Yıllardır görüşmesende, aynı samimiyetle konuşabildiğin insanların olması gerçekten çok güzel bir şey.

Dostluk Sözleri ok Yıllardır görüşmesende, aynı samimiyetle konuşabildiğin insanların olması gerçekten çok güzel bir şey.
Okuduğun sözü beğendiysen daha fazlası için Dostluk Sözleri tıkla!
Bu sözü paylaş!
Sponsorlu Bağlantılar
motivasyon sözleri ıntikam sözleri ayrılık sözleri latin atasözleri
Bu sözü okuyanlar, bunları da okudu
Bilgisayar Sözleri ok Bin gigabyte'ın olsa da, bir gigabyte'ı olana danış.
Yalnızlık Sözleri ok Yalnızlar, kendi aralarında ikiye bile ayrılamazlar.
Değerli Sözler ok Kimin işine ne kadar yarıyorsanız; O kadar değerlisiniz!
Sponsorlu Bağlantılar
(Aşk Sözleri) Zeynep: En büyük aşklar nefretle başlar sevmeyene yallah sevene eyvallah gardaş bu Sözü de unutmayın (Sizden Gelenler) YUSUF REİS: YOLLARIN HASTASIYIM SENİN GİBİLERİN HASTASIYIM ARKADA KALMA ERİSEMEZSİN (Teklif Sözleri) kadersiz: Berna seni cok sewiyorummmm (Psikopat Sözler) Metin erden: Kars kalesi sözum olsun belimdeki silah şahidim olsun eyer seni unutursam bu istanbul bana mezar olsun mekansız kral 36 (Gözlerle İlgili Sözler) MuSTi LeGenD: onun öyle güzel gözleri var ki anlatmak mümkün değil arkadaşlar. karşısına oturup saatlerce gözlerine sıkılmadan bakabiliriz...
Sözünüzü yazın, Sizden Gelenler bölümünde sözünüzü yayınlayalım.
ECE, Sizden Gelenler için yorum yaptı:
İKİ DEFA YUTKUNDU ÜÇÜNCÜDE AGLADI
ahmett Reİs, Havalı Sözler için yorum yaptı:
Rakı yanındakiyIe içiIse de, kadeh akIındakine kaIkar.
umutsuzz, Aşk Acısı Sözleri için yorum yaptı:
Sol yanim cok acio aq olcm gibi hissediom bazn cikarmk isriyom ya su sol kaburgami ... git simdi bunlari bipe bipe vicdansiz
gamsız hayat , Laf Sokucu Sözler için yorum yaptı:
Hakkımda sahip olmak istediklerine hakkın olduğunda sahip olursun 😉
#HERŞEYİ BİLMENE GEREK YOK HADDİNİ BİL YETER 👌
dogan, Sinir Sözler için yorum yaptı:
İntikam almayi sevmem ama odesmek adettentir
GüzelimSözler Google'da
Güzel Sözler, Kisa Güzel Sözler gibi konularda hizmettedir.
Sayfamizdaki En Güzel Sözler çesitli sayfalardan toparlanmistir, hatalar bulunabilir. Okudugunuz sözde hata oldugunu düsünüyorsaniz, kaldirilmasi için iletisime geçiniz.
Soru / sikayet / istek için:
y3hhu [a] hotmail.com
Sayfayi Begen