Sponsorlu Bağlantılar

Harbi Adam Olmak Zordur, Dost Seçmek elma seçmek gibidir, Yalan Olup Tatlı Olucağına, Harbi Olucaksın Acının Tadına Varıcaksın..

Baba Mesajlar Harbi Adam Olmak Zordur, Dost Seçmek elma seçmek gibidir, Yalan Olup Tatlı Olucağına, Harbi Olucaksın Acının Tadına Varıcaksın..
Okuduğun sözü beğendiysen daha fazlası için Baba Mesajlar tıkla!
Bu sözü paylaş!
Bu Sözü Okuyanlar, Bunları da Okudu
Delikanlı Mesajları ENTEL DEĞİLİZKI MANİTAMIZ OLSUN CADDELİ DEĞİLİZKİ ARABAMIZ OLSUN BİZ BİTLİS?LİYİZ BIRAKINDA FARKIMIZ OLSUN
Karizma Sözler Kaybettiklerimi özlerim ama vazgeçtiklerimin hiç şansı yok!
Manalı Sözler ?Esnek insanlar asla kırılmazlar? B.Karim
Sıcak Sözler Olmayacak dua diye bir şey yokmuş meğer; zira bütün aminlerimin karşılığısın sensin.
Kapak Sözler sadisttiR insanLar , kendiLerine uygun mazo$ist ararLar Sonrada kuLLanır kuLLanır atarLar
İnce Sözler Kim bilirdi ki gitmeye karar verenin. Gitmek için hangi sözün ardına gizlendiğini? Dönmek için elbet gitmek gerekir ama sen fazla açıldın kıyından.
Hüzünlü Sözler Hüzün, kırılmış umutların, yıkılmış hayallerin, kalbe verdiği acının adıdır.
Sponsorlu Bağlantılar
Bütün Dualarınızın Ve İstekler...Bütün Dualarınızın Ve İsteklerinizin Yaradanımın Katında En Kısa Sürede Kabul Edilip Size Ve De Sevdiklerinize Huzur Mutluluk, Neşe Bereket Getirmesi Dilekleriyle HAYIRlı CUMALAR..
Gözünden düşmesine kıyamadığın...Gözünden düşmesine kıyamadığın; Zamanla gönlünden akıp gidiyor...
Daha Fazla Resimli Güzel Sözler için Tıkla!
Aldığım bütün kıyafetleri, iyi...Aldığım bütün kıyafetleri, iyi günde giy diyorlar, yarın bir gün kötü günüm olsa giyecek kıyafetim yok.
Sınıfa geç kalmak da ayrı bir ...Sınıfa geç kalmak da ayrı bir dert, içeri bi giriyorsun sanki birini bıçaklamışsın gibi herkes sana bakıyor.
Daha Fazla Resimli Komik Sözler için Tıkla!
Aşağıdaki sözlere bakmadıysan çok şey kaçırıyor olabilirsin :)
Sponsorlu Bağlantılar
(Korkunç Sözler) rumeysa toz: Cook iyi so helal dostum (Güldüren Sözler) ceren: güzel olmuş özelliklede bu Güzele bakmak sevap diye günde 5 kere aynaya bakıyorum. :D :D (Kıymetli Sözler) furki: anlamlı ve özlü sözler. bu kıymetli sözler insanı etkiliyor. (Özlü Sözler) damla: bence çook güzel özlü sözler (Cep Mesajları) Sanal Murat: Mobil veriyi kapatıp wifiyi açınca kendimi kot pantolonu çıkarıp pijamaları giymiş gibi hissediyorum (Candan Sözler) hand^3: Bazen yorulursun umulanırsın üzülürsün ama yinede elinde kocaman bir sıfır olur, bunca yorgunluğu çekmeye hazırım yeterki olsun istediklerim... (Gözyaşı Sözleri) Nurten: çok güzel. gerçekten duygularımı daha bir derin yaşıyorum sözleriniz sayesinde. teşekkür. (Sitem Sözleri) meral güçlü: Ben sana harammıydımki, sen helalin olarak onu seçtin.. (Çapkınlık Mesajları) AYŞŞEGÜL: AYY ÇOK KOMİKK (Laf Sokucu Sözler) melis: /) /) ( ‘:’ ) c(“)(“) ߀N qarip ßi aşık €Limd£ çataL,kaşık.. Aşkı y€dim ßitirdim..saNa kaldııı!! >>{{ßULAŞIK}}< <
Huseyin:, Jilet Sözler için yorum yaptı:
güzel hepsi beğendim
asl, Kapak Laflar için yorum yaptı:
Senin gibi olabilirdim yanlız allah beni insan olarak yaratı
gökçe, Son Sözler için yorum yaptı:
iyi işte özlemin yazdığı söz çok yanlışşşş
cesurr, Koyan Sözler için yorum yaptı:
iskeletmisin nesin bu sözlerin korkaklıkla alakası yok demekki sen laf koymaya korkuyosun ben yazarım yaran varsa sen gocunursun
erhan, Aşk Sözleri için yorum yaptı:
Hayatta 3 şey sevdim seni kalbimi ve ümitlerimi seni sevdim beni sevdin dye kalbimi sevdim seni sevdi diye ümitlerimi sevdim bizi yanlız bırakmadı diye@-}--
zalım kral, Esprili Sözler için yorum yaptı:
Olum bana duygusal şeyler anlatmayın lan. kendimi tutamıyorum gülüyorum, ayıp oluyor
Tarık Boy, Güldüren Sözler için yorum yaptı:
-Ne içersin hayatım... +Macchiato ve ekstra caramell shot olsun. -Bize 2 çay.
ebru, Güldüren Sözler için yorum yaptı:
Superrrrrrrrrrrrtt
ferdi, Resimli Güzel Sözler için yorum yaptı:
Elinize saglık hepsi super :)
IREM, Cezaevi Sözleri için yorum yaptı:
Benim sevgilimde cezaevinde. Icimdeki aci bi turlu dinmiyo. Cok ozledim onu sabah aksm agliyorum. Onsuz 3 sene nasi hecicek bilmiyorum :( HÜSNÜ COK SEVIYORUM SEVGILIM SENI
mira, Ezici Sözler için yorum yaptı:
ALLAHA havale ettim
Buse Ariana, Laf Sokan Sözler için yorum yaptı:
uzun ve gereksiz laflardan nefret ediyorum,laf koycaksan kısa ve öz yaz...
sahire gül , Ezici Sözler için yorum yaptı:
Senden nefret etmenin hiç bu kadar güzel olduğunu farketmemiştim… Farkettirdiğin için sağol…
sahire gül , Oturtan Sözler için yorum yaptı:
Arkamdan konuşup beste yapacağına yüzüme konuş düet yapalım.
GüzelimSözler Google'da
Güzel Sözler, Kısa Güzel Sözler gibi konularda hizmettedir.
Sayfamızdaki En Güzel Sözler çeşitli sayfalardan toparlanmıştır, hatalar bulunabilir. Okuduğunuz sözde hata olduğunu düşünüyorsanız, kaldırılması için iletişime geçiniz.
Soru / şikayet / istek için:
y3hhu [a] hotmail.com