gece modu

Acımasız Sözler | Sayfa 1

Bulunduğunuz sayfadaki sözler, Acımasız Sözler ve Acımasızca Mesajlar bölümünün Sayfa 1 kısmıdır. Sayfamız mümkün olduğunca her gün düzenli olarak güncellenmektedir. Acımasız Sözler bölmüne eklenecek yeni sözleri kaçırmamak için bu sayfayı düzenli olarak ziyaret edebilirsiniz.

Acımasız Sözler
İki kere ikinin beş olma ihtimali, senin adam olma ihtimalinden daha yüksek! Paylaş
İnsanların değişmediği tek şey gerçekleri ve çıkarlarıdır. Her şey değişir ama bunlar değişmez. Paylaş
Bazı insanlar bilgi sahibi oldukları için bazı toplumlarda kendilerini başrol olarak görürler. Nitekim güven ve şeref kazanmak bilgiye dayanmıyor. Paylaş
Gidenlere söyleyin: Bizde kül olan tekrar alev almaz! Paylaş
Herkesi memnun etmeye çalışıp mutlu kalabilen görmedim. Paylaş
Güzel günler yakın da ben hipermetropum diye mi göremiyorum acaba. Paylaş
Yeri geldiğinde kendi yaramı kanatan biriyim, sence sana acır mıyım! Paylaş
Gün gelir mendil satan çocukta öcünü alır yeşil ışıktan. Paylaş
Bir insanı tanıdığınızı düşünürsünüz ama öyle bir şey yapar ki, aslında onu hiç tanımadığınızı fark edersiniz. Paylaş
İşleri yoluna koyduğumu sandığımda dik yokuş çıkmaya başlıyorum. Paylaş
Toplam 18 sayfa bulunmakta.
1
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13

Acımasız Sözler İçin Son Yorumlar

Züleyha Züleyha
Hayat çok acımasız bir öğretmen önce sınav yapar sonra ders verir
Ahmet.yldzzz.212 Ahmet.yldzzz.212
Paranoyak olmuş bir hayatın şizofrenik duygularısın @psiikopathayaller1
Rabia Rabia
Gökyüzü mürekkep olsaydı yine de sana olan sevgimi yazamadı????❤️
Bicirik Bicirik
Bazen göz yaşları yüreğine akar ama çaresizliğinden
Susarsın susacağım ama unutmayacağım
Bicirik Bicirik
Bazen göz yaşları yüreğine akar ama çaresizliğinden
Susarsın susacağım ama unutmayacağım
Musa Musa
Herşey seninle başlar kendin savaşını başlat.
😕😕 😕😕
Kendime yakışanı severim ben. Herkese yapışanı değil
duygusuz kimse duygusuz kimse
her hatanin bir bedeli vardir. ben bedelimi fazlasiyla odedim. sira sende. bekle, zamani gelince hayatindaki en buyuk pismanligin olucam.! SABIRSIZLANIYORUM..
Fatoş Fatoş
aynada bakarken bile kendisinden korkan gelip kafa tutuyor kuş kadar beyniyle
Melike Melike
Ya farkıma vardığında , farkın kalmamış olursa..!
İbrahim sayal İbrahim sayal
Dusuncelerıme gore cok zayıf kesmıyor yasadıgım acılar karsısında denızde damla gb kalıyor
Mert Aksakal Mert Aksakal
Kim Olduğun, Nerede Olduğun, Hiç Önemli Değil Ekmeğini Alın Terinle Kazanıyorsan Adamsın...!
buse buse
anladımki bu dünyada kimseye iyilik yapmiycaksın çünkü kötülük alıyorsun
mehmet mehmet
ben sevdim o bakmadı ama ben hala sevmeye devam edecegim
aşıkeren aşıkeren
ona söylüüyorum ama beni dinlemiyo aşığım ona dinlemiyo annemi babamı önüme alıyorum dinlemiyor............:(:(:(:(:(:(
beyza beyza
güzel harikanın da ötesinde bence
bilge bilge
tam benlik sözler süper ya
cenk k. cenk k.
Eğer gerçekten sevseydiniz böyIe demezdiniz itin hatri yoksa sahibinin vardir
hakkı hakkı
Ben onu ne kdar sevdiysem, o da o kdar acımasız oldu başıma :(
ersin ersin
sözlerinizi okurken çok duygulanıyorum.
Padişah Sözleri Kıymetli Sözler Espirili Sözler Yeni Yıl Mesajları Ağır Sözlü Sözler Spor Sözleri İsyankar Sözler sizden gelenler Tüm sözler için buraya tıklayınız

Resimli Güzel Sözler

Benim bu dünyada başk...
Benim bu dünyada başka kimsem yok. Sevincim, kederim, hasretim sensin. Ben seni severken nasıl öleyim, yokluğun cehennem, cennetim senin. Paylaş
Konuşarak da anlaşam...
Konuşarak da anlaşamıyorduk, susarak da. Ben yazmayı tercih ettim, o hiç okumadı. Paylaş
Çocukken her şeyin sa...
Çocukken her şeyin sahibi olmak için büyümek isterdik. Büyüdük; şimdi her şeyden uzak olmak için hep çocuk kalmak istiyoruz. Paylaş
Çay kaşığı gibi or...
Çay kaşığı gibi ortalığı karıştıran insanların unuttukları bir şey var, ortam durulduğu zaman bir kenara bırakılırlar. Paylaş
Daha fazla resimli güzel söz yükle

Resimli Komik Sözler

Bazen keşke 3 tane ejd...
Bazen keşke 3 tane ejderham olsaydı diyorum. Bi tanesini mahallede gezdirip kızlara hava atardım. Bi tanesi dedemi tuvalete götürüp getirir, diğeriyle de pikniğe gittiğimizde mangal falan yakardım. Paylaş
Ulan şimdi bu zil, mi ...
Ulan şimdi bu zil, mi ışık mı? (Bir Apartman Gerilimi) Paylaş
Elin kızı yataktan pr...
Elin kızı yataktan prenses gibi kalkıyor, ben de cadılar bayramı temsili kadrosu gibi. Paylaş
Öldüğümde mezar ta...
Öldüğümde mezar taşıma şey yazılsın: Gelen mesajı 10 kişiye yollamadıği için öldü =) Paylaş
Daha fazla resimli komik söz yükle