gece modu

Yalnızlık Sözleri | Sayfa 13

Bulunduğunuz sayfadaki sözler, Yalnızlık Sözleri ve Yalnızım İle İlgili Mesajlar bölümünün Sayfa 13 kısmıdır. Sayfamız mümkün olduğunca her gün düzenli olarak güncellenmektedir. Yalnızlık Sözleri bölmüne eklenecek yeni sözleri kaçırmamak için bu sayfayı düzenli olarak ziyaret edebilirsiniz.

resimli güzel sözler
Çevremizde artan kalabalıklarla birlikte çoğalan yalnızlıklarımız var. Paylaş
Şehrin ışıkları ne kadar aydınlık da olsa, gecenin karanlığı çöktü yine yalnızların üzerine. Paylaş
Bazen de koca bir kalabalığın içinde yalnız hissedersin kendini. Paylaş
Yalnızlığımı sevgilim yaptım, aşk yaşıyoruz. Paylaş
Belki yalnızdık ama mutluyduk be kardeşim. Paylaş
Bu aralar yanımda olan tek şeyin bir bardak çay olduğunu fark ettim. Paylaş
Yalnızlık dediğin, adamı sırtından vuran kahpe bir düşmandır. Paylaş
İnsanları tanıdıkça güzelleşiyor yalnızlık. Paylaş
Var ya bana reva gördüğün yalnızlığı sana da diliyorum! Paylaş
Yalnızlığı geçince yanımızdan gidenleri Allah'a havale ettik biz! Paylaş
Toplam 31 sayfa bulunmakta.
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19

Yalnızlık Sözleri İçin Son Yorumlar

elif .delibaş elif .delibaş
Ölüm bir nefes kadar yakındır..
elif .delibaş elif .delibaş
Ölüm bir nefes kadar yakındır..
hatayli   arap hatayli arap
Süper bir sayfa
obi van kenobi obi van kenobi
yalnızlık adını bilmediğim bir yabancıydı bugünlerde ise onunla beraber uyanıyoruz ...
şirine :) şirine :)
Lan yanlizligimi oyunumda rekoru rekor ustune kirarak anliyorum
huriye huriye
Bazen yalnız hisseder insan kalabalıklarìn arasında yapa yalnız kalbinde bir acı hissedersin bazen icinde cok sey vardır anlatamazsın kimseye kelimeler bogazında dügümlerin zaten anlatsanda anlamazlar icinde anlatamadıgın bir acıyla yüregine birsey oturur
kadir gökkuş kadir gökkuş
UIan hiç bir Iokantada tek kişiIik masa yok yaInızIarın topIumda biIe yeri yok
serin durmaz serin durmaz
konuşacak kimsenin oImaması o kadar büyük eksikIik, birde bazı şeyIer varki değiI payIaşmak kendine biIe itiraf edemiyorsun
melısa gencer melısa gencer
saatin tık tık sesini duyunca yanIızIık kendını beIIı eder
mevlüde12 mevlüde12
Yalnızlığın tadına bakarken, Yutmuşum galiba :)
seren göktaş seren göktaş
yanlızlık Allaha massusdur arkadaşlar
tenay tenay
Aşkta hep acı çekiyoruz mutluluk bunun neresinde... :((
fatma fatma
tabikide yalnız değilim ama pek de sayılmaz çünkü karşılıksız aşka tutuldum
perimasalı perimasalı
çok güzel sözler :D
hayaldi bırak öle kalsın hayaldi bırak öle kalsın
hayaldi bırak öyle kalsın, hayat buysa üstü kalsın...
Koyan Laflar Ayrılık Sözleri Dini Sözler Hollanda Atasözleri Bilinmeyen Sözler Küçük Sözler Sabır Sözleri sizden gelenler Tüm sözler için buraya tıklayınız

Resimli Güzel Sözler

Önce düşüm, sonra gülüş...
Önce düşüm, sonra gülüşüm olabilirdin. Sen önce sızım, sonra hayırsızım olmayı seçtin. Paylaş
Yine birini seveceksin,...
Yine birini seveceksin, ilki kadar olmasa da yine hayaller kuracaksın ama o da gidecek. Paylaş
Üzülmüyorum. Beni sevme...
Üzülmüyorum. Beni sevmeyeni ben de sevmem. O bensizliği göze aldıysa zaten, Ben onsuzluktan birşey kaybetmem. Paylaş
Ne yalan söyleyeyim, be...
Ne yalan söyleyeyim, benim hayatımdaki en büyük yalan sendin. Paylaş
Daha fazla resimli güzel söz yükle

Resimli Komik Sözler

Bilgisayar çalışıyor mu...
Bilgisayar çalışıyor mu? Diye soran babama 'ev hanımı' dedim, geldi dövdü beni. Bu adam espriden hiç anlamıyor. Paylaş
Ben sinirli değilim sad...
Ben sinirli değilim sadece bazı insanlar resmen 'gel kafama çekiçle vur' der gibi davranıyorlar sonra kabahatli ben oluyorum ohh iyi valla. Paylaş
Siz nasıl bi kızla sevg...
Siz nasıl bi kızla sevgili oluyosunuz? Ben hoşlandığım kişiyle muhabbete başladıktan 20 dk sonra kanka oluyorum. Paylaş
Fırıncı 'Bak sana sıcac...
Fırıncı 'Bak sana sıcacık pide veriyorum.' dedi. 'Abi nasılsa eve gidince annem bayatları yedirecek.' dedim. Sarıldık, ağlaştık. Paylaş
Daha fazla resimli komik söz yükle