gece modu

Aynı günde dört mevs......

Büyüleyici Sözler kategorisine ait olan Aynı günde dört mevs... sözü aşağıdadır.

resimli güzel sözler

Aynı günde dört mevsime şahit olmak gibi bir şey bu. Önce özlüyor, sonra ağlıyor, akşamları küsüyor, geceleri çok seviyorum.

Büyüleyici Sözler Aynı günde dört mevsime şahit olmak gibi bir şey bu. Önce özlüyor, sonra ağlıyor, akşamları küsüyor, geceleri çok seviyorum.

Bu sözü beğendiyseniz, buna benzer sözler için lütfen Büyüleyici Sözler sayfasını ziyaret edebilirsiniz. Sitemizin tüm sözlerini görmek için Tüm Sözler sayfasına ilerleyebilirsiniz.

Özel Günler

23 Nisan Sözleri

Başkalarının şu an okuduğu sözler

Ağır Sözlü Sözler İki yüzünü görmektense hiç yüzünü görmemeyi tercih ederim. Paylaş
Gözlerle İlgili Sözler Ellerimi Bıraksanda Gözlerin Hala Bana Sevdalı Ayrılık için Ağlasanda Boşuna Gözlerin Ayrılamaz Benden Gitme uzaklara, Gözlerini Mahrum Bırakma Hasret sokaklarında, Ben Seni Sevdim Gözlerinle Baktım hayata Daima.. Paylaş
Kırgınlık Sözleri Bu yürek ilk defa bugün kırılmıyor. Paylaş
Mutluluk Sözleri Mutluluğa giden iki yol; kendinden çok şey, başkalarından az şey bekle. Paylaş
Özlem Sözleri Gülüşü bile huzur veren bir insandan, uzak duramazsın ki. Paylaş
Emo Sözleri senin sahte sevginle doldurdum kalbimi bugün 2. el sevgine birinci sınıf değer verdim. sattın beni kendi değerinle. Paylaş
Ağır Sözlü Sözler Karpuz kadar kafası olup, çekirdeği kadar beyni olmayan insanlar var! Paylaş
Türkmen Atasözleri Halkın kadrini bilen, kendi kadrini bilir. Paylaş
Gurbet Sözleri Gurbetin geceleri Sensiz Çekilmiyor resmine bakıyorum artık dayanılmıyor. Paylaş
Zehir Sözler Yıldızımmısın, Karanlığımmı? Güneşimmisin yoksa Ay'ımmı? bende bilemiyorum Artık Bırakıp gidişlerinle Kırdın Kalbimi Aldın Alımı ANlayamıyorum Artık Duygularımı Paylaş

Resimli Güzel Sözler

Sabah kahvesine bekliyo...
Sabah kahvesine bekliyorum. Mutlaka gel, çok sevinirim. Sevinçlerin, kederlerin, neyin varsa getir, gönülden eşlik ederim. Dosttur benim adım, 40 yıl değil, ölene kadar severim. Paylaş
Haykırdım ama isyan E...
Haykırdım ama isyan Etmedim. AğLadım ama belli etmedim. Çaresizdim ama Pes etmedim. Sensizdim ama asLa senden vazgeçmedim. Paylaş
Gözle söz arasında s...
Gözle söz arasında sıvışıverdi yine aşk, ayrılığa. Ve kimse yerine 'burdayım' demedi. Sevgi sıralarında 'Yok' yazıldı aşk. Devamsızlık senin sınırında. Paylaş
Sonsuza kadar mutlu ya...
Sonsuza kadar mutlu yaşadılar, ama ayrı ayrı. Paylaş
Daha fazla resimli güzel söz yükle

Resimli Komik Sözler

Sağım da bir, solum d...
Sağım da bir, solum da iki kızla geziyoruz. Uzun süredir üç kızla gezme şansı bulamamıştım. Dolmuşlar da olmasa kızlarla yan yana oturamıcam. Paylaş
Arkadaşlar dedem ile n...
Arkadaşlar dedem ile nenem şuan kavga ediyor. Kavganın sebebi ise bunlar dün misafirliğe gitmiş dedem, nenemi orada unutup eve gelmiş. Paylaş
Az önce elektrikler ke...
Az önce elektrikler kesildi mum ışığında babam duvarda gölgemi gördü. Gölgen bile insana benzemiyor, nası bi yaratıkısın deyip dövdü yine :) Paylaş
Bende reflu var diyor. ...
Bende reflu var diyor. 'Hiç belli olmuyo' falan dedim. Ulen reflu hastalıkmış olum, ben kızların bi saç modeli falan sanıyodum. Paylaş
Daha fazla resimli komik söz yükle
Güzel Laflar Acı Sözler Love Sözleri Şoför Sözleri Özbek Atasözleri Kapak Laflar Arap Atasözleri sizden gelenler Tüm sözler için buraya tıklayınız