Sponsorlu Bağlantılar

Sevgi, ahiretlik değilse zaman kaybıdır.

Anlamlı Sözler Sevgi, ahiretlik değilse zaman kaybıdır.
Okuduğun sözü beğendiysen daha fazlası için Anlamlı Sözler tıkla!
Bu sözü paylaş!
Bu Sözü Okuyanlar, Bunları da Okudu
Harbi Sözler Bizim ortamda büyük olana değil, adam olana abi denir.
Mevlana Sözleri Cahil bir kimsenin yanında kitap gibi sessiz ol!
Düşündüren Sözler Bir çığlığın gücünü en çok bağıran değil, en çok susan bilebilir...
Damardan Sözler Bir göz yası akıttım ugrunda yine..Yine seni anımsadım ve agladım. Ama son gözyaslarım..Sanma ki seni unuttugumdan! Seni ölene kadar sevicem derdim ya hep söz sevicem o ana dek!
Damar Mesajlar HAYAT YAŞANDIĞI KADARDIR. ÖTESI YA HATIRALARDA BIR IZ YA DA HAYALLERDE BIR UMUTTUR. HÜSRANI ISE BIR TEK YERDE KABUL EDEBILIRIM: O DA YAŞAMAYA OLANAK VARKEN YAŞAYAMAMIŞ OLMAKTIR.
Laf Sokucu Sözler Aşq bnm İçhn bundn bLe Geçici DöVme!
İhanet Sözleri Canın yandığında koştuğun adam da canını yakınca, nereye gideceğini bilmiyor insan.
Sponsorlu Bağlantılar
Mutluluk, cahil yüreğime veril...Mutluluk, cahil yüreğime verilmiş bir adres. Sora, sora gidiyorum.
Bir kızın en tatlı anı; ağzınd...Bir kızın en tatlı anı; ağzında tokası varken, saçlarını toparlamaya çalıştığı andır.
Daha Fazla Resimli Güzel Sözler için Tıkla!
Ey tokalaştıktan sonra 'yanakt...Ey tokalaştıktan sonra 'yanaktan da öpeyim mi acep' stresi yaşatan az samimi olduğumuz insanlar, ömrümüzü yediniz, verem+kanser ettiniz.
-Parayı uzatır mısınız şoföre?...-Parayı uzatır mısınız şoföre? +Niye siz küs müsünüz? :D
Daha Fazla Resimli Komik Sözler için Tıkla!
Aşağıdaki sözlere bakmadıysan çok şey kaçırıyor olabilirsin :)
Sponsorlu Bağlantılar
Eylem, Cezaevi Sözleri için yorum yaptı:
Gökyüzü Hala Bizim Sevgilim <3
esra, İğneli Sözler için yorum yaptı:
Oyun oynamaksa asıl maksadın kusura bakma canım yanlış parktasın ;))
uğur, Oturtan Laflar için yorum yaptı:
kimi gelir laf sokar kimi arkandan not düser yiyemeyecegine dair .
Nemet, Azerice Aşk Sözleri için yorum yaptı:
evet sevgi kimi guzel wey ola bilmez
Bir Yazar, Face Sözleri için yorum yaptı:
Sapla kalbime hançeri kanlar fışkırsın ama fazla derine inme orada sen varsın.
muhammet, İsyan Sözleri için yorum yaptı:
Ben yaşadıkça sen çıldıracaksın
dilek, Cuma Mesajları için yorum yaptı:
Coook guzel hepinizden allah razo olsun
rasim ocak, Dini Mesajlar için yorum yaptı:
çok güzel sözler
tugcee, Resimli Komik Sözler için yorum yaptı:
çok eğlendim ya
yasin, Gıcık Sözler için yorum yaptı:
Kadın hakkı diye bir şey yoktur çünkü hakkı erkek ismidir
kırık kalp :-/, Ağlatan Sözler için yorum yaptı:
bn sırf o mutlu olsun dye en yakın arkadasmı ayarladm ama sunu asla unutma canım sabah kalktığım zaman ikl aklıma gelen kişi gece yatarken gözümde canlandırdğım son kişisin
canan, Kıskançlık Sözleri için yorum yaptı:
Sana yavşayan her kızın kulağına eğil deki meleğim duyarsa hayatınızı skr :))
burhan, Adam Gibi Sözler için yorum yaptı:
tam bana göremiş bu laflar. adam gibi adamlar için ;)
cansel, Kızgınlık Sözleri için yorum yaptı:
harika yaaa
GüzelimSözler Google'da
Güzel Sözler, Kısa Güzel Sözler gibi konularda hizmettedir.
Sayfamızdaki En Güzel Sözler çeşitli sayfalardan toparlanmıştır, hatalar bulunabilir. Okuduğunuz sözde hata olduğunu düşünüyorsanız, kaldırılması için iletişime geçiniz.
Soru / şikayet / istek için:
y3hhu [a] hotmail.com