gece modu

H.deniz: Bana iki şık sunsalar şu hayata kötülüğü secerem çünkü bu kadar kötü...

H.deniz isimli ziyaretçimizin, Bilinmeyen Sözler bölümüne yaptığı yorum alttadır.

resimli güzel sözler

h.deniz h.deniz
Bana iki şık sunsalar şu hayata kötülüğü secerem çünkü bu kadar kötü insan arasında iyi kala bilmek çok zor


H.deniz adlı ziyaretçimizin bu yorumunu/sözünü beğendiyseniz, buna benzer sözler için lütfen Bilinmeyen Sözler sayfasını ziyaret edebilirsiniz. Sitemizin tüm sözlerini görmek için Tüm Sözler sayfasına ilerleyebilirsiniz.

Başkalarının şu an okuduğu sözler

Facebook Sözleri Facebookta kimin duvarına baksam ya evli ya nişanlı yada ilişkisi var hayır yani kampanya vardı da biz mi kaçırdık. Paylaş
Azerice Aşk Sözleri Heyatda yegane el catmaza catdim. Seninle qovusdum . Butun xeyallar yalandi dediler, yalanci oldular, en boyuk xeyalim olan sen Menimsen. Paylaş
Aşk Sözleri BEN SENİNLE SONSUZDAN GELEN İKİ IŞIN OLUP İNCE KENARLI MERCEĞİN ODAK NOKTASINDAN KESİŞEBİLME İHTİMALİNİ SEVDİM Paylaş
Aşk Acısı Sözleri Bana imalı sözler anlatıp durma bitirmek istiyorsan çırpınma boşuna! Kendine iyi bak de yeter bana. Ben aşk acısı ile sana inat çekerim sefa. Paylaş
Son Sözler Abi bu dabanca dolu mu? Ver bi bakayım. Paylaş
Kısa Aşk Sözleri Aşk, gece uyumadan önce onu düşünmektir. Paylaş
Kurban Bayramı Mesajları En delice esen seher yeli, en güneşli günler, en parlak gecedir bayramlar Yüreklerde bir esinti ve barış paylaşımına en sıcak ?merhabadır? bayramlar Kurban Bayramınız kutlu, her şey gönlünüzce olsun? Paylaş
Seni Seviyorum Sözleri Biliyorum Sen GüneşSin Etrafında Binlerce Gezegen Var, Ama Sende Biliyorsun Ki Ben Dünyayım Ve Bir Tek Bende Hayat Var Paylaş
Kaliteli Sözler Kardeşlerimi tanrı yarattı; fakat dostlarımı ben buldum. ( Goethe ) Paylaş
Ünlü Sözler Seversin, Kavuşamazsan Aşk Olur. Paylaş

Resimli Güzel Sözler

Kırık dökük olduğu hald...
Kırık dökük olduğu halde çalışabilen tek şey, Bir insan kalbidir.. Paylaş
Ve anladım ki, kalbe ya...
Ve anladım ki, kalbe yapışmıyor yara bandı. Paylaş
Ne oldu bitanem, ne değ...
Ne oldu bitanem, ne değişti? Beni toprak gibi çiğneyip geçtin... Paylaş
Yalnız yaşıyorum; içimd...
Yalnız yaşıyorum; içimdeki acılarımı, kanayan yüreğimi, feryadımı kendim susturuyorum. Paylaş
Daha fazla resimli güzel söz yükle

Resimli Komik Sözler

Kırmızı işıkta arabasıy...
Kırmızı işıkta arabasıyla geçen hanfendiye, yurdum polisinden alkışlanacak anons. 'Bacım o geçtiğin gece lambası değil, çek sağa.' :) Paylaş
Yıl 2050; +Dede bana ge...
Yıl 2050; +Dede bana gençliğini anlatsana. -Evladım ben apaçiydim. Feyste önüme geleni eklerdim, dürterdim. Öyle işte ne anlatayım. Paylaş
Bizde geri vites olmaz,...
Bizde geri vites olmaz, bizde ileri vites de olmaz, çünkü biz araba değiliz. Bu konu artık aydınlansın. Paylaş
Bugün odamda bi yazı bu...
Bugün odamda bi yazı buldum ve aynen şöyle yazıyordu: 'Odanı götürüyorum.' Yazan: B*k Paylaş
Daha fazla resimli komik söz yükle
Dertli Sözler Love Sözleri Araba Yazıları İşçi Bayramı Mesajları Dua Sözleri Adam Gibi Sözler Asker Sözleri sizden gelenler Tüm sözler için buraya tıklayınız