gece modu

Sığınacak bir limanın y......

Ürkütücü Sözler kategorisine ait olan Sığınacak bir limanın y... sözü aşağıdadır.

resimli güzel sözler

Sığınacak bir limanın yoksa, dalgalarla boğuşmaya ve sonunda da boğulmaya hazır ol.

Ürkütücü Sözler Sığınacak bir limanın yoksa, dalgalarla boğuşmaya ve sonunda da boğulmaya hazır ol.

Bu sözü beğendiyseniz, buna benzer sözler için lütfen Ürkütücü Sözler sayfasını ziyaret edebilirsiniz. Sitemizin tüm sözlerini görmek için Tüm Sözler sayfasına ilerleyebilirsiniz.

Başkalarının şu an okuduğu sözler

Espirili Sözler Gelecek bizim de. Yaaaa gelecek nerede. Paylaş
Ağır Sözlü Sözler İki mumun savaşı gibiyiz. Kaybeden ya da kazanan olmayacak. Söndüremiyoruz birbirimizi. Ama beraber eriyoruz! Paylaş
Cesaret Sözleri Mal kaybeden bir şey kaybetmemiştir. Onurunu kaybeden çok şey kaybetmiştir. Cesaretini kaybeden her şeyi kaybetmiştir. Goethe Paylaş
Sevgiliye Güzel Sözler Aklımda sen varken kafam çok güzel. Paylaş
Sabır Sözleri Sabret azizim, çay bile demini almadan içilmiyor. Paylaş
Komik Sözler Kadın hakları diye bişey yoktur, çünkü onlar hep haklıdır. (: Paylaş
Duygulu Sözler Birisiyle mühürlenmek; onu gördüğünde her şeyin değişmesi gibidir. Bir anda seni gezegene bağlayan şey yer çekimi değil, o olur. Paylaş
İntihar Sözleri üzülüyorum sevdiklerimi arkamda bırakacağım üzülüyorum ama bir yandan seviniyorum birdaha üzülmeyeceğim Paylaş
Arnavut Atasözleri Kısa yol daha uzun çıkar! Paylaş
Fransızca Aşk Sözleri Une poesie, c'est un sourire un jour de pluie, L'amour, un poeme qui se recite chaque jour. Türkçe anlamı: Şiirsellik bir gülümsemedir yüzde, Aşk, bir şiir her gün nakletmekte. Paylaş

Resimli Güzel Sözler

Sonra bir gün herkes se...
Sonra bir gün herkes sevdiğine kavuşacak dediler, başladık ölümü beklemeye. Paylaş
Bu benim hayatım. Günah...
Bu benim hayatım. Günahı da bana ait sevabı da. Başkalarına amel defteri tutmak düşmez! Paylaş
Özledim diye haykırmak ...
Özledim diye haykırmak varken, sadece gözyaşlarımda sakladım seni. Paylaş
Güldüm ağlattılar, sevd...
Güldüm ağlattılar, sevdim aldattılar, sarıldım bıraktılar. Ama yinede sağ olsunlar, hayatı anlattılar. Paylaş
Daha fazla resimli güzel söz yükle

Resimli Komik Sözler

Otobüsten inmek için dü...
Otobüsten inmek için düğmeye basıyorum aynı yerde inmek için başka biri de basıyor, sonra diğeri... Ulan ülkede kimse birbirine güvenmiyor. Paylaş
Parfüm kataloğunun en s...
Parfüm kataloğunun en sevdiğim yanı; bileğini sürttüğünde gelen beleş parfüm kokusu. Paylaş
Otobüste telde sevgilis...
Otobüste telde sevgilisine 'taksideyim aşkım' diyen kızı 'kaptan müsait bi yerdeeee' diye bağırarak rezil ettim. Şuan indim yürüyorum pişman değilim. Paylaş
Ulan yabancı dizi izliy...
Ulan yabancı dizi izliyorum adamların bahçesinde havuz var 2 sezondur kimse girmedi benim bahçemde havuz olsa kışın montla girerim. :) Paylaş
Daha fazla resimli komik söz yükle
Ayrılık Sözleri Sert Sözler Kandil Mesajları İhanet Sözleri Şoför Sözleri Mevlid Kandili Mesajları Tatlı Sözler sizden gelenler Tüm sözler için buraya tıklayınız