Geyik Sözler | Sayfa 1

Bulunduğunuz sayfadaki sözler, Geyik Sözler ve Güldüren Geyik Yapmalık Yazılar bölümünün Sayfa 1 kısmıdır. 2020 Geyik Sözler sayfamızda iyi vakit geçirmeniz dileğiyle.

Geyik Sözler
Aradığınız kişi şuan da bir başkasıyla görüşüyor diyen operatör, onu biz de biliyoruz. Kiminle konuşuyor onu de hele bi.
Oyun havası dinleyip ağlayasım var, kimse piskolojimi sorgulamasın.
Markette kasiyere para uzattım 'bozuk var mı' dedi. Moralim dedim. Şu an bakışıyoruz.
Aniden karar alıp, sonra kararımı değiştiriyorum, sonra ikisini de yapmayıp başka bir şey yapıyorum. Çünkü İkizler burcu olmak bunu gerektirir.
Paralel evrende koala veya panda olduğuma dair ciddi şüphelerim var. Bu kadar tembelliğin başka açıklaması olamaz.
Sakin göllerin kuğusu olamadık, karşı köyün delisi dediler.
Hadi onu bunu geçtim, siz yatar yatmaz nasıl uyuyorsunuz arkadaş? Hiç mi derdiniz yok, hiç mi mutsuz değilsiniz, bari acıkın.
Sen de zurnanın, zırt dediği yerde misin?
Adamlar ilk çağlarda üşenmemiş çiviyle duvara yazı yazmışlar, sen dokunmatik ekranda mesaj atmaya üşeniyorsun.
Küstüğü kişiden gelen mesajı okumadan silen insanlara hep hayran olmuşumdur. Hiç mi merak etmiyorsun lan?
Misafir için hazırlık yapan kadının evde yarattığı gerilimden elektrik elde etmeye çalışıyoruz.
Bi lafa baktım bir de söyleyene, ulan bu beyinle nasıl böyle güzel laf sokuyor diye düşünürüm. :)
Dışarıda eldivenle gezenlerin sevgilisi yok. Nereden mi biliyorum? Eldivenle mesaj yazılmaz. :)
Sigaraya gelen zammı protesto etmek için yürüyüşe başlayan bir grup, 10 dk sonra tıkanıp yürüyüşe ara verdi. :)
Bütün felsefeciler, bilim adamları Bir araya gelse, İbrahim tatlıses' in 'beni benden alırsan seni sana bırakmam' lafını çözemezler. :)
Buradan sevgilisi olanlara sesleniyorum. Bizimde sevgilimiz vardı sizinkiler gibi, sizinkiler de gidecek bir gün bizimkiler gibi. :)
Aklında ben varsam, yanındakine selam söyle!
Uzun süredir giydiğiniz eşofman altı artık belinizden kayıyorsa hemen kilo verdim diye sevinmeyin, lastiği gevşemiştir.
[1]
2 3 4 5 6 7 >> 7
Geyik Sözler İçin 10 Yorum 💬
AĞLAYAN GÖZ AĞLAYAN GÖZ
AĞLAYAN GÖZX ÇAPAK TUTMAZMIŞ
morsi morsi
Oturdum pembe pembe düşünüyorum. 🌸
Neden hep kara kara düşüneyim ki?
Renk kıtlığı mı var..! 🙃
Mubis Mubis
Erkek dediğin, Google gibi olacak, sevgilisi 'kre' derken bunu mu demek istedin hayatım diyerek 'kredi kartını' verecek.
fadimeyavuz fadimeyavuz
Adını şifrem yapsam yetersiz karakter diyecek hâlâ konuşuyor. :)
fatoşşş fatoşşş
Cok super sozler var ama bazilari gereksiz olmus yinede thank yuo very much .
varol varol
+sevqilinizi ndn dövdünüz?
-292 kelimelik msjıma "ok" yazmış :)
gizzem gizzem
+ Kanka bize ordan 2 acılı dürüm söyle
- Neden acılı kanka?
+ Dost acı söyler
haMdi berK haMdi berK
Türklere özgü ağırlık birimi: Gavur ölüsü gibi.
haldun haldun
BarışaIım mı ?
+ Sen hiç kırık bardaktan su içtin mi.
- Ben çataIIa çorba içtim ne diyon sen.
melek melek
çok güzel ve çok koimik
İlgini Çekebilir 😉
Güldüren Sözler Suçlu ayağa kalk! Çocuklu bayana yer ver!
Geyik Laflar ALLAHIM! Kendim için bir şey istemiyorum, Sadece anneme elma yanaklı, bal dudaklı, sütun bacaklı bir gelin nasip eyle.
Son Sözler Olum bu mantarlar zehirli değil, bak ben nasıl yiyorum.
Komik Sözler Araçlarda arabesk müzik yasaklansın, artık BATMASIN BU DÜNYA.
Son Sözler boyun masajı yapayım mı abi?
Ulvi Sözleri Şampuanı sulandırıp sulandırıp kullanan Ulvi