Sponsorlu Bağlantılar

Madem sonunda ağlatacaktın, neden gözlerime gülmeyi öğrettin...

Damardan Sözler Madem sonunda ağlatacaktın, neden gözlerime gülmeyi öğrettin...
Okuduğun sözü beğendiysen daha fazlası için Damardan Sözler tıkla!
Bu sözü paylaş!
Bu Sözü Okuyanlar, Bunları da Okudu
Güzel Laflar Bazen tartışacağız belki de kavga edeceğiz. Ama hiç vazgeçmeyeceğiz, bunu iyi bilmelisin. Çünkü sen benim mecburiyetim, tek seçeneğimsin sevgilim.
Orjinal Sözler Bir kadın arkandan ağlıyorsa eğer, emin ol kaybeden sensin!
Küçük Sözler Gitsin, harcansın bazı şeyler. Ama sen dur!
Düşündüren Sözler Seninle olmanın en güzel yanı yok, zaten benim olman en güzel yanın!
Saçma Sözler Bana da olmuştu, seni sevdiğimi anladıktan sonra.
Sıcak Sözler Seviyorum demene gerek yok, kıskanıyorum de yeter, ben gerisini anlarım.
Kapak Laflar NoktayI Koyduğumda Ne Senden 1 Eser Kalcak Neden bende Bir Kelime Kalıcak?
Sponsorlu Bağlantılar
Mutluluk ağacına tırmanmak yer...Mutluluk ağacına tırmanmak yerine, altında durup dallarını eğmesini beklersek sadece kuru yaprakları dökülür üzerimize.
Keşke yüzümün güldüğü kadar iç...Keşke yüzümün güldüğü kadar içimde gülseydi.
Daha Fazla Resimli Güzel Sözler için Tıkla!
Bankamatikten para çekiyorum '...Bankamatikten para çekiyorum 'Lütfen paranızı almayı unutmayın' diyor. Kendimi unuturum o parayı orda unutmam.
Küçükken babamdan izinsiz deni...Küçükken babamdan izinsiz denize gitmiştim. Dönünce dövmesin diye arkadaşım Osman'ı da bize getirmiştim onu da dövmüştü :)
Daha Fazla Resimli Komik Sözler için Tıkla!
Aşağıdaki sözlere bakmadıysan çok şey kaçırıyor olabilirsin :)
Sponsorlu Bağlantılar
(Fransızca Aşk Sözleri) FıraT: hiç fransız sevgilimiz olmadıki bu güzel fransızca aşk sözlerini kullanayım x) (Mektup Yazıları) nils ergül: çok güzel yorumlar var ve bence bunlardan en güzeli en sonncu olmuş (Sinir Sözler) Gunay: sevmek kolay guvenmek cok zor (Aşık Edici Sözler) Meliko: Cok guzel (Aşk Acısı Sözleri) halil: sevmek çok zor bide karşılık alamazsan eriyip gidersin...... (Şirin Sözler) Sevgi perisi : seni sevdiyim qeder yasasaydim olumsuzluyun adini sevgi qoyardim (Azeri Sevgi Sözleri) ramiq: inam guven olmuyandan sora sevgide olmur (Ölüm Sözleri) Ayşegül: Şu dunya geIıp gecıcı asıI guzeI oIan yer ahıret rabbımıze kavusacagımız an. (Atarlı Sözler) dilek-bahar: Hayal kurmam alarm kurar gerçeklere uyanırım (Duygulu Mesajlar) ebru demir: bugün senden ayrıldımm ammma sen benim hala kalbimdesin ben seni çok ama çok sevdimmm AŞKIMM
leyla, Ezici Sözler için yorum yaptı:
En cokta ne koyuyo biliyo musunuz ? Karsilikli severken baskalarinin doldurmalarina kanmasi gerci gercekten mi seviyordu yoksa sozde mi orasi tartisilir ama bir gercek varki insan alisiyo
Onur, Cezaevi Sözleri için yorum yaptı:
#ELBET BİR GÜN EREN KAYA (kalbimdesin abim Allahin izniyle atlaticagiz bu günleri)
Huseyin:, Jilet Sözler için yorum yaptı:
güzel hepsi beğendim
asl, Kapak Laflar için yorum yaptı:
Senin gibi olabilirdim yanlız allah beni insan olarak yaratı
gökçe, Son Sözler için yorum yaptı:
iyi işte özlemin yazdığı söz çok yanlışşşş
cesurr, Koyan Sözler için yorum yaptı:
iskeletmisin nesin bu sözlerin korkaklıkla alakası yok demekki sen laf koymaya korkuyosun ben yazarım yaran varsa sen gocunursun
erhan, Aşk Sözleri için yorum yaptı:
Hayatta 3 şey sevdim seni kalbimi ve ümitlerimi seni sevdim beni sevdin dye kalbimi sevdim seni sevdi diye ümitlerimi sevdim bizi yanlız bırakmadı diye@-}--
zalım kral, Esprili Sözler için yorum yaptı:
Olum bana duygusal şeyler anlatmayın lan. kendimi tutamıyorum gülüyorum, ayıp oluyor
Tarık Boy, Güldüren Sözler için yorum yaptı:
-Ne içersin hayatım... +Macchiato ve ekstra caramell shot olsun. -Bize 2 çay.
ebru, Güldüren Sözler için yorum yaptı:
Superrrrrrrrrrrrtt
ferdi, Resimli Güzel Sözler için yorum yaptı:
Elinize saglık hepsi super :)
IREM, Cezaevi Sözleri için yorum yaptı:
Benim sevgilimde cezaevinde. Icimdeki aci bi turlu dinmiyo. Cok ozledim onu sabah aksm agliyorum. Onsuz 3 sene nasi hecicek bilmiyorum :( HÜSNÜ COK SEVIYORUM SEVGILIM SENI
mira, Ezici Sözler için yorum yaptı:
ALLAHA havale ettim
Buse Ariana, Laf Sokan Sözler için yorum yaptı:
uzun ve gereksiz laflardan nefret ediyorum,laf koycaksan kısa ve öz yaz...
GüzelimSözler Google'da
Güzel Sözler, Kısa Güzel Sözler gibi konularda hizmettedir.
Sayfamızdaki En Güzel Sözler çeşitli sayfalardan toparlanmıştır, hatalar bulunabilir. Okuduğunuz sözde hata olduğunu düşünüyorsanız, kaldırılması için iletişime geçiniz.
Soru / şikayet / istek için:
y3hhu [a] hotmail.com