gece modu

Karışma: Birden dönersin bakarsın köpekler arkandan bağırıyor. Senin gibi köp...

Karışma isimli ziyaretçimizin, Uyuz Sözler bölümüne yaptığı yorum alttadır.

resimli güzel sözler

karışma karışma
Birden dönersin bakarsın köpekler arkandan bağırıyor. Senin gibi köpekler peşimden gelir


Karışma adlı ziyaretçimizin bu yorumunu/sözünü beğendiyseniz, buna benzer sözler için lütfen Uyuz Sözler sayfasını ziyaret edebilirsiniz. Sitemizin tüm sözlerini görmek için Tüm Sözler sayfasına ilerleyebilirsiniz.

Başkalarının şu an okuduğu sözler

Harbi Sözler Ben çayın demli olanını, insanın harbi olanını severim. Paylaş
Harika Sözler Seni, bana yazılmış bir şarkı zannettim. Paylaş
Öğrenci Sözleri Okulda 3 şeyi Seviyorum Sen, iyi notlar ve okuldan kaçmaları :) Paylaş
Sevenler İçin Sözler Bi sarılıyorsun sonra özleyene kadar moralini hiçbir şey bozamıyor. Paylaş
Kibar Sözler Kibar Bi Erkek Herzaman önceliği Bayanlara Verir. Paylaş
Özlü Sözler Paranı kaybedersen geri kazanırsın; Gücünü kaybedersen geri alırsın; Şerefini kaybedersen her şeyini kaybedersin. Paylaş
Ulvi Sözleri Deneme sınavına giripte yanılan ulvi Paylaş
Sevgiliye Uyku Mesajları Beyaz bir güvercin yolluyorum sana; kanatlarında mutluluk, yüreğinde sevgi ve sadakat, kar beyaz tüylerinde umut, gagasında iyi geceler öpücüğü, yanağını uzat. Paylaş
Zaman Sözleri Zaman geçtikçe daha sıkı sarılıp, daha çok sevip, kaybetmekten de bir o kadar korkuyor insan. Paylaş
Tasavvufi Sözler Tasavvuf, Allah ile olan muamelenin saflığıdır. Bunun aslı da dünyadan yüz çevirmedir. Cüneyd-i Bağdadi Paylaş

Resimli Güzel Sözler

Sevgi ilaç gibidir; Kar...
Sevgi ilaç gibidir; Kararında seversen iyi hissedersin ama fazlası zehirler. Paylaş
Biz zamanında çok büyük...
Biz zamanında çok büyük acıların altına imza attık ondandır bu kadar umursamaz oluşumuz. Paylaş
Bildiğin kadar değil, b...
Bildiğin kadar değil, bilmediğin kadar özledim seni. Paylaş
Ömrün, saçların kadar u...
Ömrün, saçların kadar uzun ve güzel olsun dedi giderken adam. Ve kadın, o günden sonra bir daha hiç uzatmadı saçlarını. Paylaş
Daha fazla resimli güzel söz yükle

Resimli Komik Sözler

Alarmı uyanmam gereken ...
Alarmı uyanmam gereken saatin 2 saat öncesine kuruyom. Kalkınca 'daha iki saat varmış' diyip geri uyuyom. Biz de kendimizi böyle mutlu ediyoz. Paylaş
Ha ondan mesaj beklemiş...
Ha ondan mesaj beklemişsin ha otobüs durağında vapur. :) Paylaş
Sevgili yapma makinası ...
Sevgili yapma makinası diye bir şey icat etseler sıra bana geldiğinde kısa devre yapar. Paylaş
Kulağımda kulaklık var,...
Kulağımda kulaklık var, dürtüp müzik mi dinliyorsun diyor. Yok kuleden iniş izni bekliyorum. Paylaş
Daha fazla resimli komik söz yükle
Avustralya Atasözleri Nefret Sözleri Sıradan Sözler Kapak Sözler Umut Sözleri Uğurlu Sözler Yalnızlık Sözleri sizden gelenler Tüm sözler için buraya tıklayınız