Sponsorlu Bağlantılar

Akşam güneşi aşıyor yine dertlerim başlıyor ufuktaki kızıl gurup yüreğimi ateşliyor.

Özlem Sözleri Akşam güneşi aşıyor yine dertlerim başlıyor ufuktaki kızıl gurup yüreğimi ateşliyor.
Okuduğun sözü beğendiysen daha fazlası için Özlem Sözleri tıkla!
Bu sözü paylaş!
Bu Sözü Okuyanlar, Bunları da Okudu
Racon Mesajları Gün gelecek devran dönecek? Kahbe felek bize de gülecek? Sen mi vardın şimdiye dek? Tek tabanca da yaşar bu yürek?
Duygulu Mesajlar Bir Gün Cehennemde Karsilasabiliriz. Sen Kalp Hirsizi Oldugun için , Bense Tanriyi Birakip Sana Taptigim için.
Başarı Mesajları 'Yaşamda hedeflenecek iki şey vardır: birincisi istediğini elde etmek, ikincisi ondan hoşlanmaktır.' LOGAN PEARSALL SMİTH
Ağlatan Mesajlar sevgi duygularını anlatamdığın zamn gözünden süzülen iki damla gözyaşıdır
Kutlama Sözleri Birlesen elleriniz ve kalpleriniz birbirinden hiç ayrilmasin. Bir hayati tüm güzellikleriyle paylasmaniz dilegimle... Mutluluklar!
İyi Geceler Mesajları Tatlı rüyalar sevgilim. Kısaca benli rüyalar Evlilige giden yolumuzda 1 günü de bitirmiş olmanın verdigi mutlulukla uyuyacagım; senin tatlı tatlı gülüşünü düşünerek?Rüyalar ?ıma bekliyorum. Öpüyorum En tatlı yerinden
Mısır Atasözleri Her gün kendi ellerinle inşa etmiş olduğun yoldan yürürsen, olman gereken yere varacaksın.
Sponsorlu Bağlantılar
İnsanlara olan tüm güvenimi ka...İnsanlara olan tüm güvenimi kaybettim. Korkarak yaklaşıyorum artık herkese. Gidecek, değişecek diye beklemek ne acı.
Sevgi ilaç gibidir; Kararında ...Sevgi ilaç gibidir; Kararında seversen iyi hissedersin ama fazlası zehirler.
Daha Fazla Resimli Güzel Sözler için Tıkla!
Türk olmak 'koş abi koş' diyen...Türk olmak 'koş abi koş' diyen arkadaşına 'ne oluyor lan?' derken, koşmaya devam etmektir.
+Adın ne? -Adım 10ur, seninki ...+Adın ne? -Adım 10ur, seninki ne? +1000naz.
Daha Fazla Resimli Komik Sözler için Tıkla!
Aşağıdaki sözlere bakmadıysan çok şey kaçırıyor olabilirsin :)
Sponsorlu Bağlantılar
cesaretli , Zehir Sözler için yorum yaptı:
lan hangileriniz gerçek ismini yazdi:D
naz, Aile İçin Sözler için yorum yaptı:
Rabbim annemizi babamizi basimizdan eksik etmesin ve sevdiklerimizde dahi
Fßliii. >S<, Resimli Komik Sözler için yorum yaptı:
Ya gerçekten çooooooookkkkkkk Komikler hepside ... tebriklerrrr:)))
lamiye, Ölüm Sözleri için yorum yaptı:
guzel sozler menim ele babam olub
fulya, Platonik Sözler için yorum yaptı:
Bazan hayat okadar zor gelirki herseyi geride birakip ölmek istersib ama kiyamadiklarin okuyo iste
melek, Cuma Mesajları için yorum yaptı:
çok teşekkürler herkesin cuması mübarek olsun bu siteyi açanlara ve bu sitede yardımı olanlardanda allah razı olsun
Giray, Atarlı Sözler için yorum yaptı:
Sokakta seni ararken, Sizi bulursam işte o zamn sıkıntı.
aleyna, Aşk Sözleri için yorum yaptı:
Seni öyle bir seviyorum ki sensizlik bile kendinden utanmaya başladı biliyor musun
sude damla, Dünya İle İlgili Sözler için yorum yaptı:
Dürüstlük,pahalli şeydir. Ucuz insanlarda bulamazsin.
şeyma karadağ, Cesaret Sözleri için yorum yaptı:
aşk 3 hayat 5 harflidir bazıları üçün beşin lafını yaparken bazıları kızı alıp yatağa atıyo peeeh sen daha düşün üçü beşi
abdullah yılmaz, Gıcık Sözler için yorum yaptı:
şahane ya çok güldümm :)
KÜBRA, Küçük Sözler için yorum yaptı:
guzel paylastım twıtter de :))
halil , Cezaevi Sözleri için yorum yaptı:
Karanlık aydınlıktan, yalan gerçekten kaçar. Güneş yalnız olsada etrafa ışık saçar, üzülme doğruların kaderidir yanlızlık, kargalar sürüyle, kartallar yanlız uçar.kardeşim elbet bir gün özgüllüe kavuşacaksın
Muslum, Havalı Sözler için yorum yaptı:
Gidene dur demem ! Gitmek maksatsa asfalt bile dokerim..
GüzelimSözler Google'da
Güzel Sözler, Kısa Güzel Sözler gibi konularda hizmettedir.
Sayfamızdaki En Güzel Sözler çeşitli sayfalardan toparlanmıştır, hatalar bulunabilir. Okuduğunuz sözde hata olduğunu düşünüyorsanız, kaldırılması için iletişime geçiniz.
Soru / şikayet / istek için:
y3hhu [a] hotmail.com