gece modu

Türkay karakaya: Tutturmuşsunuz bi hayırlı işler. Hayırdır sizimi geriyor. Bi...

Türkay karakaya isimli ziyaretçimizin, Koyan Laflar bölümüne yaptığı yorum alttadır.

resimli güzel sözler

türkay karakaya türkay karakaya
Tutturmuşsunuz bi hayırlı işler. Hayırdır sizimi geriyor. Bizim işler.


Türkay karakaya adlı ziyaretçimizin bu yorumunu/sözünü beğendiyseniz, buna benzer sözler için lütfen Koyan Laflar sayfasını ziyaret edebilirsiniz. Sitemizin tüm sözlerini görmek için Tüm Sözler sayfasına ilerleyebilirsiniz.

Başkalarının şu an okuduğu sözler

İnce Sözler Gökkuşağının keyfini çıkarmak, fırtınaya katlananların hakkı. Paylaş
Yalnızlık Sözleri Sen gittin, ne varsa gitti seninle beraber, Çünkü; seni sevmekle başlamıştı her şey. Paylaş
Arnavut Atasözleri Zımpara yavaş yavaş kirişi iğneye çevirdi. Paylaş
Nefret Sözleri Güldü ağlattı beni,sewdim aldattı beni,gittim kölesi oldum,bir kula sattı beni...!!! Paylaş
Araba Sözleri Esmerim benim. Paylaş
İntikam Sözleri yarın benden uzaklarda zannetmeki güleceksin bir zalimin kollarında pişmanlıktan öleceksinnn Paylaş
Başarı Sözleri Coşku, zekadan daha önemlidir. Albert Eınsteın Paylaş
Başarı Sözleri Hayatta yapabileceğiniz en büyük hata, sürekli bir hata daha yapacağımız korkusudur. Albert Hubbard Paylaş
Düşündüren Sözler Aşk, imkansız birçok şeyi mümkün kılar. (Goethe) Paylaş
Aldatma Sözleri kenardan be geçeyim yol senin olsun ben zehir içeyim su senin olsun bir tane sewgili bulmuşsun hayırlı olsun bir tanede bende war haberin olsun? Paylaş

Resimli Güzel Sözler

Oruç tuttuğun gibi tuts...
Oruç tuttuğun gibi tutsan ya ellerimi, sabırla, duayla, inançla. Paylaş
Ne mi yapıyorum 'Senden...
Ne mi yapıyorum 'Senden asla vazgeçmem' diyen insanların yok oluşunu izliyorum. Paylaş
Nereye Kaçarsan Kaç, Üç...
Nereye Kaçarsan Kaç, Üç Şey Seninle Gelir. 'GÖLGEN, ACIN VE GEÇMİŞİN'. Kaderin İse Zaten Seni Orda Beklemektedir. Paylaş
Her şeyim sana ait, acı...
Her şeyim sana ait, acılarım bile! Paylaş
Daha fazla resimli güzel söz yükle

Resimli Komik Sözler

Otobüsten inmek için dü...
Otobüsten inmek için düğmeye basıyorum aynı yerde inmek için başka biri de basıyor, sonra diğeri... Ulan ülkede kimse birbirine güvenmiyor. Paylaş
Saçmalama aşkım benim k...
Saçmalama aşkım benim kızlarla ne işim olur? Sadece spor olsun diye mesaj atıyorum. Paylaş
Klavyemin arasına böcek...
Klavyemin arasına böcek girse, 1 yıl yetecek kadar yiyeceği var... Paylaş
Bazen onu düşünüyorum.....
Bazen onu düşünüyorum.. Sonra dokuzu (: Sonra sekizi :P Sonra yediyi falan :) ama en çok onu seviyorum :D Paylaş
Daha fazla resimli komik söz yükle
Ağlatan Sözler Ağır Sözler Hüzünlü Sözler Öfke Sözleri Afrika Atasözleri Umut Sözleri Asker Sözleri sizden gelenler Tüm sözler için buraya tıklayınız