gece modu

Enteresan Sözler | Sayfa 1

Bulunduğunuz sayfadaki sözler, Enteresan Sözler ve Garip Olan Tuhaf Mesajlar bölümünün Sayfa 1 kısmıdır. Sayfamız mümkün olduğunca her gün düzenli olarak güncellenmektedir. Enteresan Sözler bölmüne eklenecek yeni sözleri kaçırmamak için bu sayfayı düzenli olarak ziyaret edebilirsiniz.

Enteresan Sözler
Ölenler için ağlama; Asıl kalbi ölmüş olanlar için ağla. Paylaş
Öyle bir zamandan geçiyoruz ki; Her şey yerlerde, hepsi darmadağın. Paylaş
Geç kalınmış değil de, artık gerek kalmamış gibi. Paylaş
Bazen o kadar çok seçenek vardır ki seçemezsin. Sonra birer birer kaybolur seçenekler ve elinde asla seçmem dediğin kalır. Paylaş
Uzun uzadıya düşündüm de, düşünmenin iyi bir şey olmadığına karar verdim. Paylaş
Üzüldüğüm için sinirliyim, tuhaf gelebilir sana. Ama maceralar bitti mi, kahramanlar işsiz kalır. Paylaş
Bazen 'iyiyim' dediğinde 'Hadi lan ordan, sadece iyiymiş numarası yapıyorsun. Anlat derdini.' diyecek dosta ihtiyaç duyuyor insan. Paylaş
Yarından bu kadar korku duyarsan bugünü nasıl yaşarsın. Paylaş
Ve hayat kaldığı yerden hiç kalmasını istemediğiniz bir şekilde devam ediyor. Paylaş
Ya farkıma vardığında, farkın kalmamış olursa? Paylaş
Toplam 16 sayfa bulunmakta.
1
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13

Enteresan Sözler İçin Son Yorumlar

m. baran s gy m. baran s gy
haha ne guzel hayat boyle ... harika ! muhtişim bi şey...:) .. ..!
Supervisor Supervisor
Neyine güvenim yalan Dünya'nın.
mutsuz mutsuz
Konuşacak biri lazım, can ciğer olacağın birisi, buluşabileceğin biri, buluşamasanda her istediğinde ulaşabileceğin biri Cinsiyeti farketmez Mutsuz olduğunda hem dertleşebileceğin hem de seni güldürebilecek birisi Ona bişey olsa senin canının daha çok yanacağı birisi Hepimize böyle dostluklar lazım.
efe efe
ilgimi çekti güzel mesajlar var
fatma fatma
Ölmekten korksaydım aşık olmazdım
okan okan
Kalanlar kalır gidenler gider ama hayat devam eder
Yağızhan altıparmak Yağızhan altıparmak
At izi it izi nerde bunun ikizi
hatice hatice
bu sözleri okurken çok ilgimi çekti. gerçekten hepsi güzl ve enteresan...

Özel Günler

İftar Mesajları
Dramatik Sözler Okumak İle İlgili Sözler Çapkınlık Sözleri Delikanlı Sözler Sevgi Sözleri İçten Sözler Öğretmenler Günü Mesajı sizden gelenler Tüm sözler için buraya tıklayınız

Resimli Güzel Sözler

Sonunda yürüdüğüm ...
Sonunda yürüdüğüm yolun sana çıkacağını bilsem, hiç durmaz koşardım. Paylaş
Gözlerdeki acıyı gö...
Gözlerdeki acıyı göremeyen, yürekteki sevgiyi görebilir mi söyle? Paylaş
Herkes hayatında en az...
Herkes hayatında en az bir insanı başka sevmiştir. Paylaş
Dışardan gördüğün...
Dışardan gördüğün merhametimle oyun oynama ki! İçimde ki şeytan hayatını lunaparka çevirmesin! Paylaş
Daha fazla resimli güzel söz yükle

Resimli Komik Sözler

Sırf biri iyi geceler ...
Sırf biri iyi geceler demediği için iyi geçmeyen gecelere inanmıyorum ama sırf biri kopya vermedi diye iyi geçmeyen sınav diye bir şey var. Paylaş
Dünyanın 4'te 3'ü su...
Dünyanın 4'te 3'ü suyla kaplı olduğundan hayallerimizin çoğunun suya düşmesi çok normal. ;) Paylaş
Saçmalama ya o benim y...
Saçmalama ya o benim yakın arkadaşım, aramızda bir şey olamaz. (Evlendiler) Paylaş
Bu kışta akıyoruz ge...
Bu kışta akıyoruz gençler. -Sümük Paylaş
Daha fazla resimli komik söz yükle