Sponsorlu Bağlantılar

Kahvaltı hazırladım sanada gönderiyorum, umut dolu omlet haşlanmış sevgi bir dilim tutku ,seni seviyorum reçeli ve birde yanlızlık demledim kaç şekerli olsun?

Kısa Aşk Mesajları Kahvaltı hazırladım sanada gönderiyorum, umut dolu omlet haşlanmış sevgi bir dilim tutku ,seni seviyorum reçeli ve birde yanlızlık demledim kaç şekerli olsun?
Okuduğun sözü beğendiysen daha fazlası için Kısa Aşk Mesajları tıkla!
Bu sözü paylaş!
Bu Sözü Okuyanlar, Bunları da Okudu
Adam Gibi Sözler Çok sigara içmiyorum aslında. Çakmağıma kokunu doldurdum, özledikçe yakıyorum.
Dokunaklı Sözler Benim sadece iki tane elim var.Bu yüzden hayata dört elle sarılabilmem için, senin ellerine de ihtiyacım var!
Serseri Sözler Kendini bulunmaz hint kumaşı sanan insanlarla ilgilenmiyorum!
Gözyaşı Sözleri Hiçbir şey istemem de, göz yaşlarımın hakkını verseydin...
Baba Sözler Annen gibi namuslu arıyorsan, baban gibi delikanlı olacaksın!
Araba Yazıları Yine akşam olmuş hala gurbetteyiz.
Sevenler İçin Sözler Ne Zor bir Yaşantım oldu Nede Çok Kolay yaşadım Bu hayatta, Ne Bukadar Sevdim birini Nede Ağladım onun için Bunlar şimdi Sadece Senin için Oluyor Birtanem Seviyorum Seni.
Sponsorlu Bağlantılar
Helalini sokak aralarında, cad...Helalini sokak aralarında, caddelerde değil; duâ duâ ara. Harama düşmediğin için pişman olmayacaksın.
Dilsizliğimin dile gelen sevda...Dilsizliğimin dile gelen sevda cümlesi... Senden başka hangi yürek kadavra hükmündeki ruhumu tazelerdi ki.
Daha Fazla Resimli Güzel Sözler için Tıkla!
Bir kadın erkeğin yanında gözl...Bir kadın erkeğin yanında gözlerini kapatıyorsa aşık oluyordur, erkek gözlerini kapatıyorsa, kadın alışveriş yapıyordur. :)
Do you speak english? +Oo ayıp...Do you speak english? +Oo ayıp ediyon. I am çatır çatır speak english.
Daha Fazla Resimli Komik Sözler için Tıkla!
Aşağıdaki sözlere bakmadıysan çok şey kaçırıyor olabilirsin :)
Sponsorlu Bağlantılar
(Çekici Sözler) öz k an: bence hayat dediğin 3 kelimeden ibarettir seni çok seviyorum.... (Kaliteli Sözler) ümit alınca: hayat buysa üstü kalsın be güzelim. (Küsme Sözleri) handan: insan sevdiğine küsmez. küsen insanda sevemez (Resimli Komik Sözler) Fırtına Salih: Harika bir site sûrekli burdayım :) (Kötü Laflar) orçun: çok fena koyan laflar teşekkürler :) (Ayrılık Sözleri) oğuzCan: Senden sonra kim canımı yakarsa ahım sana. Sen gitmeseydin onIar geImiyecekti! (Ağır Sözler) arda: Herkes farklı şekilde intihar eder….! Kimi bileklerini keser… Kimi umutlarını !!!... (Romantik Sözler) ömür buz: Bir gece ay bana sordu neden seni ağlatan biriyle berabersin Aya baktım ve dedim ki sen hiç gökyüzünden vazgeçebilirmisin. (Babalar Günü Sözleri) Burhan: Keşke bizi hiç bırakıp gitmeseydin babacığım. Seni çok özlüyoruz. Arkandan hep dua ediyorum. :( (Atarlı Sözler) Uğur: bizim kimseye şeqil koyduğumuz yok ama , bizim şeqlimiz birilerine koyuyorsa sıkıntı yoq . . . ;)
leyla, Ezici Sözler için yorum yaptı:
En cokta ne koyuyo biliyo musunuz ? Karsilikli severken baskalarinin doldurmalarina kanmasi gerci gercekten mi seviyordu yoksa sozde mi orasi tartisilir ama bir gercek varki insan alisiyo
Onur, Cezaevi Sözleri için yorum yaptı:
#ELBET BİR GÜN EREN KAYA (kalbimdesin abim Allahin izniyle atlaticagiz bu günleri)
Huseyin:, Jilet Sözler için yorum yaptı:
güzel hepsi beğendim
asl, Kapak Laflar için yorum yaptı:
Senin gibi olabilirdim yanlız allah beni insan olarak yaratı
gökçe, Son Sözler için yorum yaptı:
iyi işte özlemin yazdığı söz çok yanlışşşş
cesurr, Koyan Sözler için yorum yaptı:
iskeletmisin nesin bu sözlerin korkaklıkla alakası yok demekki sen laf koymaya korkuyosun ben yazarım yaran varsa sen gocunursun
erhan, Aşk Sözleri için yorum yaptı:
Hayatta 3 şey sevdim seni kalbimi ve ümitlerimi seni sevdim beni sevdin dye kalbimi sevdim seni sevdi diye ümitlerimi sevdim bizi yanlız bırakmadı diye@-}--
zalım kral, Esprili Sözler için yorum yaptı:
Olum bana duygusal şeyler anlatmayın lan. kendimi tutamıyorum gülüyorum, ayıp oluyor
Tarık Boy, Güldüren Sözler için yorum yaptı:
-Ne içersin hayatım... +Macchiato ve ekstra caramell shot olsun. -Bize 2 çay.
ebru, Güldüren Sözler için yorum yaptı:
Superrrrrrrrrrrrtt
ferdi, Resimli Güzel Sözler için yorum yaptı:
Elinize saglık hepsi super :)
IREM, Cezaevi Sözleri için yorum yaptı:
Benim sevgilimde cezaevinde. Icimdeki aci bi turlu dinmiyo. Cok ozledim onu sabah aksm agliyorum. Onsuz 3 sene nasi hecicek bilmiyorum :( HÜSNÜ COK SEVIYORUM SEVGILIM SENI
mira, Ezici Sözler için yorum yaptı:
ALLAHA havale ettim
Buse Ariana, Laf Sokan Sözler için yorum yaptı:
uzun ve gereksiz laflardan nefret ediyorum,laf koycaksan kısa ve öz yaz...
GüzelimSözler Google'da
Güzel Sözler, Kısa Güzel Sözler gibi konularda hizmettedir.
Sayfamızdaki En Güzel Sözler çeşitli sayfalardan toparlanmıştır, hatalar bulunabilir. Okuduğunuz sözde hata olduğunu düşünüyorsanız, kaldırılması için iletişime geçiniz.
Soru / şikayet / istek için:
y3hhu [a] hotmail.com