gece modu

kalpsiz: Aynen ya allah kimseyi karşiliksiz aşka kurban etmesin...

kalpsiz isimli ziyaretçimizin, Karşılıksız Aşk Sözleri bölümüne yaptığı yorum alttadır.

resimli güzel sözler

kalpsiz kalpsiz
Aynen ya allah kimseyi karşiliksiz aşka kurban etmesin


kalpsiz adlı ziyaretçimizin bu yorumunu/sözünü beğendiyseniz, buna benzer sözler için lütfen Karşılıksız Aşk Sözleri sayfasını ziyaret edebilirsiniz. Sitemizin tüm sözlerini görmek için Tüm Sözler sayfasına ilerleyebilirsiniz.

Başkalarının şu an okuduğu sözler

Ünlü Sözler Öğrenmenin üç kaynağı vardır; çok görmek, çok acı çekmek, çok çalışmaktır. CATHERALL Paylaş
Nefret Sözleri Nefret etmeye bile üşendiklerim var, ben unuturum siz bi ara hatırlatın. Paylaş
Arabesk Sözler Olumsuz düşünüyorum olumsuz oluyor, olumlu düşünüyorum yine olumsuz oluyor. Her şey sonuçta olumsuz işte. Paylaş
Yürek Yakan Sözler Doktorun sorduğu fiziksel bir engeliniz var mı sorusu içime dokunmuştu nedense. Yok diyebildim, sadece kalbim kırık. Paylaş
Anneler Günü Mesajları Bütün acılar üstüme yağınca sen bana açılan şemsiyesin annem.. Seni çok seviyorum. Paylaş
Muhteşem Sözler Sevdalık uzun bir yol gibidir, sevdiğini söylemek için hep birkaç adım daha var zannedersin, yarınlara ertelersin ama bazı sevdaların yarını olmaz. Paylaş
Farklı Sözler Aramazdık gece mehtabı yüzün parlarken, Bir sönük yıldıza benzerdi güneş yanımda sen varken. Paylaş
Kısa Aşk Sözleri Yalniz Aciga Cikan Isigi Gorebiliyorsan Yalniz Soylenen Sozu Duyabiliyorsan Ne Gorebiliyorsun Ne De Duyabiliyorsun? Kaybolan Umitlere Baglanmamalisin Dogacak Umitleri Henuz Kaybetmedik Ki. Paylaş
Geçmiş Olsun Mesajları Beterin Beteri Vardır Diyeceğiz Duamızı Edeceğiz Bunu Unutma Seni Seviyoruz Ve Geçmiş Oldun Diyoruz! Paylaş
Ağır Abi Sözleri Kimse Bize Masal Anlatmasın, Çocukkende Dinlemezdik ..! Seviliyorsak Gurur Duyarız, Sevilmiyorsak Saygı Duyarız. Paylaş

Resimli Güzel Sözler

Acaba cehennem dedikler...
Acaba cehennem dedikleri yer, sensizliğin ta kendisi mi? Ve ateşleri, senin hasretinden mi? Paylaş
Bana kimse sen gibi bak...
Bana kimse sen gibi baktı mı bilemem ama, ben kimseye sana baktığım gibi bakmadım. Paylaş
Ne kadar bitirirsem bit...
Ne kadar bitirirsem bitireyim, kader izin vermezse bitmiyor bazı hikayeler. Paylaş
Bazen sığınmak istersin...
Bazen sığınmak istersin bir yüreğe; Anlık mı, ömürlük mü istediğini bilemezsin sen de. Paylaş
Daha fazla resimli güzel söz yükle

Resimli Komik Sözler

Yakaladğım sivri sineği...
Yakaladğım sivri sineği vantilatörün pervanesine kanatlarndan bantladm. Sabaha kadar başımda dönmek neymiş görsün :) Paylaş
Ispanak yiyip çocuklara...
Ispanak yiyip çocuklara örnek olan Temel Reis'in, Ağzında sürekli pipo taşıması sizce bir çelişki mi ? Paylaş
Sevdiğim kız bana abi d...
Sevdiğim kız bana abi demiş, ulan sevsin yeterki isterse bacanak desin:) Paylaş
Türk kızının ilişki anl...
Türk kızının ilişki anlayışı; benden öncesi olmasın benden sonrası olmasın benden ayrılırsa ölsün :) Paylaş
Daha fazla resimli komik söz yükle
Akıllı Sözler Özbek Atasözleri Ayrılık Sözleri Sitem Sözleri Kamyon Arkası Yazıları Psikopat Sözler Teşekkür Sözleri sizden gelenler Tüm sözler için buraya tıklayınız