Sen sevda ırmağı, gittin ele aktın, sen dünyamı yıktın. Vefasız Aşkım?

Sitem Sözleri Sen sevda ırmağı, gittin ele aktın, sen dünyamı yıktın. Vefasız Aşkım?
Okuduğun sözü beğendiysen daha fazlası için Sitem Sözleri tıkla!
Bu sözü paylaş!
Eski Sözler Azerice Aşk Sözleri Kadınlar İçin Sözler Aile İçin Sözler İtalyan Atasözleri Kibar Sözler Yeni Yıl Mesajları Duygulu Mesajlar
Bu Sözü Okuyanlar, Bunları da Okudu
Kurtlar Vadisi Sözleri Doğu bey : Seni bayrağa değil, çaputa bile sardırmam Mithat!
Dramatik Sözler Mutluluk çok yüksek, sanırım ulaşamayacağımız yerlerde.
Serseri Sözler Gelişi bir şey vermeyenlerin, gidişi de hiçbir şey götürmez!
Kurtlar Vadisi Mesajları Sadakat Kurtlar Vadisi?nin en güçlü panzehiridir.
Damar Sözler Büyük acılarla yara almış insanlara, 'zaman her şeyin ilacıdır.' lafı küfür gibi gelir.
Sponsorlu Bağlantılar
Hoşgeldin Ya Şehr-i Ramazan.. ...Hoşgeldin Ya Şehr-i Ramazan.. Ramazan ayı girdiği zaman cennetin kapıları açılır, cehennemin kapıları kapanır ve şeytanlar da zincire vurulur.
Yüreğini vermeli insan, tuttuğ...Yüreğini vermeli insan, tuttuğu ele kucakladığı dosta, dokunduğu omuza, baktığı göze, dinlediği söze.
Daha Fazla Resimli Güzel Sözler için Tıkla!
+Kanka, silah şeklinde cüzdan ...+Kanka, silah şeklinde cüzdan aldım -Niye lan? +Belki şeytan doldurur. :)
Telefonumun şarjı %1 olduğunda...Telefonumun şarjı %1 olduğunda, prize koşarken kendimi hastayı acile yetiştirmeye çalışan doktor gibi hissediyorum.
Daha Fazla Resimli Komik Sözler için Tıkla!
Aşağıdaki sözlere bakmadıysan çok şey kaçırıyor olabilirsin :)
İhanet Sözleri İspanyolca Aşk Sözleri Duyulmamış Sözler Özlü Aşk Sözleri
Sponsorlu Bağlantılar
(Yürek Yakan Sözler) YAĞMUR REMZİYE ALİM: HAYATTA 4 YANLIŞ YAPTIM, DOĞMAK, BÜYÜMEK, YAŞAMAK VE UMUTLARA SARILMAK 1 TEK DOĞRU YAPTIM O DA SENİ SEVMEK, AMA UNUTMUŞUM GÜZELİM 4 YANLIŞ 1 DOĞRUYU GÖTÜRDÜ..... (Facebook Mesajları) TaşkıN: çok güzel facebuk mesajları var. (Kardeşlik Sözleri) Tiger: Ben yuvadan alindim ve 3 kardesim var 1 ablam 2 ben 3 kiz kardesim 1 ablam trabzonda 2 ben ankarada 2 mizin aileside izin vermiyor gorusmemizi biz ona ragmen gorustuk ama ablam bana 5 senedir kus sebebini bilmiyom kucuk kiz kardesim oldu benim oz annem ve babam onlara hesappini soracam anliyacsginiz kardeslerinizle guzel kavga etmeden kiymetini bilin sonra cok pisman olursunuz (Güldüren Sözler) şahin kartal: daha güzel hadi adamım yaparsın senbunu hadi ahbab şun daha güzel Admin: Güzel bir gaz vermişsiniz şahin bey :) sağolun (Kardeşlik Sözleri) fhat: ben cok beyenmek (Koyan Sözler) elif: Adını şifrem yapsam yetersiz karakter diyecem hala konuşuyor (Elveda Sözleri) Mucahit: Bir gun soracaksin beni mi yoksa hayati mi daha cok seviyorsun? diye. Hayat diyecegim kusup gideceksin. ama hic bir zaman biImeyeceksin ki benim ömrüm sensin (Unutulmaz Mesajlar) Seribekir: ne kadar uzakta olursan ol hayalin yanimda bunu bil sen yoksan hayalin var :-b (İntihar Sözleri) Hazan: İntihar. İnsan yaşarken de intihar ede bilir. Ya da intihar etdirilir (Mutluluk Sözleri) mehmet: Ayagini cek, ustune basiyorsun
Sponsorlu Bağlantılar
Muhammet, Cezaevi Sözleri için yorum yaptı:
Allah tum. Mahkmlara yrdim etsin. allh yrdimcimiz olsun...
RéMZi , Özgürlük Sözleri için yorum yaptı:
éN GüZéL ŞéY DéVrimdir oDA özgürlüktür Çok güZéL DiR
fadime, Yürek Yakan Sözler için yorum yaptı:
Senle gecirdigim her gune... saate... dk... saniyeye... lanet olsun
sinem, Umursamaz Sözler için yorum yaptı:
Bi bak bakalım umrumda mısın valla değilsin
esmer kızz, Jilet Sözler için yorum yaptı:
yerime koyduklarını sana koyması dilegiyle ;)
Ceren, İçten Sözler için yorum yaptı:
Biri var unutamadığım, bir çiçek var kopartamadigım, bi hayal var kuramadığım. Birde sen varsın özleyipte kavuşamadığım
Kader, Umursamaz Sözler için yorum yaptı:
Umursamaz biri değilim ama umursamiyormus gibi yapmayı öğrendim
Dorukhan, Kapak Laflar için yorum yaptı:
Biz kimseye ölmedik, Kimsede bize bayılmasın. HADİ EYWW
Dorukhan, Kapak Laflar için yorum yaptı:
Gidene dur demekte neymiş asfalt bile dökeriz yeterki sıktır olup gitsin.
Ferhat uce , Resimli Güzel Sözler için yorum yaptı:
Sirnak li çocuğun dedigi gibi masum olmalı aşk, sana keyfim geldi....
asasasasa, Aşk Sözleri için yorum yaptı:
oh oh ya gecer
nida, Koyan Laflar için yorum yaptı:
Vur yapıştır bızıde alıştır
ceylan, Yıkıcı Sözler için yorum yaptı:
merak etme ùzülmüyorum peşinden Ki sen bana unuttum derken Senin kim oldugunu hatirlamaya çalışıyordum ben...!
Zehra kibar, Sinir Sözler için yorum yaptı:
Lafıma girersen sana girerim
Platonik Sözler Aşık Edici Sözler Duvar Yazıları Sitem Sözleri Araba Sözleri Yeni Yıl Sözleri İsyankar Mesajlar Özel Sözler
GüzelimSözler Google'da
Güzel Sözler, Kısa Güzel Sözler gibi konularda hizmettedir.
Sayfamızdaki En Güzel Sözler çeşitli sayfalardan toparlanmıştır, hatalar bulunabilir. Okuduğunuz sözde hata olduğunu düşünüyorsanız, kaldırılması için iletişime geçiniz.
Soru / şikayet / istek için:
y3hhu [a] hotmail.com