gece modu

Egoist daima en sevdiği......

Bencillik Sözleri kategorisine ait olan Egoist daima en sevdiği... sözü aşağıdadır.

resimli güzel sözler

Egoist daima en sevdiği kişiye, yani kendisine zarar verir. Bernice Peers

Bencillik Sözleri Egoist daima en sevdiği kişiye, yani kendisine zarar verir. Bernice Peers

Bu sözü beğendiyseniz, buna benzer sözler için lütfen Bencillik Sözleri sayfasını ziyaret edebilirsiniz. Sitemizin tüm sözlerini görmek için Tüm Sözler sayfasına ilerleyebilirsiniz.

Başkalarının şu an okuduğu sözler

Deli Sözler Öyle dimdik durduğuma bakma, kördüğüm içimde sana ait ne varsa. Paylaş
Hiphop Sözleri inlermeler fazla sürmez bu rap burda bitmez duygusala baglamısız tekbir cifli yetmez Paylaş
Psikopat Sözler Serseri gönlüm Seni Sevdi Seni beğendi, Senden başkası Olmaz Hayatımda Kalıcı Ebedi Ama Yanlışın OLmasın Çizerim Seni. Paylaş
Yararlı Sözler Aşkı dilinde değil, yüreğinde yaşayanla sonuna kadar gidilir. Paylaş
Cesaret Sözleri İnsan ne yoksulluktan, ne sürülmeden, ne hapisten, ne de ölümden korkmalı, yalnızca korkak olmaktan korkmalıdır. Epictetos Paylaş
Sıcak Sözler seninleyken kimseyi görmez gözlerim yaşayan herkez ölür benim için sadece sen ve ben kalırız dünyada senin yanında Paylaş
Dertli Sözler Gönül derdi, her insana söylenmez. Paylaş
Deli Sözler MORUK NE YAPIYORSUN? KAFAMI DINLIYORUM. FM'I CEKIYOR MU? Paylaş
Orijinal Sözler Size kilometrelerden daha uzak bir mesafe söyleyeyim; Yanında oturur ve dokunamazsın. Paylaş
Nasihat Sözleri Kendinle mutlu değilsen, başkalarının seninle mutlu olmasını bekleyemezsin. Her şey seninle başlar! Paylaş

Resimli Güzel Sözler

Biriktirmeyi ne çok sev...
Biriktirmeyi ne çok seviyoruz. Kin biriktiriyoruz. Söz biriktiriyoruz. Sükut biriktiriyoruz. Biriktirdikçe içimizde tutup, altında eziliyoruz. Paylaş
SENİ tanıyınca anladım,...
SENİ tanıyınca anladım, temiz elleri olan insanların da kirli düşünceleri olduğunu. Paylaş
Bi yere gitmek istiyoru...
Bi yere gitmek istiyorum ama nereye gitmek istediğimi bilmiyorum. Gidip dönmemek güzel olur ama yalnız yolculuk çekilmez. Gelsene, dönmeyelim. Paylaş
**Gidene yalvaracak ols...
**Gidene yalvaracak olsaydım her gelene eyvallah ederdim... Ben seçerim, ben vazgeçerim, ben başlar ben bitiririm. Suskunluğumla ezer, gülüşümle çiğner, onurumla giderim! Paylaş
Daha fazla resimli güzel söz yükle

Resimli Komik Sözler

Şimdi sorsanız, matemat...
Şimdi sorsanız, matematiği zayıftır ama menfaatlerini hatasız hesaplar! Paylaş
Az önce Hızlı ve öfkeli...
Az önce Hızlı ve öfkeli'yi izledim, el arabasını aldım drift atıyorum şuan. Paylaş
930tl'ye fondöten varmı...
930tl'ye fondöten varmış. Lan ben o paraya evi boyatırım. Paylaş
Üzerime kahve döküldü. ...
Üzerime kahve döküldü. Anneme 'bu inatçı lekeyle baş edebilecek misin' dedim. Bi güzel dövdü beni. Paylaş
Daha fazla resimli komik söz yükle
Mutsuzluk Sözleri Tasavvufi Sözler Araba Sözleri Sevgililer Günü Mesajları Sıcak Sözler Emo Sözleri Cumhuriyet Bayramı Mesajları sizden gelenler Tüm sözler için buraya tıklayınız