gece modu

Cengizhanataseven: Biz Doymadığımız Sofradan Kalkmayız ; Çünki Biz TÜ...

Cengizhanataseven isimli ziyaretçimizin, Sert Sözler bölümüne yaptığı yorum alttadır.

Sert Sözler

Cengizhanataseven Cengizhanataseven
Biz Doymadığımız Sofradan Kalkmayız ; Çünki Biz TÜRK ORDUSUYUZ.!


Cengizhanataseven adlı ziyaretçimizin bu yorumunu/sözünü beğendiyseniz, buna benzer sözler için lütfen Sert Sözler sayfasını ziyaret edebilirsiniz. Sitemizin tüm sözlerini görmek için Tüm Sözler sayfasına ilerleyebilirsiniz.

Başkalarının şu an okuduğu sözler

Azeri Sevgi Sözleri Evvel yixildigimda qalxmagi, oyrendim.Sonra alova toxundugumda acini. Sevmeyi, sevilmeyi oyrendim.Daha sonra ise terk edilib gozlemeyi. Sayende unudulmag? da oyrendim. Yalniz unutmagi oyrene bilmedim. Paylaş
Havalı Sözler Çıkar güneş Gözlüklerini Etrafa Bak Tosun hayat Toz pembe Değil, Ama Sen Bu Gidişle Pembe Olucaksın hayatın içinde. Paylaş
Cuma Sözleri Ya Rabbi! Eğer bilmeden seni tanımamda yanlışım varsa derim ki: Allah'tan başka ilah yoktur, Hz. Muhammed (sallallahu aleyhi ve sellem) Allah'ın Resulüdür demeyi nasip et. Cumanız mübarek dualarınız kabul olsun. Paylaş
Ağır Abi Sözleri İsteyerek oldu. Bi daha da olur. Özür de dilemem, kusura da bak. Paylaş
Ağır Abi Sözleri Güneş Yüzlüm benim Senin için KaranLıkLardan Çıkıp Takdım belime Silahımı Ağır Abi OLmanın Yoktur Hesabı? Paylaş
Seni Seviyorum Sözleri 1 gün gelip 'ben mi dünya mı' die soracaksın. Ben dünya diyeceğim we sen çekip gideceksn ama blmeyeceksin ki benim dünyam sensin. Paylaş
Arnavut Atasözleri Koyun gibi uslu olanı, kurtlar yer. Paylaş
Değişik Sözler İyi birisi olmak, insanın kendinden başka herkesin işine yarıyor. Paylaş
Yıkıcı Sözler Dünyada bir cok insan varkimi mutlu kimi mutsuz,kimi aglayip kimi gülüyor ama güzelliklere ve mutluluga layik bir insan var o da su an mesajimi okuyor Paylaş
Enteresan Sözler Yağmur herkese yağar, ama çok az insan tutar yağmurun ellerini. Paylaş

Resimli Güzel Sözler

Bazen yalnız olmak dah...
Bazen yalnız olmak daha iyi, kimse seni kıramıyor! Paylaş
Anlatmak istediğim o k...
Anlatmak istediğim o kadar çok şey var ki; hepsinin içimde kalacak olması çok acı. Paylaş
Canını sıkanın haya...
Canını sıkanın hayatından bir yıldız gibi kayacaksın ki, arkandan sadece dilek tutabilsin! Paylaş
Ne zaman saate baksam, ...
Ne zaman saate baksam, geç kalmışlığı gösteriyor. Paylaş
Daha fazla resimli güzel söz yükle

Resimli Komik Sözler

Bebeklerin emeklemesi e...
Bebeklerin emeklemesi erken emeklilik sayılıyor mu? Bilemedim bak şimdi. :) Paylaş
Acaba kızlarda 'sağda...
Acaba kızlarda 'sağdaki benim kanka' diyo mudur? Eğer diyorlarsa ben hep soldaki oluyorum kesin. Paylaş
Pazar günleri sabahın...
Pazar günleri sabahın köründe tüm aileyi kahvaltı ettirmeye çalışan ebeveynler terörle mücadeleden içeri alınsın. Paylaş
Bir akşam çöp teneke...
Bir akşam çöp tenekesinin içine gireceğim. Kediler geldiğinde bir anda fırlayıp hepsini korkutucam. Bakalım nasıl oluyomuş görsünler ! Paylaş
Daha fazla resimli komik söz yükle
Fenerbahçe Sözleri Af Dileme Sözleri Sevgiliye Güzel Sözler Azerice Aşk Sözleri Küçük Sözler Kamyon Arkası Yazıları Şirin Sözler sizden gelenler Tüm sözler için buraya tıklayınız