Resim, ressama, beni kusurlu yaptın diye söz mü söyleyebilir?

Mevlana Sözleri Resim, ressama, beni kusurlu yaptın diye söz mü söyleyebilir?
Okuduğun sözü beğendiysen daha fazlası için Mevlana Sözleri tıkla!
Bu sözü paylaş!
Efsane Sözler Spor Sözleri Sihirli Mesajlar Rap Sözleri Sevgililer Günü Sözleri Kandil Sözleri Ağlatan Sözler Dua Sözleri
Bu Sözü Okuyanlar, Bunları da Okudu
Kurban Bayramı Mesajları Bayramlar berekettir, umuttur, özlemdir Yarınlar niyettir Kestiğiniz kurban ve dualarınız kabul olsun, sevdikleriniz hep sizinle olsun Bayramınız mübarek olsun
Can Yakan Mesajlar Tek Derdim Yalnızlık Bebeğim, Tek Sebebim Sensin Sevdiğim?
Sinir Sözler Arkadaşlar ben de mutlu olmak istiyorum, kayıtlar ne zaman başlıyor.
Kaliteli Sözler Ne çiçeğe fazla su ver. Ne insanlara fazla yüz ver. Çünkü bir çiçeği ne kadar fazla sularsanız kurur; Bir insana da değerinden fazla ilgi gösterirseniz o da kudurur.
Deli Mesajlar YAZILIDAN SIFIR ALDIM AMA, ONEMLI OLAN KATILMAKTI.
Sponsorlu Bağlantılar
Yâr! Seni beklemek, ölümü bekl...Yâr! Seni beklemek, ölümü beklemek gibi ağır ve mükemmel. Lakin, o gelmeden gel olur mu?
Bakma sana sitem ettiğime; Ne ...Bakma sana sitem ettiğime; Ne zaman dua etsem başrol hep senin...
Daha Fazla Resimli Güzel Sözler için Tıkla!
Ben küçükken uyumadan önce hiç...Ben küçükken uyumadan önce hiç masal dinlemedim lan. Annem yat diyordu yatıyordum.
Kızla gezerken gül satmak için...Kızla gezerken gül satmak için gelen çiçekçiye 'güle gül verilir mi?' dedim, kız bana bir kez daha aşık oldu. İşte bunlar hep fakirlikten.
Daha Fazla Resimli Komik Sözler için Tıkla!
Aşağıdaki sözlere bakmadıysan çok şey kaçırıyor olabilirsin :)
Gıcık Mesajlar Sevgiliye Güzel Mesajlar Duyulmamış Mesajlar Mısır Atasözleri
Sponsorlu Bağlantılar
(Öğrenci Lafları) ŞAKA ADAM: +Hocam türkce hocasından şikayetçiyim - Neden yavrum . + Hocam laz diye "sikinti yok" diyor. Asabim bozuluyor . Bir sıkıntı yok diyemedi. (Resimli Güzel Sözler) Özge: Ulan ya bu aşk acısı ne kadar kötü birşey ben haklıyken hep suçlu ben oluyorum ya bilmiyorum cidden çok zor sevilmeyerek sevmek daha bi zor. (Kardeşlik Sözleri) fatma erkan: insanın sonuna dek sadece kardeşi yanındadır başkası değil değerini sadece kardeşin bilir başkası değill ... (Cezaevi Sözleri) melek: Off (Adalet Sözleri) tugce: tugce adalwt adina yazilmis guzl sozler cidden :):) (Aşk Sözleri) mehmet salih: ağaç benim olduktan sonra isteyen gölgesinde oturabilir..? (Hayat Sözleri) ozlem: :( :( :( Sevmek demek herseyi goze almak demek (Resimli Güzel Sözler) Emre ve nisa: Emre kuru nisa yaratılmış 5-D rize mehmet akif einşa büyük aşk (Laf Sokan Sözler) HMYİY : Doktor değilim ama hastam çok. (Cuma Mesajları) nuray: Hayatta en mutlu gunumuz mb gunumuzdur
Sponsorlu Bağlantılar
Mehmet Gamze , Cezaevi Sözleri için yorum yaptı:
Gamze Bir umutla BekLedigim En GuzeL Yarinimsin (mehmet)
büşra, Delikanlı Sözler için yorum yaptı:
Gelmedin gun oldugum gundur can
hayreddın, Havalı Mesajlar için yorum yaptı:
aradığım tarzda sözler ve mesaşlar
Meryem, Havalı Sözler için yorum yaptı:
Sana 2 yuzlu demek istiyorum ama 3.üzulur...
Ipek , Miraç Kandili Mesajları için yorum yaptı:
Cook güzel msj lar hayırlı kandiler
Ipek , Miraç Kandili Mesajları için yorum yaptı:
Hiç güzel değil yorumlar
muhammed, Laf Sokan Sözler için yorum yaptı:
Bilirsin ben bela okumam allah selanı versin
sudenaz, Aşık Edici Sözler için yorum yaptı:
seni ölene kadar sevicem emreeeee hayatta en güzel şey sensin
Rrrrr, Ağır Sözler için yorum yaptı:
Yaw he
fevzi toprak kırşehiğr, Dertli Sözler için yorum yaptı:
hayat bu degil
Hasan , Umursamaz Sözler için yorum yaptı:
Bir şeyler için çabalamaktan korktunuz ve bunun adını gurur koydunuz..
MURAT, Adam Gibi Sözler için yorum yaptı:
Mesele çakal olmak değil asıl mesele çakallarla dans edebilmektir.
ayse, Karşılıksız Aşk Sözleri için yorum yaptı:
Birde sevdigin sana kardesimsin otesi olmaz derseee
sefa turan, Havalı Sözler için yorum yaptı:
Herkes Oyuncu Olabilir Ama Yönetmen Benim. İstediğime Rol Veririm, İstediğime Yol Veririm
Felsefi Mesajlar İğneli Sözler Davetiye Sözleri Ağlatan Sözler Makara Sözler Uyuz Sözler Ürkütücü Sözler Face Sözleri
GüzelimSözler Google'da
Güzel Sözler, Kısa Güzel Sözler gibi konularda hizmettedir.
Sayfamızdaki En Güzel Sözler çeşitli sayfalardan toparlanmıştır, hatalar bulunabilir. Okuduğunuz sözde hata olduğunu düşünüyorsanız, kaldırılması için iletişime geçiniz.
Soru / şikayet / istek için:
y3hhu [a] hotmail.com