaptı:
Herşey gibi buda geçecek elbet bir gün seni bekliyorum (C)
EMRE, Kısa Aşk Sözleri için yorum yaptı:
olmamış be
Batmanli, Ağlatan Sözler için yorum yaptı:
Sevmek soylemek deqildir alip yureqine koymak qegilmidir sizce???
Defne Aleyna, Laf Sokucu Sözler için yorum yaptı:
sadece mutlu olun ... icin huzur gerekiyor... hayat aglamaya degmez zaten aglamaya degen insan aglatmaz gulumseyin hayat iste bu yuzden daha guzel siyahla beyazi farkettigin icin...
ısımsız beybı, Umursamaz Sözler için yorum yaptı:
umrumdamısın sanıyorsun takıde hayır salak, umrumdışı varlık ...:p:p
GüzelimSözler Google'da
Güzel Sözler, Kısa Güzel Sözler gibi konularda hizmettedir.
Sayfamızdaki En Güzel Sözler çeşitli sayfalardan toparlanmıştır, hatalar bulunabilir. Okuduğunuz sözde hata olduğunu düşünüyorsanız, kaldırılması için iletişime geçiniz.
Soru / şikayet / istek için:
y3hhu [a] hotmail.com