gece modu

Verrüctes Weib Anlamı =......

Almanca Sözler kategorisine ait olan Verrüctes Weib Anlamı =... sözü aşağıdadır.

resimli güzel sözler

Verrüctes Weib Anlamı = ( Deli Yada çılgın ) kız anlamında.

Almanca Sözler Verrüctes Weib Anlamı = ( Deli Yada çılgın ) kız anlamında.

Bu sözü beğendiyseniz, buna benzer sözler için lütfen Almanca Sözler sayfasını ziyaret edebilirsiniz. Sitemizin tüm sözlerini görmek için Tüm Sözler sayfasına ilerleyebilirsiniz.

Başkalarının şu an okuduğu sözler

Kurban Bayramı Mesajları OGUZ BOYLU, BOZKURT SOYLU, EY TURK OGLU! SOYUN SURSUN, KADERIN GULSUN, BASIN DIK, ALNIN ACIK, KILICIN KESKIN, OCAGIN MUTLU BAYRAMINIZ KUTLU OLSUN. Paylaş
Platonik Sözler O senin neyin oluyor dediler, uzaktan dedim, uzaktan yandığım olur kendisi dedim. Paylaş
Ağır Sözlü Sözler Birisinin bana yalan söylemesinin en kötü yanı, benim doğruyu biliyor olmam. Paylaş
Cömertlik Sözleri Cömertlik dostluğun özüdür. Oscar Wilde Paylaş
Süslü Sözler Sen benim hayatimda oldugun sürece, ne sen kimseye rakip ne de kimse sana rakipti.Çünkü sen benim için daima tektin Paylaş
Af Dileme Sözleri Yaptığım bir hatadır, aklım bunu bana anlatır, özrün arkasına saklanmak istemem ama senden tek dileğim; bir ?AF?TIR. Paylaş
Kaliteli Sözler Bir adam en çok sevgilisini, en iyi şekilde ailesini, en uzun da annesini sever.( irlanda Atasözü ) Paylaş
Makara Sözler alt F4 ile kapat silift ile degiştir beni Paylaş
Anlamlı Sözler İnsanlar onlar için ne yaptığınızı anlamazlar, siz yapmayı bırakana kadar. Paylaş
Hollandaca Sözler dankje Türkçesi = teşekkürler Paylaş

Resimli Güzel Sözler

Seni ağlatan kişi uzanı...
Seni ağlatan kişi uzanıp dokunmuyorsa yanaklarına, silmiyorsa göz yaşını; boş ver ağlama... Senin saçlarına, Senin ellerine, Senin yüreğine dokunmasına ihtiyacın olduğunda uzak duruyorsa senden, sil at onu hayatından. Paylaş
Ben senin gülüşüne hasr...
Ben senin gülüşüne hasretken n'olursun başkalarına gülme. Paylaş
İnan her şey bahaneydi,...
İnan her şey bahaneydi, yağmurun altında yürümek bile. Seni sevmek, senin sevdiğin her şeyi sevmekti aslında. Paylaş
Sevdiğine yürekten bağl...
Sevdiğine yürekten bağlı kalabiliyorsan, en mükemmel ve en değerli insan sensin! Paylaş
Daha fazla resimli güzel söz yükle

Resimli Komik Sözler

Bence 2 diyetisyene bir...
Bence 2 diyetisyene birden gitmek lazım. Bir tanesinin verdiği yemekle karın doymuyor. Paylaş
Ulan kıza 'selam' yazac...
Ulan kıza 'selam' yazacağıma 'selma' yazmışım, yuh ben ölmeye gidiyorum! Paylaş
Napıyosun diye soruyo, ...
Napıyosun diye soruyo, yatıyorum diyorum. Uyuycak mısın? diyor. Yok güneşlenmek için yattım, biraz esmerleşip havuza girecem. Paylaş
Tuvalet tuvalet değil, ...
Tuvalet tuvalet değil, stratejik düşünce, araştırma merkezi sanki. Paylaş
Daha fazla resimli komik söz yükle
Sevgi Sözleri Ölümsüz Sözler Pişmanlık Sözleri Trabzonspor Sözleri Şirin Sözler Yalan Sözler Sitem Sözleri sizden gelenler Tüm sözler için buraya tıklayınız