gece modu

azeri turk: gulmek insan omrunu uzadir bele davam edek gencler :)...

azeri turk isimli ziyaretçimizin, Resimli Komik Sözler bölümüne yaptığı yorum alttadır.

resimli güzel sözler

azeri turk azeri turk: gulmek insan omrunu uzadir bele davam edek gencler :)


azeri turk adlı ziyaretçimizin bu yorumunu/sözünü beğendiyseniz, buna benzer sözler için lütfen Resimli Komik Sözler sayfasını ziyaret edebilirsiniz. Sitemizin tüm sözlerini görmek için Tüm Sözler sayfasına ilerleyebilirsiniz.

Başkalarının şu an okuduğu sözler

Ağır Sözler Net insanları seviyorum. Brüt olunca kafam karışıyor. Paylaş
Harbi Sözler Bin ağız dolusu sözüm varken sana susuyorsam, ölünün arkasından konuşmayı günah saydığımdandır! Paylaş
Araba Yazıları Sen derdine yan. Paylaş
Dua Sözleri En 'HAYIRLI' Dua, 'ALLAH'tan Korkan ve 'TEMIZ' Bir Kalbe Sahip Birinin Yaptığı 'DUADIR' Paylaş
İlginç Sözler İşine geleni yapana erkek, kafasına koyduğunu yapana kadın denir. Paylaş
Oturtan Laflar Kalanı hak ettiği gibi ağırladıysa bu yürek, gideni de layık olduğu gibi uğurlar elbet! Paylaş
Komik Sözler Biz çocukken tabletimiz, akıllı telefonumuz yoktu. Halı kenarında araba parkederdik, piyuuuuvv çiyuuvvv diye değişik sesler çıkarıp eğlenirdik. Paylaş
Oturtan Laflar Kendini vazgeçilmez sananlara söyleyin; rüyalar çabuk biter! Paylaş
Hollanda Atasözleri En büyük korkun kendi yalanlarındır. Paylaş
Son Sözler Abi çok seri bi araba bu yaaa.. Paylaş

Resimli Güzel Sözler

Gece nedir biliyor musu...
Gece nedir biliyor musun? Gece kendinle baş başa kaldığın, yüreğinle hesaplaştığın, kimi zaman da ağlamak isteyip te ağlayamadığın kendi dünyan. Paylaş
Aynı acıyı paylaşmayan ...
Aynı acıyı paylaşmayan birine, nefes olmaya çalışmaktan yoruldum. Paylaş
Bir yabancıydın, candan...
Bir yabancıydın, candan öte oldun. Gözümde yoktun, gönül tacı oldun. Sana yer yoktu hayatımda, canım oldun. Öyle sevdim öyle sevdim ki seni şimdi her şeyim oldun. Paylaş
İnsanları kırmamaya çal...
İnsanları kırmamaya çalıştıkça sanıyorlar ki, ben cevap vermesini bilmiyorum ya da kendimi savunamıyorum. Hayır asla öyle değil! Benim de çok acımasız cümlelerim, sözlerim var ama onları söyleyecek merhametsiz bir yüreğim yok! Paylaş
Daha fazla resimli güzel söz yükle

Resimli Komik Sözler

Bugün hayatımda bi deği...
Bugün hayatımda bi değişiklik olsun diye, simit sarayına martı fırlattım. Şimdi de televizyona oturdum koltukları seyrediyorum. Paylaş
Küçük kardeşime masal a...
Küçük kardeşime masal anlatıyordum uyuya kaldı. Döverek uyandırdım, şurada bir şey anlatıyoruz değil mi! Paylaş
-Doktor Bey kolumu şöyl...
-Doktor Bey kolumu şöyle yapınca ağrıyor. +Yapma o zaman. Paylaş
Kusura bakma çayını ken...
Kusura bakma çayını kendin koyacaksın, şuan energy saving moddayım. Paylaş
Daha fazla resimli komik söz yükle
Başarısızlık Sözleri İhanet Sözleri Ölüm Sözleri Erkekler İçin Sözler Nankörlük Sözleri Regaib Kandili Mesajları 23 Nisan Sözleri İlginç Sözler Tüm sözler için buraya tıklayınız