Sponsorlu Bağlantılar

Ya Rabbi, dili dualı, kalbi imanlı dostlardan uzaklaştırma bizi.

Dua Sözleri Ya Rabbi, dili dualı, kalbi imanlı dostlardan uzaklaştırma bizi.
Okuduğun sözü beğendiysen daha fazlası için Dua Sözleri tıkla!
Bu sözü paylaş!
Bu Sözü Okuyanlar, Bunları da Okudu
Aşk Sözleri ‎'Üşüme' derdi. Ben annemi bile bu kadar dinlemezken onu dinlerdim. Olur üşümem, gerekirse donarak ölürüm yine de üşümem!
Koyan Laflar Herkese layık olduğu değeri vereceksin, Öküze kravat takmanın alemi yok.
Ulvi Lafları kalan dakikalarda altın golü atamayan Ulvi
Ünlü Mesajlar En iyi öğüdü ancak kendine verebilirsin. CİCERO
Sevgi Sözleri Ne bileyim sevgili, öyle güzel dokunmuşsun ki yüreğime, sensiz sevmek değil ölmek geliyor içimden.
Mutsuzluk Sözleri Mavi gökyüzünü düşünüp, siyah geceyi yaşıyorum.
Doğru Sözler Susma vicdan! Sen susarsan sözüm yalan, sen susarsan insanlığım talan, sen susarsan sonum hüsran, sen susarsan konuşur şeytan!
Sponsorlu Bağlantılar
Unutma sırf sana inat, gözleri...Unutma sırf sana inat, gözlerimden yaş akarken bile güleceğim!
Ne iş yaparsın dedi: 'Hamalım ...Ne iş yaparsın dedi: 'Hamalım ben' dedim. Nasıl yani dedi. 'Elimden tutmasını bilenin yüreğini taşırım' dedim.
Daha Fazla Resimli Güzel Sözler için Tıkla!
Hayat seni güldürmüyorsa, beni...Hayat seni güldürmüyorsa, benimle tanışmadın demektir tatlım. ;)
Dudaklarını büzüştürp resim çe...Dudaklarını büzüştürp resim çekinen kızın ağzına terligin altıyla vuracaksın. Bak bakalım bi daha öyle poz verebiliyor mu :))))
Daha Fazla Resimli Komik Sözler için Tıkla!
Aşağıdaki sözlere bakmadıysan çok şey kaçırıyor olabilirsin :)
Sponsorlu Bağlantılar
(Laf Sokucu Sözler) sudem: Yureğıyle yanımda olmayanın bedenıyle ısım olmaz (Janjanlı Sözler) gizem: Bakacağım tek yön önüm, doğru rotayı izIer gözüm Rüzgara emanet sözüm, hasretIerIe yandı gönIüm YaInızIığım kaIbime zuIüm, korkutmakta her an öIüm Ben bir pembe diziyim; her günüm bir böIüm (Laf Sokucu Sözler) yosun: sağ yanım dolu soldan ikile paşam (Aşık Edici Sözler) ela: gercekden cok guzel sozler bana boyle sozleri soyleyen olmadi daha bakalim iler olucakmi (Ülkücü Sözleri) kürşat uykur: Gemiler Batınca Denizin Canı acır Mı Reİs... (Laf Sokucu Sözler) omir : Sevdim seni sebepsiz Sevmedin beni şerefsiz! (Azerice Aşk Sözleri) avarka musulmanka: cox gozel halal olsun cox xosuma geldi (Farklı Sözler) melyat: seni seviyorum desen bana inanirmisin bana donurmusun ben seni hic kalbimden atamiyorum ve unutamiyorum her zaman seni dusuniyorum.... (Mutluluk Sözleri) Leyla: Yaaaaaaa, bunlar ne guzel sozler, bayildiiiiiim. Supeeeeeer (Etkileyici Sözler) Sude: Eskiden kendim yazmıştım . Kafadan yazmıştım . Aşkımı dağlar yazmak istesem aşkım kadar büyük daĞ BulAMIYORUm ...
eda, Yalan Sözler için yorum yaptı:
yalanci kardesime gelsin onu asla affetmiycem ilk defa yalan soledi ve cekip gitti eyw be can dostum.
Tunc, Cesaret Sözleri için yorum yaptı:
Bir lafa bakarim laf mi diye Bir de adama bakarim adam mi diye
mira, Acı Sözler için yorum yaptı:
cok guzel
hayırdır ne bakıyon, Laf Sokan Sözler için yorum yaptı:
sen hiç aynay baktınmı -baktım ve senin gibi olmadığıma şukretim
Cane, Laf Sokucu Sözler için yorum yaptı:
Biz lafı sokmayız koyarız hani işimize gelince
nehir yagmur, Kardeşlik Sözleri için yorum yaptı:
Murat sayılı kardesim seni seviyorum <3 qanqam bnm herseyim degerlim
derya :-) , Aşık Edici Sözler için yorum yaptı:
Semi seviyom fatihh
ergenliktençıkamayanlardansınız, Kötü Laflar için yorum yaptı:
beyninizi s*ym ergen heriflere bak ya
reşit düger facebook xersiz63, Resimli Güzel Sözler için yorum yaptı:
Valla ben böle söz görmedim yüreginize ellerinize sağlık
Jiyan , Hayat Sözleri için yorum yaptı:
Hayat bizi güldürür ya da aglatir .
sevim, Umursamaz Sözler için yorum yaptı:
umrumda deglsin zaten
ADA , Ağır Abi Sözleri için yorum yaptı:
üstüme gelme hayat...! ne canımı yakacak kudrete sahipsin ne kanımı akıtacak bıçağa...! yazılana kaderim der yaşarım; anlım açık başım dik giderim... ben yaradandan ötürü, seni bile silerim. elinden geleni ardına koyma HAYAT ben yine de sana ...GüLeRiM...
duru , Atarlı Sözler için yorum yaptı:
UNUTUM demiyoru ; ama! S***R ettim bilesin ...!
arzu, Hayat Sözleri için yorum yaptı:
Bir bakışta bir çift göze aşık olursun sonra bûtün gözlere kör hayata böyle bakmak gerekiyor sevgiyle
GüzelimSözler Google'da
Güzel Sözler, Kısa Güzel Sözler gibi konularda hizmettedir.
Sayfamızdaki En Güzel Sözler çeşitli sayfalardan toparlanmıştır, hatalar bulunabilir. Okuduğunuz sözde hata olduğunu düşünüyorsanız, kaldırılması için iletişime geçiniz.
Soru / şikayet / istek için:
y3hhu [a] hotmail.com