Bektaş: - Yarın iftara bize gel + Kaç gibi geleyim? - Sabah 10 gibi gel işte kahvaltı falan da yaparız.

İftar Mesajları ok Bektaş demiş ki:
- Yarın iftara bize gel
+ Kaç gibi geleyim?
- Sabah 10 gibi gel işte kahvaltı falan da yaparız.
Okuduğun yorumu beğendiysen daha fazlası için İftar Mesajları tıkla!
can yakan sözler değişik sözler gıcık sözler küçük sözler
Bu sözü okuyanlar, bunları da okudu
Özlü Aşk Sözleri ok Ya sevgini ver bana, ya da sevilmeyi öğret.
Acı Sözler ok SEVEREK AYRILANLAR BİLİRLER AYRILIĞI .SEN BENİM EŞ RUHUMSUN UNUTMUŞ OLSAN HİSSEDERDİN UNUTMUŞ OLSAN YANIMDA DURMAZDI HER SABAH HAYALİN.SENİ GÖRMEK İÇİN GERİ GELDİM SEN GİDELİ ÇOK OLMUŞ NEREYE GİDERSEN GİT ÇANTANDA Bİ RESMİM AKLINDA GÜLÜŞÜM OLSUN BEN SENİ
Sponsorlu Bağlantılar
ben kimsenin canını yakmadım. onlar benim ateş olduğumu bile bile geldiler.Ben kimsenin canını yakmadım. Onlar benim ateş olduğumu bile bile geldiler.
erkek: çok üzgünüm. kız: bence de üzülmelisin çünkü bir daha asla böyle sevilmeyeceksin.Erkek: Çok üzgünüm. Kız: Bence de üzülmelisin çünkü bir daha asla böyle sevilmeyeceksin.
Daha Fazla Resimli Güzel Sözler için Tıkla!
dün gece ters dönmüş böcek gördüm banyoda. ayaklarını o kadar hızlı sallıyordu ki ben de gülüyor sandım sabaha kadar beraber güldük. sonra o gülmekten öldü :(Dün gece ters dönmüş böcek gördüm banyoda. Ayaklarını o kadar hızlı sallıyordu ki ben de gülüyor sandım sabaha kadar beraber güldük. Sonra o gülmekten öldü :(
görünmez adam karşımda belirse vay kardeşim, ne zamandır ortalıkta görünmüyosun? diyip kucaklarım.Görünmez Adam karşımda belirse 'vay kardeşim, ne zamandır ortalıkta görünmüyosun?' diyip kucaklarım.
Daha Fazla Resimli Komik Sözler için Tıkla!
Sponsorlu Bağlantılar
(Koyan Sözler) kübraa: Yalnızlık çağımızın hastalığı, Fakat ilacı bulunamadı :-X♡♥♡♥ (Manyak Sözler) merve: Harika abi yaa.. (Aile İçin Sözler) sebine: allah bu gunku gunde Anama rehmet elesin butun dunyadan kocen analar icinde ... (Araba Yazıları) Sarı: Gözlerde degil dillerdeyiz (Ağır Sözlü Sözler) melike: Bende seviyorum anlasana Mehmet <3 Melike
Sözünüzü yazın, Sizden Gelenler bölümünde sözünüzü yayınlayalım.
kurtlar vadisi sözleri af dileme sözleri cuma sözleri kadir gecesi sözleri
aşk sözleri 23 nisan sözleri ıspanyolca atasözleri yalnızlık sözleri zalim sözler
GüzelimSözler Google'da
Güzel Sözler, Kisa Güzel Sözler gibi konularda hizmettedir.
Sayfamizdaki En Güzel Sözler çesitli sayfalardan toparlanmistir, hatalar bulunabilir. Okudugunuz sözde hata oldugunu düsünüyorsaniz, kaldirilmasi için iletisime geçiniz.
Soru / sikayet / istek için:
y3hhu [a] hotmail.com
Sayfayi Begen