gece modu

Hayatta parayla alınama......

Dostluk Sözleri kategorisine ait olan Hayatta parayla alınama... sözü aşağıdadır.

resimli güzel sözler

Hayatta parayla alınamayacak en değerli şey, senin derdini kendi derdi gibi gören dost.

Dostluk Sözleri Hayatta parayla alınamayacak en değerli şey, senin derdini kendi derdi gibi gören dost.

Bu sözü beğendiyseniz, buna benzer sözler için lütfen Dostluk Sözleri sayfasını ziyaret edebilirsiniz. Sitemizin tüm sözlerini görmek için Tüm Sözler sayfasına ilerleyebilirsiniz.

Başkalarının şu an okuduğu sözler

İngiliz Atasözleri Öncelikli işinizi ilk yapın. Paylaş
Sevgi Sözleri Sen benim hayatımda olduğun sürece, ne sen kimseye rakip ne de kimse sana rakiptir? Çünkü sen benim için daima teksin! Paylaş
Renkli Sözler Renksiz hayatımın renkli hayallerisin ve umutlarısın. Paylaş
Ayrılık Sözleri Almak istedim , ellerini alamadım Bakmak istedim, gözlerine bakamadım Sarmak istedim, kollarıma saramadım Görmek istedim, son defa göremedim çünkü aramıza ölüm girdi? Paylaş
Felsefi Sözler Sorular sadece cevabı duymak isteği ile var olurlar. Paylaş
Cuma Mesajları BU DÜNYA FANİ SAKIN GÜVENME,GİDEN GELMEZ,GELEN DURMAZ,ALLAH SEVGİSİ GÖNÜLDEN ÇIKMAZ,GÖNLÜNÜZ İMAN CENNET MEKANINIZ OLSUN,HAYIRLI CUMALAR ARKADAŞLAR.. Paylaş
Damardan Sözler şiddeti sevmem;ama kullanmayı iyi bilirim! Dünya bir gündür, o da bugündür! Paylaş
Sert Sözler Yanlışım varsa, yanlışın vardır. Ben doğru insanlara yanlış yapmam! Paylaş
Jilet Sözler Kusursuz olmasada olur, huzursuz olmayalım yeter. Paylaş
Deli Sözler GERCEKLERI TURKAN SORAY,TARIHI DE GONUL YAZAR Paylaş

Resimli Güzel Sözler

Sesini değil sözünü yük...
Sesini değil sözünü yükseltmeli insan. Çünkü gök gürültüleri değil, yağmurlardır yaprakları yaşartan. Paylaş
Suç benim değil ki; Şii...
Suç benim değil ki; Şiir kokuyordu bakışların. Yazmamak gözlerine ihanet olurdu. Paylaş
Kırık kalemimle yazılmı...
Kırık kalemimle yazılmış benim acılarım. O yüzden hep hayal kırıklığıyla doludur hayallerim. Paylaş
Kursak diye bir yer var...
Kursak diye bir yer var. Heveslerimiz, hayallerimiz, sevdiklerimiz, dostluklarımız hepsi orada. Paylaş
Daha fazla resimli güzel söz yükle

Resimli Komik Sözler

Sen gittikten sonra hiç...
Sen gittikten sonra hiçbir şeyin tadı tuzu kalmadı... Doğru söyle, tuzluğu sen mi aldın yaa! Paylaş
Az önce mağaza'da bi ce...
Az önce mağaza'da bi ceketin 970 lira olduğunu gördüm. O parayı ona vereceğime kendime soba taktırırım. Paylaş
Misafirin yanında dayak...
Misafirin yanında dayak yemeyeceğini bildiği için sınırları zorlayan çocuktaki cesaret kimsede yoktur. Paylaş
Sabah uyuyo musun diye ...
Sabah uyuyo musun diye dürtülerek uyandırılıyorum, ölü taklidi yapcak halimiz yok, uyuyoz işte! Paylaş
Daha fazla resimli komik söz yükle
Şoför Sözleri Acı Sözler Baba Sözler Sms Mesajları Büyüleyici Sözler Laf Sokan Sözler Anneler Günü Mesajları sizden gelenler Tüm sözler için buraya tıklayınız