gece modu

Kimi iyi bir dost oldu......

Kapak Laflar kategorisine ait olan Kimi iyi bir dost oldu... sözü aşağıdadır.

resimli güzel sözler

Kimi iyi bir dost olduğumu söyler, kimi ise soğuk ve mesafelidir der. Aslında beni anlatırken herkes, hak ettiği resmi çizer.

Kapak Laflar Kimi iyi bir dost olduğumu söyler, kimi ise soğuk ve mesafelidir der. Aslında beni anlatırken herkes, hak ettiği resmi çizer.

Bu sözü beğendiyseniz, buna benzer sözler için lütfen Kapak Laflar sayfasını ziyaret edebilirsiniz. Sitemizin tüm sözlerini görmek için Tüm Sözler sayfasına ilerleyebilirsiniz.

Başkalarının şu an okuduğu sözler

Saçma Sözler O değil de bu ağrı kesiciler ağrıyan yerlerimizi nasıl buluyorlar yahu? Paylaş
Özlem Sözleri Değer verdiğin insanlar artık yanında olmadığında, özlemek ne demek daha iyi anlarsın. Paylaş
Ayrılık Sözleri Şimdi sessizce gidebilirsin. Zaten Yeteri kadar ses çıkardı kırdıkların. Paylaş
Spor Sözleri BESIKTASIM SEN BANA BABAMDAN KALAN MIRAS DEGIL OGLUMA OLAN BORCUMSUN... Paylaş
Motivasyon Sözleri Öykü sözcüğünün kökeni depo kelimesidir. Bu nedenle öykülerin birer depo oldukları söylenebilir. Şeyler öykünün içinde saklanırlar ve bu şeyler anlamdır. Mıchael Meade Paylaş
Kurban Bayramı Mesajları MUBAREK KURBAN BAYRAMINIZI TEBRIK EDER HAYIRLARA VESILE OLMASINI DILERIZ. BU HAYIRLI GUNDE DUALARINIZ KABUL OLSUN. DUALARINIZI EKSIK ETMEYIN. Paylaş
Güzel Laflar Hayatı öyle yaşa ki içinde coşku, neşe, mutluluk olsun. Farkında iyiliğin olsun. Paylaş
Hip Hop Sözleri ülkenin Dertleri bitmez kederleri Kalbim Seni Sevdi Tınlamaz Kimseyi, Ne Zam Ne Ekonomi Dinlemez Kalbim Sadece Bu Dünyada Bir Seni Birde HipHopu Seçtim. Paylaş
Nefret Sözleri Senı seven kalbe zulum et et edebıldıgın kadar butun yollar senın olsun gıt gıde bıldıgın kadar Paylaş
Ağlatan Sözler Acı'yı anlatmak için uzun cümleler beklemeyin benden, sadece 'O' deyip susar bu beden. Paylaş

Resimli Güzel Sözler

Ne duraklarda bekle, ne...
Ne duraklarda bekle, ne de fincanlarda ara şimdi beni! Öyle bir gittim ki senden; ne yollarına düşer bir adımım, ne de fallarından çıkar bir tek harfi adımın. Paylaş
Saçımdaki kırıklar...
Saçımdaki kırıkların haddi hesabı yok ama rekor hala kalbimde. Paylaş
Bizler kalbimiz kırık...
Bizler kalbimiz kırık olduğu için uyuyamıyoruz. Ne tarafına yatarsan yat, batıyor işte. Paylaş
Avazım çıktığı ka...
Avazım çıktığı kadar bağırmak istiyorum 'Seni sevmiyorum hayat' hep sol yanımdan vuruyorsun. Ya kör bırakıyorsun ve topal. Paylaş
Daha fazla resimli güzel söz yükle

Resimli Komik Sözler

Dünyadaki en gariban ...
Dünyadaki en gariban şey sabah çalan alarm. Çalsa suç, çalmasa suç. İkisinde de küfür yiyor. Paylaş
Gece olunca böyle biri...
Gece olunca böyle birini özlüyorsun ya da özleme isteği duyuyorsun. Ne saçma bir şey lan. Bi insana ancak bu kadar rahat batar. Valla malım. Paylaş
Kızın boyu 1.50 kulla...
Kızın boyu 1.50 kullandığı telefon galaksi not 3. Telefonla konuşurken kızın yarısı gözükmüyor. Paylaş
İngilizcemizi gelişti...
İngilizcemizi geliştirmek icin ev arkaşıma 'artık ingilizce konuşalım' dedim. 2 haftadır konuşmuyoz. Paylaş
Daha fazla resimli komik söz yükle
Kötü Sözler Facebook Sözleri Süper Sözler Yalnızlık Sözleri Asker Sözleri Cuma Mesajları Yunan Atasözleri sizden gelenler Tüm sözler için buraya tıklayınız