Yağmur Dere: Bir hoşçakaIdi bunca yasanmisIar Verdiğin emek mücadeIe ve bir HOŞÇAKAL Bırakıp giderken en saçma keIime HOŞÇAKAL Sen giderken HOŞ KALAMAM

Elveda Sözleri ok Yağmur Dere demiş ki:
Bir hoşçakaIdi bunca yasanmisIar
Verdiğin emek mücadeIe ve bir HOŞÇAKAL
Bırakıp giderken en saçma keIime HOŞÇAKAL
Sen giderken HOŞ KALAMAM
Okuduğun yorumu beğendiysen daha fazlası için Elveda Sözleri tıkla!
gıcık sözler kral sözler sert sözler asker sözleri
Bu sözü okuyanlar, bunları da okudu
Zehir Sözler ok Taht için savaşan hana değil toprak için savaşan hana itaat edin.
Cuma Mesajları ok Kalplerde güller kurumuştu, yürekler buruk kalmıştı, sevgiler hasretti sevgiye, bu gün bir gül doğdu. Bu gülün tomurcuğunu ekin kalbinize, sulayın gülünüzü, gözyaşınızla, büyütün gülünüzü sevginizle, koklayın gülünüzü, duyun muştu kokusunu yüreğinizde, açın kalbinizi, girin gül bahçenize, sessizce eğilin bir güle, usulca koklayın bu gülü, güzelce alın elinize, verin sevdiğinize o tatlı gülü, çünkü o gül peygamber gülü. Cumamız gül kokulu olsun. Hayırlı cumalar.
Sponsorlu Bağlantılar
zannettiğin gibi değil benim hayatım, kırık dökükler içinde. bir görsen, bir bilsen ağlarsın halime.Zannettiğin gibi değil benim hayatım, kırık dökükler içinde. Bir görsen, bir bilsen ağlarsın halime.
ınsanların ağlama nedeni değil, gülümseme nedeni olunİnsanların ağlama nedeni değil, gülümseme nedeni olun...
Daha Fazla Resimli Güzel Sözler için Tıkla!
burç yorumlarına göre herkes esprili, zeki, çekici, kusursuz, mükemmel. çevremizdekiler ne peki, bilmediğimiz bi burç falan mı var?Burç yorumlarına göre herkes esprili, zeki, çekici, kusursuz, mükemmel. Çevremizdekiler ne peki, bilmediğimiz bi burç falan mı var?
şu kızlar kaslı erkeklerden ne zevk alıyor anlamıyorum, gel göbeğimde uyu yumuşacık.Şu kızlar kaslı erkeklerden ne zevk alıyor anlamıyorum, gel göbeğimde uyu yumuşacık.
Daha Fazla Resimli Komik Sözler için Tıkla!
Sponsorlu Bağlantılar
(Komik Sözler) Gewerli ;): Eskiden nereye baksam sendin şimdi nereye baksam suriyeli..saygilar (Laf Sokan Sözler) sago bacı Marley: Adam yerine koyduğum insanları neden koyduğum yerde bulamıyorum? ? (Sizden Gelenler) ırmak erdem: arkamdan konuşanlar konuşmaya devam edin çünkü küçük insanlar konuşur büyük insanlar konuşulur (Çin Atasözleri) onur: Ne kadar sacma yaa (Galatasaray Sözleri) kece zazan: Adam olup gs gbi olun AYIK OL AYAN YANEA
Sözünüzü yazın, Sizden Gelenler bölümünde sözünüzü yayınlayalım.
enteresan sözler adalet sözleri ramazan bayramı mesajları ıtalyanca aşk sözleri
öğretmenler günü mesajı dua sözleri özbek atasözleri ıftar mesajları harbi sözler
GüzelimSözler Google'da
Güzel Sözler, Kisa Güzel Sözler gibi konularda hizmettedir.
Sayfamizdaki En Güzel Sözler çesitli sayfalardan toparlanmistir, hatalar bulunabilir. Okudugunuz sözde hata oldugunu düsünüyorsaniz, kaldirilmasi için iletisime geçiniz.
Soru / sikayet / istek için:
y3hhu [a] hotmail.com
Sayfayi Begen