gece modu

Sen giderken ben dönüyo......

Giderli Sözler kategorisine ait olan Sen giderken ben dönüyo... sözü aşağıdadır.

resimli güzel sözler

Sen giderken ben dönüyordum diyen adamı da hiç anlamıyorum. Doğru yoldan gideydin de dönmek zorunda kalmasaydın. Şimdi önümden çekil.

Giderli Sözler Sen giderken ben dönüyordum diyen adamı da hiç anlamıyorum. Doğru yoldan gideydin de dönmek zorunda kalmasaydın. Şimdi önümden çekil.

Bu sözü beğendiyseniz, buna benzer sözler için lütfen Giderli Sözler sayfasını ziyaret edebilirsiniz. Sitemizin tüm sözlerini görmek için Tüm Sözler sayfasına ilerleyebilirsiniz.

Başkalarının şu an okuduğu sözler

Üzüntülü Sözler Sana kavuşamayacaksam günlerin ne önemi var. Varsın dönsün dünya. Paylaş
Hz Ali Sözleri İki yüzlünün dilinde tat, kalbinde fesat gizlidir. Paylaş
Hz Ali Sözleri İnsanın vücudunda yerleşmiş olan sırlar, gün geçtikçe açığa çıkar. Paylaş
Dostluk Sözleri Gerçek dostlar karşınıza birden çıkar ve tüm hayatınızı değiştirir. Paylaş
Jilet Sözler Geçmişteki acılarına gülümseyerek baktığın an; Büyümüşsün demektir. Paylaş
Tatlı Sözler Ah bir bilebilseydin.Bir bilebilseydin gözyaslarinin kalbime akdigini,bu kadar aglamazdin sevgilim Paylaş
Harbi Sözler Unutmak isteyipte unutamadığımız hiç kimse olamaz. Bizim sadece unutmak istemeyip unutmadıklarımız var. Paylaş
Ölümsüz Sözler Sana nasihat edici olarak ölüm yeter. Hadis-i Şerif Paylaş
Zaman Sözleri Çok beklemek zaman kaybıdır ve kaybedilen zaman, asla geri dönmez. Paylaş
Oturtan Laflar Kendini ağırdan satma, ben senin indirimli günlerini de bilirim! Paylaş

Resimli Güzel Sözler

Sen yanımda olduğunda b...
Sen yanımda olduğunda bırak yüzümü, sanki ruhum bile gülümsüyor. Paylaş
Ayazınla beni korkutma ...
Ayazınla beni korkutma hasret! Hayallerimi yaksam, ağustosu yaşarsın... Paylaş
Bazen aniden bir sıkınt...
Bazen aniden bir sıkıntı oturur yüreğime. Ve oturduğu yeri eritir birden bire. Ya Rab! Dokun yüreğime... Dermanı sende. Paylaş
Yalanla açtığın kapı, s...
Yalanla açtığın kapı, seni uçuruma sürükler. Paylaş
Daha fazla resimli güzel söz yükle

Resimli Komik Sözler

Bu sabah uyandım baktım...
Bu sabah uyandım baktım bi sivrisinek yanağıma buse konduruyor 'noluyo lan' dedim. Abi kış geliyor, gidiyorum ben dedi. Sarıldı ağlaştık. Paylaş
Bilgisayarım usb aygıtı...
Bilgisayarım usb aygıtı tanımıyor. Düne kadar tanıyordu halbuki, ne geçti aralarında hiç bilmiyorum. Hep vukuat. Paylaş
O kadar zenginiz ki evd...
O kadar zenginiz ki evde ki ütününün bile kendine ait masası var. Gerisini siz düşünün artık. Paylaş
Dünyaya geldiğim tarihe...
Dünyaya geldiğim tarihe bak! Keşke cilalı taş devrinde falan doğsaydım, kafa rahat bi geyik avla günü kurtar. Paylaş
Daha fazla resimli komik söz yükle
Çekici Sözler Unutulmaz Sözler Sms Mesajları Endonezya Atasözleri Vefat Mesajları Sıcak Sözler Kötü Sözler sizden gelenler Tüm sözler için buraya tıklayınız