Sponsorlu Bağlantılar

Bazı insanlara görüşürüz demek yerine, işin düşünce yine bekleriz demek lazım!

Laf Sokucu Sözler Bazı insanlara görüşürüz demek yerine, işin düşünce yine bekleriz demek lazım!
Okuduğun sözü beğendiysen daha fazlası için Laf Sokucu Sözler tıkla!
Bu sözü paylaş!
Bu Sözü Okuyanlar, Bunları da Okudu
Koyan Laflar Bitiremediğim cümleler gibisin, anlamı çok ama söylemeye değmeyen...
Türkmen Atasözleri Balığın dirliği suyla mümkündür.
Araba Yazıları Zeytin gözlüm.
Aşk Esprileri Kalbimde yasiyorsun ama kirani vermiyorsun. Not: Ev sahibi en kisa zamanda onunla evlenmezsen seni kapi disari edecekmis.
Yeni Yıl Sözleri Yeni yılda tüm dargınlıkların bitmesi ve barış içinde yaşanması dileğimle...
Düşündüren Sözler Biri sana sarıldığında önce onun kollarını gevşetmesini bekle!
Türk Atasözleri Büyük lokma ye de büyük söz söyleme.
Sponsorlu Bağlantılar
Sen benim olduktan sonra, her ...Sen benim olduktan sonra, her şey herkesin olabilir.
İnsanın, düşünenleri olmalı, m...İnsanın, düşünenleri olmalı, merak edenleri, hesapsız kitapsız değer verenleri, uzakta olunca özleyenleri, sesini duyunca sevinenleri olmalı.
Daha Fazla Resimli Güzel Sözler için Tıkla!
Dövdükten sonra 'sakın ağlama!...Dövdükten sonra 'sakın ağlama!' diyen annelerin çocuklarıyız biz.
Aloo canım, ben tribe giriyoru...Aloo canım, ben tribe giriyorum, telefon çekmeyebilir. Ok...
Daha Fazla Resimli Komik Sözler için Tıkla!
Aşağıdaki sözlere bakmadıysan çok şey kaçırıyor olabilirsin :)
Sponsorlu Bağlantılar
(Kıskançlık Sözleri) berk merve: berk senle cıkmıyorum gorkemle cıkıyorum ama seni kızkanıyorum alev berk gorkem love (Neşeli Sözler) zaKşiR xD: Çirkin kızIarın kocaman güneş gözIükIeri takarak, kafa karıştırdığı zor bir dönemden geçiyoruz. xD (Cuma Mesajları) Hakan: Hakan. Bu siteyi açanlardan bu mesjları yazan kişilerden Allah razı olsun hayırlı cumalar. Admin: Sizden de Allah razı olsun hakan bey. (Laf Sokan Sözler) ESRA: gerktigi yerlerde kulaniriz arkadaşlar (Kızgınlık Sözleri) cansel: harika yaaa (Resimli Güzel Sözler) hakan: bu sayfa bir harika. elinize sağlık çok güzel işime yaran sözler mevcut (Karşılıksız Aşk Sözleri) nuray: karşılıksız sevmek çok kötü bir şey ölum gibi ondan bile beter hiç kimseye böyle bir şey yaşamasın her kese mutlu aşklar!!! (Azeri Sevgi Sözleri) cengiz: azerice aşk sözleri harika (Acı Sözler) mira: cok guzel (Kardeşlik Sözleri) MelihCan ßoyraz: Hayat Sen Olsan Ölmeden Yaşarım Bünyamin Göksu
eda, Yalan Sözler için yorum yaptı:
yalanci kardesime gelsin onu asla affetmiycem ilk defa yalan soledi ve cekip gitti eyw be can dostum.
Tunc, Cesaret Sözleri için yorum yaptı:
Bir lafa bakarim laf mi diye Bir de adama bakarim adam mi diye
mira, Acı Sözler için yorum yaptı:
cok guzel
hayırdır ne bakıyon, Laf Sokan Sözler için yorum yaptı:
sen hiç aynay baktınmı -baktım ve senin gibi olmadığıma şukretim
Cane, Laf Sokucu Sözler için yorum yaptı:
Biz lafı sokmayız koyarız hani işimize gelince
nehir yagmur, Kardeşlik Sözleri için yorum yaptı:
Murat sayılı kardesim seni seviyorum <3 qanqam bnm herseyim degerlim
derya :-) , Aşık Edici Sözler için yorum yaptı:
Semi seviyom fatihh
ergenliktençıkamayanlardansınız, Kötü Laflar için yorum yaptı:
beyninizi s*ym ergen heriflere bak ya
reşit düger facebook xersiz63, Resimli Güzel Sözler için yorum yaptı:
Valla ben böle söz görmedim yüreginize ellerinize sağlık
Jiyan , Hayat Sözleri için yorum yaptı:
Hayat bizi güldürür ya da aglatir .
sevim, Umursamaz Sözler için yorum yaptı:
umrumda deglsin zaten
ADA , Ağır Abi Sözleri için yorum yaptı:
üstüme gelme hayat...! ne canımı yakacak kudrete sahipsin ne kanımı akıtacak bıçağa...! yazılana kaderim der yaşarım; anlım açık başım dik giderim... ben yaradandan ötürü, seni bile silerim. elinden geleni ardına koyma HAYAT ben yine de sana ...GüLeRiM...
duru , Atarlı Sözler için yorum yaptı:
UNUTUM demiyoru ; ama! S***R ettim bilesin ...!
arzu, Hayat Sözleri için yorum yaptı:
Bir bakışta bir çift göze aşık olursun sonra bûtün gözlere kör hayata böyle bakmak gerekiyor sevgiyle
GüzelimSözler Google'da
Güzel Sözler, Kısa Güzel Sözler gibi konularda hizmettedir.
Sayfamızdaki En Güzel Sözler çeşitli sayfalardan toparlanmıştır, hatalar bulunabilir. Okuduğunuz sözde hata olduğunu düşünüyorsanız, kaldırılması için iletişime geçiniz.
Soru / şikayet / istek için:
y3hhu [a] hotmail.com