gece modu

Hasan: Herkes benden korkuyor ama ben çok iyi birisiyim hatta bende bi çocu...

Hasan isimli ziyaretçimizin, Korkunç Sözler bölümüne yaptığı yorum alttadır.

Korkunç Sözler

Hasan Hasan
Herkes benden korkuyor ama ben çok iyi birisiyim hatta bende bi çocuk kalbi var
Masamda ki kavanozun için de


Hasan adlı ziyaretçimizin bu yorumunu/sözünü beğendiyseniz, buna benzer sözler için lütfen Korkunç Sözler sayfasını ziyaret edebilirsiniz. Sitemizin tüm sözlerini görmek için Tüm Sözler sayfasına ilerleyebilirsiniz.

Başkalarının şu an okuduğu sözler

Facebook Sözleri Sizler de evdekilerden fırça yerken yerdeki halının desenlerini inceliyor musunuz? (: Paylaş
Laf Sokucu Sözler Akıllı telefonlardaki görüntüler gibi 'büyüdükçe' bozulma cancazım, kalitenle netliğini arttır. Paylaş
Duvar Yazıları Alkol bütün kötülüklerin anasıdır.Ana gibi yar olmaz. Paylaş
Damar Sözler Hayatımı Ellerine, Duygularımı Halbine Bırakıyorum Aşkım. Paylaş
Arabesk Sözler En önemli vazifemiz; kulaklarımızı, söylediklerimizi duymaya alıştırmamızdır. Paylaş
Anlamlı Sözler Eğriyi kendinde arayan, doğruyu kalbinde bulur... Aşkına emekle yürüyen, dermanı derdinde görür. Paylaş
Koyan Sözler Sözünde durmayan birine sözümde duracak kadar salak değilim. Paylaş
Yıkıcı Sözler Birine güvenmekten daha saçma bir şey varsa, o da birine güvenip o güveni boşa çıkarmamasını beklemektir. Şu saçmalıktan vazgeçin, teşekkür. Paylaş
İhanet Sözleri Bir ömür boyu seninleyim desende istemem artıkÇünkü sen rüzgarın çoşturduğu bir toz bulutusunBugün bana esersin yarın ellere Paylaş
Ölümsüz Sözler Jules Renard: ölüm iyidir, bizi ölüm düşüncesinden kurtarır. Paylaş

Resimli Güzel Sözler

Çok güzel gözleri va...
Çok güzel gözleri vardı ama sevildiğini görmüyordu. Paylaş
Yürü! Bir gölge gibi...
Yürü! Bir gölge gibi ardında yer alayım. Sen bana güzellik ol, ben sana ruh olayım. Paylaş
Geçmişe dönüp bakt...
Geçmişe dönüp baktığımda gördüğüm tek sey; yine sensizlik. Paylaş
Bazen, sana değer verm...
Bazen, sana değer vermeyenlerin hayatından çekip gitmen gerekir. Tek başına da mutlu olabileceğini herkese kanıtlamak için. Paylaş
Daha fazla resimli güzel söz yükle

Resimli Komik Sözler

Biz sabretmeyi, 1 saatl...
Biz sabretmeyi, 1 saatlik diziyi izlemeden önce 1,5 saat özet izlerken öğrendik. Paylaş
Şuan bi belgesel izliy...
Şuan bi belgesel izliyorum 1 milyar yıl sonra dünyada su kalmayacakmış gideyim de damacanaları doldurayım bari nolur nolmaz. Paylaş
Türk olmak; çayı kar...
Türk olmak; çayı karıştırdıktan sonra çay kaşığını eşinin, dostunun çıplak koluna-bacağına yapıştırmak,sonra böğüre böğüre kahkaha atmaktır. Paylaş
Boksörlerin lakapları...
Boksörlerin lakaplarına da hastayım lan. Altın eldiven, demir yumruk, çelik dirsek, beton parmak. Boks değil sanki inşaatın şantiye malzemesi. Paylaş
Daha fazla resimli komik söz yükle
İngilizce Sözler Sitem Sözleri Kısa Aşk Sözleri Alçak Gönüllülük Sözleri Giderli Sözler İhanet Sözleri Bomba Sözler sizden gelenler Tüm sözler için buraya tıklayınız