gece modu

furki17: + Hocam bişi sorabilirmiyim? - Sor evladım + You can go out ne d...

furki17 isimli ziyaretçimizin, Öğrenci Sözleri bölümüne yaptığı yorum alttadır.

Öğrenci Sözleri

furki17 furki17
+ Hocam bişi sorabilirmiyim?
- Sor evladım
+ You can go out ne demek
- Dışarı çıkabilirsin.
+ Eyvallah hocam adamsın


furki17 adlı ziyaretçimizin bu yorumunu/sözünü beğendiyseniz, buna benzer sözler için lütfen Öğrenci Sözleri sayfasını ziyaret edebilirsiniz. Sitemizin tüm sözlerini görmek için Tüm Sözler sayfasına ilerleyebilirsiniz.

Başkalarının şu an okuduğu sözler

Kıl Sözler 'Aklıma gelişini seveyim' demek istiyorum da gitmiyorsun ki. Paylaş
Harbi Sözler Geride kalanlara simsiyah bir tesellidir, boşver, o utansın demek. Paylaş
Araba Sözleri Babam saolsun (Haci babam saolsun) Paylaş
Kadınlar İçin Sözler Erkekler, kızların küçük bir şeye bile ne kadar üzüldüğünü asla tahmin edemezler. Paylaş
Motivasyon Sözleri Oğlum, bütün hayatımı kolların ve ayakların belirlemeyecek. Hayatına asıl yön verecek olan beynin ve kalbindir. Bir şeyi gerçekten istiyorsan, bütün engelleri yenip ona ulaşabilirsin. Shelton Skelton Paylaş
Alman Atasözleri Geteiltes Leid ist halbes Leid (Paylaşılan bir acı yarıya iner) Paylaş
Başarı Sözleri Zor günlerini tek başına atlatmış bir insanın kimseye ihtiyacı olmaz! Paylaş
Değişik Sözler Kararına saygı duymam, uygulayacağım anlamına gelmez. Paylaş
Hint Atasözleri Akıllı adam akılsız adamın son yaptığını ilk önce yapar. Paylaş
Adam Gibi Sözler Eğer bir şeyi korumuyorsan, ona sahip olmayı hak etmiyorsundur. Paylaş

Resimli Güzel Sözler

Geçmişe dönüp bakt...
Geçmişe dönüp baktığımda gördüğüm tek sey; yine sensizlik. Paylaş
İki saniyelik bakış,...
İki saniyelik bakış, seni saatlerce düşündürebilir... Paylaş
Artık dertlerimi hiç ...
Artık dertlerimi hiç kimseye anlatmıyorum. Çünkü, biliyorum ki hiç kimseden fayda gelmez. Kendi yaralarımı tek başıma sarmaya alıştım ben. En yakınlarım bile derman olamazken ne beklenir ki elden. Paylaş
Bir fırtına var içim...
Bir fırtına var içimde, tüm hayallerimin çatısını uçuran. Paylaş
Daha fazla resimli güzel söz yükle

Resimli Komik Sözler

Keşke akbili bastıkta...
Keşke akbili bastıktan sonra 'yetersiz bakiye' sesini biraz kısık sesle söylese makine. Yetersiz bakiye diye bağırıyo ne bağırıyon. Paylaş
Biri sevgili olalım di...
Biri sevgili olalım diye teklifi etse pazartesi gel başla derim. Mevzuya o kadar uzağım. Paylaş
Soğuktan dişlerimi bi...
Soğuktan dişlerimi bir müzik aleti olarak kullanmayı öğrendim. Bu gidişle konser bile veririm sanırım. Oturmaya mı geldik diddididddiddiid. Paylaş
Vampir olsam ilk önce ...
Vampir olsam ilk önce kendi kanımı emerdim, çünkü muhtaç olduğum kudret, damarlarımdaki asil kan da mevcuttur. Paylaş
Daha fazla resimli komik söz yükle
Atatürk Sözleri Ünlü Sözler İşçi Bayramı Mesajları Kıymetli Sözler Kötü Sözler Eski Sözler Yalnızlık Sözleri sizden gelenler Tüm sözler için buraya tıklayınız