Sponsorlu Bağlantılar

Sen sevda ırmağı, gittin ele aktın, sen dünyamı yıktın. Vefasız Aşkım?

Sitem Sözleri Sen sevda ırmağı, gittin ele aktın, sen dünyamı yıktın. Vefasız Aşkım?
Okuduğun sözü beğendiysen daha fazlası için Sitem Sözleri tıkla!
Bu sözü paylaş!
Bu Sözü Okuyanlar, Bunları da Okudu
Sempatik Sözler 'Dünyayı iki elinin arasına sığdırabilir misin?' dedi. Bende yüzünü avuçlarımın arasına aldım.
Yalnızlık Mesajları Sen her şey demek değilsin biliyorum ama ben her şeyi seninle yaşamak istiyorum
Ulvi Sözleri Her 10 kişiden biri Ulvi
Dürüstlük Sözleri Göründüğün gibi ol, olduğun gibi görün.
Özlü Aşk Sözleri Aşk iki kişilik bencilliktir ( Antoine De Salle )
Efsane Sözler E. Raux ? Erişmek istedikleri bir hedefi olmayanlar, çalışmaktan da zevk almazlar.
Türk Atasözleri Ağız yemeyince yüz utanmaz.
Sponsorlu Bağlantılar
Oysa o, gözlerimi kırpmadan ba...Oysa o, gözlerimi kırpmadan bakabildiğim tek kişiydi.
Kar taneleri gibi yaşıyoruz şu...Kar taneleri gibi yaşıyoruz şu sıralar; Birbirimize değmeden ayrı ayrı eriyerek...
Daha Fazla Resimli Güzel Sözler için Tıkla!
Sinemadan çaldığı 3D gözlük il...Sinemadan çaldığı 3D gözlük ile youtube'dan 3D film izlemeye çalışan insana Türk denir.
Sevgilinin günaydın öpücüğüyle...Sevgilinin günaydın öpücüğüyle beni uyandırması gereken yaştayım, fakat şuan annemin terliğini giydim bakkala gidiyorum.
Daha Fazla Resimli Komik Sözler için Tıkla!
Aşağıdaki sözlere bakmadıysan çok şey kaçırıyor olabilirsin :)
Sponsorlu Bağlantılar
(Dünya İle İlgili Sözler) gamze zerel: MaIesef bu dünya kimseye kaImıyor hepimizin sonu kara toprak önemIi oIan obur dünyaya nasıI ameIIerIe gitmektir (Cezaevi Sözleri) sedat: allah hepimizi kavuş tursun (Gurbet Sözleri) LokmaN: İnsan ne kadar da özlese kavuşamıyor bazen. Bu da en kötüsü bence. (Cuma Sözleri) Handan: Aradığım en güzel cuma sözlerini bu sayfada buldum. Hepsi çok güzel. Allah razı olsun. Cumamız mübarek olsun. (Koyan Laflar) Kubat Arslan: +Laf sokma kapak olursun fena orurtum helal ---olsun tipin yokki şeklin olsun hadi canım yolun acık olsun ///////// Sakın bana yol wermeyi düşünme ilk önce sana werdim yolda yürümeyi ogrende gel :DSA:DSA:DSA: (Resimli Güzel Sözler) yenigül: coooook gozel ya.... (Resimli Güzel Sözler) askin: cok guzel sozler tskrlr ...... (Sensizlik Sözleri) Aysel: Senin sevgine ihtiyacim var yokluguna degil :(((( (Ağır Abi Sözleri) serdar: şiiriniz çok güzel olmuş (Kral Sözler) mehtap yılmaz: Zamanında kıymetimi bilmeyenlere, ne tekrarım olur nede özetim! faceden beni bulursunuz ADIM MEHTAP YILMAZ
betulselin, Kral Sözler için yorum yaptı:
Abi sözler harıka bayıldım tam kral sözler
Kerem ÖZKOZANOĞLU, Kardeşlik Sözleri için yorum yaptı:
"BİR UMUTTUR YAŞAMAK"
beyza, Kardeşlik Sözleri için yorum yaptı:
geçnler size bi tavsiye kardeşik herşeyden öte kardeş deme her g*te
Tata, Aşk Acısı Sözleri için yorum yaptı:
Beni mutlu görenler. Evet körsünüz
yiğit, Koyan Sözler için yorum yaptı:
Altın gibi kalbin olsa neye yarat "Ayarın" olduktan sonra
apo başkan, Öğrenci Sözleri için yorum yaptı:
vallahi güzelmiş
SİNEM KOÇAK, Resimli Komik Sözler için yorum yaptı:
SÜPER HEPSİ 10 NUMARA 5 YILDIZ
Merve, Atarlı Sözler için yorum yaptı:
Benim gözlerim aslinda kahverengi gunes bakinca ela sana bakinca fena
Merve, Atarlı Sözler için yorum yaptı:
Gencim güzelim seni uzerim
serseri bela, Koyan Sözler için yorum yaptı:
Ewlenip balayina gidecegime bekar kalıp Alayına giderim
Eda, Kırıcı Sözler için yorum yaptı:
Yerimi başkasi alirsa yerini baskasi alir
kral 2, Ağır Abi Sözleri için yorum yaptı:
Nasılsınız abiler
KERTEENKELE, Laf Sokucu Sözler için yorum yaptı:
Senin Yaptığın Atar Bizim Hayatımıza Renk Katar Benimle Dans Etme Yürümeye Hasret Kalırsın Arada Bi Duygularını Kullan Yan Etkisi Yok Ben Doktor Değilim Ama Hastam Çoktur
melek, İğneli Sözler için yorum yaptı:
Super yaa
GüzelimSözler Google'da
Güzel Sözler, Kısa Güzel Sözler gibi konularda hizmettedir.
Sayfamızdaki En Güzel Sözler çeşitli sayfalardan toparlanmıştır, hatalar bulunabilir. Okuduğunuz sözde hata olduğunu düşünüyorsanız, kaldırılması için iletişime geçiniz.
Soru / şikayet / istek için:
y3hhu [a] hotmail.com