gece modu

Biz her şeyi en uçta ya......

İlginç Sözler kategorisine ait olan Biz her şeyi en uçta ya... sözü aşağıdadır.

resimli güzel sözler

Biz her şeyi en uçta yaşayanlar hiçbir zaman istediğimiz mutluluğa ulaşamayacağız. Aşırı sev, aşırı kıskan, aşırı ilgilen, sonunda da kafayı ye!

İlginç Sözler Biz her şeyi en uçta yaşayanlar hiçbir zaman istediğimiz mutluluğa ulaşamayacağız. Aşırı sev, aşırı kıskan, aşırı ilgilen, sonunda da kafayı ye!

Bu sözü beğendiyseniz, buna benzer sözler için lütfen İlginç Sözler sayfasını ziyaret edebilirsiniz. Sitemizin tüm sözlerini görmek için Tüm Sözler sayfasına ilerleyebilirsiniz.

Başkalarının şu an okuduğu sözler

Türk Atasözleri Bir edene, bir eden bulunur. Paylaş
Zehir Sözler Şerefli insan borcuna çare, şerefsiz insan borcuna bahane arar. Paylaş
Hz Ali Sözleri Çalışan kötülük düşünemez, çalışmayan da kötülükten kurtulamaz. Paylaş
İhanet Sözleri 'İlişkimize bi süre ara verelim' cümlesinin tercümesi, 'Senden iyisini bulursam ne ala. Bulamazsam sana geri dönerim'dir. Paylaş
Hayat Sözleri İnsanı olgunlaştıran yaşı değil, yaşadıklarıdır. Paylaş
Dramatik Sözler Yaşamak için Sebebim Vardı Oda En Arkadaşıma gitti? Paylaş
İnce Sözler Eğer inanırsanız bir dağı yerinden oynatabilirsiniz. Mucize dağı yerinden oynatmanız değil, inanmanızdır. Paylaş
Damar Sözler Yarım kalan her şey yara olarak kalır içimizde. Paylaş
Deli Sözler Yazdığım hiç bir sözü üstüne alınma. Benim alfabemde kanı bozuk satırlar yoktur ki sana adanmış olsun! Paylaş
Can Alıcı Sözler Bir yatakta iki beden olana kadar değil, bir mezarda iki ceset olana kadar gel yaşlan benimle. Paylaş

Resimli Güzel Sözler

Defalarca canım da yans...
Defalarca canım da yansa, defalarca kırılsam da, defalarca üzülsem de şu yüreğimdeki merhameti asla öldürmelerine izin vermeyeceğim! Varsın kaybım insanlığımdan olsun! Paylaş
Gülen gözlerin değilse,...
Gülen gözlerin değilse, dudakların sende kalsın. Dudaklar her zaman, gözler asla yalan söylemez! Paylaş
Bazı anılar vardır sakl...
Bazı anılar vardır saklamaya bile kıyamaz usulca yüreğinin bir köşesinde taşırsın... Paylaş
Kirpi de yavrusunu 'Pam...
Kirpi de yavrusunu 'Pamuğum' diye severmiş. Paylaş
Daha fazla resimli güzel söz yükle

Resimli Komik Sözler

İki kadına adamak istiy...
İki kadına adamak istiyorum hayatımı.. Biri 'erkeğim' desin bana, Diğeri sadece 'baba'. Paylaş
Arkamdan gelen sperme d...
Arkamdan gelen sperme de ayıp oldu valla. Bi halt yapacakmışız gibi yardıra yardıra koştuk, yaşadığımız hayata bak. Bilseydim buyur geç derdim. Paylaş
Dalgıç olsam tüpsüz 20 ...
Dalgıç olsam tüpsüz 20 metre dalışta aklıma komik bir şey gelir gülerek boğulurum :) Paylaş
Benim dükkan 20 metre k...
Benim dükkan 20 metre kare, pasajın içinde. Kuru bakliyat satıyorum, nohut fasulye falan. Adam dükkana gelmiş 'yetkili kim burda' diyo. 'Nohut!' dedim. Paylaş
Daha fazla resimli komik söz yükle
İğneli Sözler Azerbaycan Atasözleri Mevlana Sözleri Havalı Sözler Nasihat Sözleri Fedakarlık Sözleri Sinir Sözler sizden gelenler Tüm sözler için buraya tıklayınız