gece modu

Üzülmek istemiyorsan, k......

Kıymetli Sözler kategorisine ait olan Üzülmek istemiyorsan, k... sözü aşağıdadır.

resimli güzel sözler

Üzülmek istemiyorsan, kime ne kadar değer vereceğini iyi seç... Demire altın değeri vermenin bir anlamı yok.

Kıymetli Sözler Üzülmek istemiyorsan, kime ne kadar değer vereceğini iyi seç... Demire altın değeri vermenin bir anlamı yok.

Bu sözü beğendiyseniz, buna benzer sözler için lütfen Kıymetli Sözler sayfasını ziyaret edebilirsiniz. Sitemizin tüm sözlerini görmek için Tüm Sözler sayfasına ilerleyebilirsiniz.

Başkalarının şu an okuduğu sözler

Kapak Laflar Bazıları haddini aşıp, hayatıma burnunu sokarsa; ben de saygımı aşıp, itinayla lafımı sokarım. Paylaş
Çılgın Sözler Zaten elektrikler hep yalnızken, sular tam duştayken, para hep elin dardayken, sevgili de tam her şey yolundayken gider. Paylaş
Aşk Acısı Sözleri Seni ne kadar özlediğimi bilseydin olduğun yerden utanır, her şeyi bırakıp yanıma gelirdin vicdansız. Paylaş
Damar Sözler Söylesene, şimdi biz neyiz? Yalnız iki insan mı, iki yarım aşık mı? Paylaş
Atarlı Sözler Seviyorum deyipte sevmeyenin, geliyorum deyipte gelmeyenin canı cehenneme! Paylaş
Teşekkür Sözleri Sensiz bir çare kalırım kendi dünyamda, senin hasretinle kalırım bir başıma, sensizliği kabullenemem bu yalnız dünyamda, seninle ölüme bile giderim sana canım feda. teşekkür ederim bu aşkı yaşattığın için bana birtanem. Paylaş
Gözlerle İlgili Sözler Senin Gözlerin Altın Gibi Kalbinin Aynası olmuş her Baktığımda Hayatı Daha Güzel görüyorum Seninle Ve Gözlerinle Aşkım. Paylaş
Japon Atasözleri Hızlı giden araba yana yuvarlanır. Paylaş
Başarı Sözleri 'Dünyada tutkulu olmaksızın başarılmış hiçbir büyük şey yoktur.' HEGEL Paylaş
Nasihat Sözleri Açık sözlü insandan korkma ondan zarar gelmez; kendini olmadığı bir insan gibi gösteren insanlardan uzak dur yeter. Paylaş

Resimli Güzel Sözler

Bir gün gururuna yenik ...
Bir gün gururuna yenik düşüp bana geri dönmek istersen sakın dönme! Çünkü; senin gururunun bittiği yerde benim nefretim başlar! Paylaş
Her cinayete kurban gid...
Her cinayete kurban giden, katilini bilirmiş. Ben de katilimi biliyorum ama her şeye ve herkese inat küllerimden yeniden doğuyorum artık! Paylaş
Nerede yaşlanmak istiyo...
Nerede yaşlanmak istiyorsun diye sorsalar, O'nun omuzlarında derdim. Paylaş
Bu sosyal medyada falan...
Bu sosyal medyada falan çiftlerin fotolarını görüp özeniyoruz aşka. Bak falan diyoruz, ama bence en güzel aşklar, bizim göremediğimiz yerlerde yaşanıyor. Çünkü insan aşık olduğu kişinin yanında değil foto çekmek, telefonun icadını bile unutur. Paylaş
Daha fazla resimli güzel söz yükle

Resimli Komik Sözler

Cennet annelerin ayakla...
Cennet annelerin ayakları altındadır..! Demek ki annem 'Seni ayağımın altına alırım!' derken bile hep iyiliğimi düşünüyormuş.;) Paylaş
Elin oğlu salata yapar ...
Elin oğlu salata yapar adını Sezar koyar, biz yapınca Çoban koyuyoruz. Çok mütevazı bi milletiz valla. Paylaş
Bir saat boyunca kulakl...
Bir saat boyunca kulaklıkla bir şey dinlemek kulaktaki bakteri sayısını %700 arttırıyormuş. Müziği duyunca sevişmeye başlıyorlar herhalde :D Paylaş
İlk küfrü bulan adamı ç...
İlk küfrü bulan adamı çok merak ediyorum. Adamı nasıl sinirlendirmişlerse tarihe geçecek sözler bulmuş. Paylaş
Daha fazla resimli komik söz yükle
Başarı Sözleri Emo Sözleri Kıymetli Sözler İltifat Sözleri Sevgililer Günü Mesajları Galatasaray Sözleri Fransız Atasözleri sizden gelenler Tüm sözler için buraya tıklayınız