Espirili Sözler | Sayfa 1

Bulunduğunuz sayfadaki sözler, Espirili Sözler ve Espiri Yapan Komik Mesajlar bölümünün Sayfa 1 kısmıdır. Espirili Sözler sayfamızda iyi vakit geçirmeniz dileğiyle.

Espirili Sözler
Diğer gezegenler de sanıyo ki dünyada hayat var.
Selam ben konuşma sırasında ağızdan fırlayan tükürük parçası. Masaya düştüm, görmedim numarası yapıyorlar ama herkesin aklı şu an bende.
Kardeşim sen arkeoloji okuyordun, minderin altına bir baksana kumanda orada mı?
Evlenecek yaşa geldim, artık kötü alışkanlıkları yavaş yavaş terkediyorum. Öncelikle çubuk kraker yemeyi bıraktım artık paket taşımıyorum tek tük arada yiyorum.
Yapay zekaların en büyük sorunu yaptıkları yanlıştan ders çıkaramamasıymış, ben yapay zekayım sanırım.
Sayın göz doktorum, güzel günleri göremiyorum.
Gündüz başladığım diyeti 'önemli olan katılmaktı' diyerek geceleri bozuyorum.
Adamın biri varmış 'yarın ölücem' demiş, yarmışlar ölmüş.
Ben sabahın köründe uyanıyorsam, bana günaydın falan deme arkadaş. Ne bileyim geçmiş olsun de, Allah kurtarsın de, hemen emekli olursun inşallah de.
Hayatım bir film olsaydı IMDB puanı 1.8 falan olurdu. Bu kadar kötü bir film olabilir mi?
O kadar güldüm ki bahçeye diktiler.
Kimseden bir şey beklediğim yok, ama biri kahvaltımı hazırlasa, ekmeğimi kızartıp çayımı koysa çok süper olurdu.
Hayatım sandığın kadar değil sıradan, yakalayamazsın bu gülüşleri çekil aradan. :)
Allah'ım varsa artık şöyle sevilmelik, verilen değeri hak eden biri önerebilir misin? Teşekkür ederim.
[1]
2 3 4 5 6 7 8 9 10 >> 15
Espirili Sözler İçin Yorumlar 💬
sinirlisuratolmakistemiyorumm sinirlisuratolmakistemiyorumm, Okurken öldüm resmen ama çok iyiydi bazıları ya
nonim nonim, ben olsam balık gözlümle ilgili yazardım yani sevdiğimle
samed samed, istesem burda hepinizi öldürebilirim" ama buranın içine girip öldüremem ki xd
samed samed, Sevmek nedir" sevince öğrenmektir xd
samed samed, Beni unutmak istiyormusun" kendini iple as xd
poyraz poyraz, Ustaya sormuşlar; Hayatta yaptığınız en büyük israf nedir? Usta cevap vermiş: Gereksiz insanlara verdiğim değer.
susul susul, aya dikilen ilk Türk bayrağını kim dikti?
tabiki TERZİ :)
sanane sanane, Ahh erkekler yokmu hepsinden sev isteği alıyorum
MEhlık MEhlık, Hapşırdığımda yanımda çok yaşa diyen kimse yok.. Nekadar güzel.. Az ve öz yaşamak lazım zaten.
dilara dilara, Guzelmis gercekten hayat iste ne yapacaksin
fatoş fatoş, +sinifa giren personeller hocaya sorar bu dolabi nereye birakalim
-hoca masa kenarina birakabilirsiniz (dolabi cevirerek masa kenarina birakacakken)
Yusuf hocam nasil buna izin verirsiniz diye sordu
+hoca niye oglum
- ee hocam gozumuzun onunde dolap
Q SeMaKeM Q Q SeMaKeM Q, Hayat ßoştur ama Hoştur Sewme Kizim Peşinden Koştur..
ARIF ARIF, Beyler az önce yanlışlıkla iskender yedim arkasından rus salatası yedik 1 litre le cola içtim 4 bardak su içtim. sizce orucum bozulmuş mudur?
fadiley fadiley, Recepcep çok iyi
Merve Gs Merve Gs, O kadar soğuk cehennemde yanmak mümkün değil : )
zalım kral zalım kral, Olum bana duygusal şeyler anlatmayın lan. kendimi tutamıyorum gülüyorum, ayıp oluyor
murat34 murat34, +Doktorculuk oynayalım mı?
-Olur.
+Ozman şimdi bana hasta ol.
buğra taş21 buğra taş21, - Adın ne ?
+ Ogün
- Senin
+ Bugün
mehtap mehtap, Ne zamandalgalar denizi,mehtap geceyi,dünya dönmeyi unutursa ben de seni ozaman unuturum

benim adımmm
furkan furkan, beğendim çoğe saçma fakat geneli güzei .d
dicle levent dicle levent, ARKADAŞLAR HAFTAYA DÜĞÜNÜM VAR. BÜTÜN DOSTLARIM DAVETLİDİR. GELİRKEN GELİNİ DE GETİRMEYİ UNUTMAYIN.
hakan sarıtaş hakan sarıtaş, Çocuğum olursa adını direksiyon koyucam.
Gece uyumadın mı diye soranlarada sabaha
kadar direksiyon salladim kanka diycem.Ulan
çok çılgınım ya.
recepcep recepcep, + Baba bozuk paran varmi ?
- Napcan
+ Tamir edicem
muhittin ve arkadaşları muhittin ve arkadaşları, çok teşekkür ederim epeyce güldük arkadaşlarla ;)
feride feride, kimseyi kuçumsememek lazim nokta kuçuk ama cümleyi bitiriyor
Haluk Haluk, çok güzel epey güldük arkadaşlarla :)))
murat murat, oldukça komik ve güzel espriler var xD
özlem özlem, bazıları çok gıcık ya. insanı sinir etmeye yetiyo :)
ela ela, ay arkadaslar gercekden espiri sozler cok tessekur ederim
İlgini Çekebilir 😉
Kadınlar İçin Sözler Güzel kadın gözü, iyi kadın gönlü okşar. Napolyon
Regaib Kandili Mesajları Avuçların açıldığı, gözlerin yaşardığı, ilahi esintilerin kalpleri okşadığı anın bir asra bedel olduğu bu gece dualarda birleşmek dileğiyle kandilinizi kutlarım.
Can Yakan Sözler İnsanı en kolay ağlatan sevdiğidir, en kolay aldatan da dostları... Aslında kimseye güvenmemek lazım; beyaz gülün gölgesi bile siyahtır.
Kapak Sözler Hiç bir şey sorma bana sende tiyatrocu cıktın bunu saklama..
Racon Sözleri Bugün, kimse için bir şeyler yapmak istemiyorsam; dün, elimden geleni yaptığım halde nankörlük gördüğüm içindir.
Anlamlı Sözler Hangi yaram YAR'dan hediye değil ki bana? Hangi YAR YARADAN(c.c) kadar yakın ki bana? Acı, Zulüm, Dert hepsi gelir YAR'dan, yaralarımı saran ise bir tek YARADAN(c.c).
Dokunaklı Sözler Çok başka insanlar girecek belki hayatına ama 'O' bambaşkaydı diyeceksin.
Aşk Espirileri Askim seni seviyorum! Ama parayi daha cok... Lakin paranin ne onemi var, muhim olan miktari!
Anlamlı Sözler Sen uyursun ama, kalbin atmaya devam eder. İşte bu yüzden bitti demene rağmen, bitmez bazı şeyler.
Aşk Sözleri Hayatımızı yaşayacağımız yerde, aşık oluyoruz tam bir kronik deliyiz.