gece modu

Belki başı karlı dağ de......

Facebook Sözleri kategorisine ait olan Belki başı karlı dağ de... sözü aşağıdadır.

resimli güzel sözler

Belki başı karlı dağ değilim ama, bir adımda geçilecek tepede değilim!

Facebook Sözleri Belki başı karlı dağ değilim ama, bir adımda geçilecek tepede değilim!

Bu sözü beğendiyseniz, buna benzer sözler için lütfen Facebook Sözleri sayfasını ziyaret edebilirsiniz. Sitemizin tüm sözlerini görmek için Tüm Sözler sayfasına ilerleyebilirsiniz.

Başkalarının şu an okuduğu sözler

Duyulmamış Sözler Öyle bi çık ki karşıma 'her baktığımda ilk defa görüyormuşum gibi, az kalsın ölüyormuşum gibi' hissedeyim seni. Paylaş
Kral Sözler SIGARA VE ALKOL INSANI YAVAS YAVAS OLDURUYORMUŞ ULAN ZATEN KIMIN ACELESI VARKI Paylaş
Sıcak Sözler kimi sevdiğini sözlere kimi şarkılara koyar ben seni kalbime bedenime ruhuma yazdım iLham oldun hayatıma Bu Sözlerim Sana Birtanem Seviyorum Seni Bunu unutma Paylaş
Karizma Sözler seni ßi arkadaş ßi dostum gißi sevdim sen oturmuş ßana aşktan dem vuruyosun Paylaş
Facebook Sözleri Belki de içimizden geleni söylemediğimiz için etrafımızda bu kadar gereksiz insanı barındırıyoruz. Paylaş
Sevgi Sözleri Kimi ne kadar seveceğimizin ölçüsünü bir türlü tutturamıyoruz. Paylaş
Şirin Sözler Yazıyorum seni yere, göğe, yüreğe; bulduğum her boşluğa seni yazıyorum! Sen de yaz Rabbim o yar'i boş olan yüreğime. Paylaş
Kıymetli Sözler Derin fikre sahip olanın nazarı da güzel olur. Hazreti Ali Radıyallahu anh Paylaş
Erkekler İçin Sözler Erkekler sahip olamadıklarının delisi, sahip olduklarının da nankörüdür. Paylaş
Büyüleyici Sözler Seni ne kadar sevdiğimi ögrenmek istersen, yere düşen her yağmur damlasını tutmaya çalış; tutabildiklerin senin sevgin.. tutamadıklarınsa; benim sana olan sevgimdir. Paylaş

Resimli Güzel Sözler

Bazen tek başıma saatle...
Bazen tek başıma saatlerce yürüyesim geliyor, sanki yürüsem geçecekmiş gibi. Paylaş
Ne garip değil mi? Beni...
Ne garip değil mi? Beni kırdığın yerde 'Seni' saklıyor olmam. Paylaş
Biliyorum kardeşim oda ...
Biliyorum kardeşim oda beni seviyor, baksana üşüdüğüm için canımı yakıyor. Paylaş
Ben seni özleyince, vaz...
Ben seni özleyince, vazgeçiyorum kendimden. Koca gökyüzünü içime hapsediyorum. Teker teker üflüyorum yıldızlara, söndürüyorum güneşi. Hiçbirini istemiyorum, karanlığa razıyım. Paylaş
Daha fazla resimli güzel söz yükle

Resimli Komik Sözler

Bir kızla baş başa film...
Bir kızla baş başa film izlerken erkeklerin kafasında dönen diğer filmler altı dalda oscar alır. :) Paylaş
Misafir için hazırlık y...
Misafir için hazırlık yapan annenin evde yarattığı gerilimden elektrik elde etsek, bütün ülkeye yeter, hatta ihraç bile ederiz! Paylaş
Annem, babama eski deft...
Annem, babama eski defterleri açtı 'Sen bana şöyle yapmıştın' falan diyor. Babam da diyo ki 'Dandanakan savaşını da anlatsana.' Paylaş
Yeni İlköğretim Fişleri...
Yeni İlköğretim Fişleri; Ali tweet at. Emel bizi dürt. Ömer facebook sever. İpek bak bu Google. Pelin yorum yap. Paylaş
Daha fazla resimli komik söz yükle
Berat Kandili Mesajları Öğrenci Sözleri Küsme Sözleri Vefat Mesajları Zehir Sözler Dini Sözler Manalı Sözler sizden gelenler Tüm sözler için buraya tıklayınız