Resim, ressama, beni kusurlu yaptın diye söz mü söyleyebilir?

Mevlana Sözleri Resim, ressama, beni kusurlu yaptın diye söz mü söyleyebilir?
Okuduğun sözü beğendiysen daha fazlası için Mevlana Sözleri tıkla!
Bu sözü paylaş!
Sevgiliye Güzel Mesajlar Felsefi Sözler Geyik Laflar Davetiye Sözleri Ağlatan Sözler Hüzünlü Sözler Günaydın Sözleri İntihar Mesajları
Bu Sözü Okuyanlar, Bunları da Okudu
Sevenler İçin Sözler Seni istiyorum çünkü yanımda olman beni mutlu ediyor.
Değerli Sözler Değerini bileceğim çok şey var. Sahip olduğum tüm nimetler için şükrediyorum.
Emo Sözleri Daa ßoyun ßiR Karı$ ßéyFéndi oLmaya ÇaLı$ .. Pé$imdé DoLA$ma oTur DérsiNé çaLışş
Gözlerle İlgili Sözler Senin Gözlerin yaşamam Sebebim, Gözlerine Bakınca hayat Başlıyor Sanki o?anda ozaman kendimi tanıyamaz oluyorum ozan oluyorum yanında sana bağlanıyorum kopamıyorum aslında.
Manalı Sözler İğnenin acısına dayanamıyorsan, akrebin yuvasına parmağını sokmayacaksın.
Sponsorlu Bağlantılar
Gözlerimde ne vardı biliyor mu...Gözlerimde ne vardı biliyor musun? Nerden bileceksin. Sen gözlerime yüreğinle bakmadın ki hiç.
Aşk, sevdiği insanı dilinde de...Aşk, sevdiği insanı dilinde değil, kalbinde taşımaktır. Aşk, onu bıkmadan yılmadan sevmektir o zaman bakmaya doyamaz, sevmeye kıyamazsın.
Daha Fazla Resimli Güzel Sözler için Tıkla!
Demin markete girdim, çikolata...Demin markete girdim, çikolata'nın üstünde %50 bedava yazıyodu. Çikolata'nın yarısını kopartıp para ödemeden çıktım fakiriz ama saf değiliz çok şükür.
Hani sizinle dakikalarca dalga...Hani sizinle dakikalarca dalga geçip ezdikten sonra 'Ay canım şaka yapıyorum, alınmıyorsun dimi?' diyen o kişi var ya işte ben onun ağzına tavanın tersiyle vururum.
Daha Fazla Resimli Komik Sözler için Tıkla!
Aşağıdaki sözlere bakmadıysan çok şey kaçırıyor olabilirsin :)
Harbi Mesajlar Giderli Sözler Güldüren Sözler Yalnızlık Mesajları
Sponsorlu Bağlantılar
(Dertli Sözler) huseyin kastan: Dert babasi olmusuzz (Saçma Sözler) İnanç tatlı: -Aşkım ben çokmu şişmanım? +Şurdan kendine 2 sandaIye çek anIatayım. (Cuma Mesajları) adem: sizinde kutlu olsun (Koyan Laflar) Feza: Çok iyi bu e (Havalı Sözler) okan: sevene canim feda sevmeyene elveda. (İhanet Sözleri) mehmet: ihanet ednenin... (Kapak Laflar) sssss: Sen anca falanıma Filan olursun unutma kafamı cevirdiğim an yok olursun ;) (Havalı Sözler) BABA MERHABA: Aşk nedir bilir misin söylesem dinlermisinn sıkı dur söylüyorum seni seviyorum (Umursamaz Sözler) murat: Umur ummaktan geldiği için pek ilgi alanima girmiyor yani umut denen şey bilen hislerden gelir o his yoksa yokuz bizde abi (Damar Sözler) musa: wayy bitane okudum sigara paketti bitti .
Sponsorlu Bağlantılar
A.L, Bomba Sözler için yorum yaptı:
Yürümek istesek otobüse binmezdik kaptan..
Ebrar, Dostluk Sözleri için yorum yaptı:
Hayatimdaki herseyim seni herseyden cok seviyorum kardesim dostum herseyim ikrammmmmm İKRA♥EBRAR
Hasan, Korkunç Sözler için yorum yaptı:
Herkes benden korkuyor ama ben çok iyi birisiyim hatta bende bi çocuk kalbi var Masamda ki kavanozun için de
canan, Huzur Sözleri için yorum yaptı:
Sesizliklik en guzel huzurdur bence
Adem, Asker Mesajları için yorum yaptı:
Guzel cuma meşajları
aslı, Laf Sokan Sözler için yorum yaptı:
her şeyi bilmene gerek yok haddini bil yeter
musa , Cezaevi Sözleri için yorum yaptı:
elbete 1 gün güneş sanada doğacak abemmmm
Serdal , Şizofrenik Sözler için yorum yaptı:
Vitesi 5e kafayı sana taktım
cansu, Kırıcı Sözler için yorum yaptı:
tipi yokki şekli olsun hadi geçmiş olsun bu laflar sana kapak olsun ağır bastım helal olsun
Dilara, Umursamaz Sözler için yorum yaptı:
Arkanızdan konuşana aldırmayın. Bilirsiniz köpekler tanımadiklarına havlarlar
melisa, Huzur Sözleri için yorum yaptı:
gunes hakan yorumun super bence.bu aralar ben de oyle yapiyorum .huzuru bir tek Allahtan diliyorumbaskalari veremiyo o huzuru bize maalesef
ogizxz, Umursamaz Sözler için yorum yaptı:
Kafana gore dön dunya ne sen umrumdasin ne de senin gibi dönenler ..
Adı mutluluk, Facebook Sözleri için yorum yaptı:
Saçma
Mustafa hsn, Dokunaklı Sözler için yorum yaptı:
Hiç ayrılamam derken... kavuşmak hayal oldu.
Nasihat Sözleri Polonya Atasözleri Ağlatan Mesajlar Özlem Sözleri Sert Sözler Mutluluk Mesajları Atatürk Sözleri Sevgi Mesajları
GüzelimSözler Google'da
Güzel Sözler, Kısa Güzel Sözler gibi konularda hizmettedir.
Sayfamızdaki En Güzel Sözler çeşitli sayfalardan toparlanmıştır, hatalar bulunabilir. Okuduğunuz sözde hata olduğunu düşünüyorsanız, kaldırılması için iletişime geçiniz.
Soru / şikayet / istek için:
y3hhu [a] hotmail.com