gece modu

by asi: Güzel söz insanın içinden duyura bildiği bence...

by asi isimli ziyaretçimizin, Acı Sözler bölümüne yaptığı yorum alttadır.

resimli güzel sözler

by asi by asi
Güzel söz insanın içinden duyura bildiği bence


by asi adlı ziyaretçimizin bu yorumunu/sözünü beğendiyseniz, buna benzer sözler için lütfen Acı Sözler sayfasını ziyaret edebilirsiniz. Sitemizin tüm sözlerini görmek için Tüm Sözler sayfasına ilerleyebilirsiniz.

Başkalarının şu an okuduğu sözler

Türk Atasözleri Gevşek tükürüğün sakala zararı vardır. Paylaş
Özlem Sözleri SEN HASRETIMSIN,KADERIMSIN,YASAYAMADIGIM GUNLERIM SEVGISINE DOYAMADIGIM AKSAM GOZLU YARIMSIN. SENI COK SEVIYORUM ASKERIM!!! Paylaş
Ulvi Sözleri Altı pas Ulvi Paylaş
İlginç Sözler Sen sen ol kapı önünde aşk yapma , aşkın gözü kördür ama komsununki asla Paylaş
Hasret Sözleri Birini özlüyor olmanız, ona dönmeniz gerektiğini göstermez. Bazen özlemeniz gerekir, bir sabah uyanıp artık özlemediğinizi fark edene kadar. Paylaş
Üzücü Sözler Seni sevmek; kum fırtınasında acıya inat, gözlerini açıp yürümek gibi bir şeydi! Paylaş
Janjanlı Sözler Zaten ben hep gitmişimdir. Kimilerinin hoşuna; kimilerinin zoruna! Paylaş
Ünlü Sözler Bi hayli kırgınım. Kime olduğunu, neden olduğunu bilmeden. Belki hayata, belki kendime, belkide dilimden düşmeyen keşke'lere. Can Yücel Paylaş
Pişmanlık Sözleri Senden ayrılmadan önce bilmiyordum hiç hayatın anlamsızlığını. En güzel şeylerin bile yavan kaldığını... Paylaş
Ağır Abi Sözleri Sabrımı zorlayan biri ya beni hiç tanımıyordur yada sonuçları göze alıyordur zira bendeki sabrın sonu selamet değil genelde felaket oluyor! Paylaş

Resimli Güzel Sözler

Bir gün en sevdiğin ins...
Bir gün en sevdiğin insandan en büyük darbeyi yersen; Pembenin kara, dostluğun yara, sevmenin palavra olduğunu anlarsın. Paylaş
Dediler ki 'Neden hep u...
Dediler ki 'Neden hep uzaklara bakıyorsun?' Dedim ki 'Çünkü ben bedenimin olduğu yerde değil, yüreğimin kaldığı yerde yaşıyorum'. Paylaş
İyi olmaya çalışmayın, ...
İyi olmaya çalışmayın, iyileri üzüyorlar, iyileri delirtiyorlar, sonra hiçbir şey olmamış gibi 'delirmiş bu' diyorlar. Paylaş
Yüreğimin en derin, en ...
Yüreğimin en derin, en bilinmeyen yerindesin. Ne uzanabiliyor sana ellerim, ne de vazgeçebiliyorum senden. Paylaş
Daha fazla resimli güzel söz yükle

Resimli Komik Sözler

Heyyy; 2011'de kırdığım...
Heyyy; 2011'de kırdığım, üzdüğüm, dövdüğüm, sövdüğüm herkesten özür diliyorum ki 2012'de bunları tekrar yapacak yüzüm olsun. Paylaş
Adamda ki lükse bak sev...
Adamda ki lükse bak sevgilisinin elini tutmuyo, lan benim sevgilim olsa çalmasınlar diye alarm taktırırım. Paylaş
Hayallerinin peşinden k...
Hayallerinin peşinden koşan insanlara saygı duyarım. Ben en fazla arkalarından 'ya bi bekleyin' diyebiliyorum. Paylaş
Taksiye bindiğimden ber...
Taksiye bindiğimden beri taksimetreyle kesişiyoruz, sanırım taksimetre bana yazıyor. Paylaş
Daha fazla resimli komik söz yükle
Psikopat Sözler Küsme Sözleri Mafya Sözleri Başarı Sözleri İyi Şanslar Mesajları Sevgi Sözleri Arabesk Sözler sizden gelenler Tüm sözler için buraya tıklayınız