gece modu

Kapak Sözler | Sayfa 1

Bulunduğunuz sayfadaki sözler, Kapak Sözler ve Kapak Yapıcı Mesajlar bölümünün Sayfa 1 kısmıdır. Sayfamız mümkün olduğunca her gün düzenli olarak güncellenmektedir. Kapak Sözler bölmüne eklenecek yeni sözleri kaçırmamak için bu sayfayı düzenli olarak ziyaret edebilirsiniz.

Kapak Sözler
Karşınızdakine yanlış yaptığını hissettirmezseniz, istediğini yapmayı kendinde hak göreceğini biliyorsunuzdur umarım. Paylaş
Gidiyorum dediniz de durun mu dedik, ne bu kendini vazgeçilmez sanan tavırlar! Paylaş
Egosu kadar beyni olsa, filozof olacak! Paylaş
Sürekli kendi çok şahaneymiş gibi bol keseden hadsizce insanları eleştiren birini görünce istemsizce aklımdan geçen ilk şey, pardon acaba sen kimdin? Paylaş
Belki de mükemmel birisi değilsindir de, ben kusurlarını görmezden geliyorumdur. Birde böyle düşün istersen. Paylaş
Varsa beni kötü anlatan, vardır bir yarası kanayan! Paylaş
Kır kalbimi gönlün olsun, al her şeyimi senin olsun, şimdi başka kollardayım, bu da sana 'Kapak' olsun! Paylaş
Şu hayattan öğrendiğim ve içime az da olsa su serpen tek şey ; birine bir şey yaşatan aynı şeyi bir şekilde yaşamadan ölmüyor. Şükür. Paylaş
Senin karakterin, benim uyku düzenim kadar bozuk! Paylaş
Canım sen arkamdan konuşuyorsun ama ben pek arkama bakmıyorum, haberin olsun! Paylaş
Toplam 20 sayfa bulunmakta.
1
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13

Kapak Sözler İçin Son Yorumlar

özenme iboya özenme iboya
özenme cocuk alem bozuk
tuğçe melis tuğçe melis
harbiden sözler çok güzel tam benlik ya
laf yarışcısı laf yarışcısı
benimle laf yarışına giren arkadaşıma bu lafları sokuçam çooook teşekkür ederim
can can
Coook beyendim tam kapaklik sözler
esma esma
beğendim işte. hepiciği güzel
mihrimah mihrimah
hic beğenmedim ciddi değil
Ayla çelik Ayla çelik
super sözler tam kapaklık böyle güzel sözler yok
Ahmet Ahmet
Beynini kullanmayana Söz yok çünkü o insan beyinsizdir
rapçı kız rapçı kız
Bazı insanlar ummadığı şeyi bulur karşısında BENİM seni bulduğum gibi
Ayşe Ayşe
Mükemmel Ötesi Anlayanaa :D
sülbiye sülbiye
Beynini kullanmayana Söz yok çünkü o insan beyinsizdir
Yağur Yağur
Çok az var ama idare edebilecek sözler ben bunları yazsam. Kavga ettikleri bunların üstüne 1500 tane "kapak sözler" yazar daha iyi anlamlı kapak sözler buşsanız daha iyi olur
şirin şirin
bende bir şey eklemek istiyorum
aya baktım seni gördüm sana baktım ayı gördüm
ALARA KOREL ALARA KOREL
GERÇEKTEN GÜZEL SÖZLER VAR SAYFANIZDA ELİNİZE EMEĞİNİZE SAĞLIK ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM SİZLERE
dilan dilan
bencede ya tam koyuyo bi insana
muhammed muhammed
çok güzel gerçekten

Admin: Diğer söz kategorilerimize de göz atmanızı tavsiye ederiz ;)
gamzee gamzee
çok guzell yaaa bana küfür etmek yakışmıyo ama lafı alan memnunsa sıkıntı yokkkkkk
Esra Esra
Mükemel Sözler Bunlar Tam Kapaklık!
dilek dilek
çok güzel kapak sözler teşekkür ederim.
şener şener
güzell yerinde kapak laflar
şule ay şule ay
bu sözler bi çok arkadaşıma kapak olacak :D
ilknur ilknur
gerçekten çok güzel olmuş
sedef sedef
ayyyyy cok guzlel olmus
eda eda
çok güzel ya gerçekten kapak sözler

Özel Günler

İftar Mesajları
Üzücü Sözler Mısır Atasözleri Yürek Yakan Sözler Kötü Sözler Sert Sözler Aşk Sözleri Jilet Sözler sizden gelenler Tüm sözler için buraya tıklayınız

Resimli Güzel Sözler

İşim gücüm sen ol b...
İşim gücüm sen ol benim. Ben senle çok güzelim. Paylaş
Sinirlenince ne dediği...
Sinirlenince ne dediğini bilmeme hastalığı var bende, sinirlendirme! Paylaş
Allah c.c. Cennet kapı...
Allah c.c. Cennet kapılarını açtığında, tek hurim olmanı istiyorum. Paylaş
Hiçbir zaman 'biz' ola...
Hiçbir zaman 'biz' olamadık ki seninle. Sen, sendin; ben ikimiz. Paylaş
Daha fazla resimli güzel söz yükle

Resimli Komik Sözler

Erkek: Yastık savaşı...
Erkek: Yastık savaşı yapalım mı tatlım? Kız: Neyle? Erkek: Sen sehpayı al , ben kapıyı söküp geliyorum. Paylaş
Kocasıyla ağız kavga...
Kocasıyla ağız kavgası yapan kadın şöyle bağırıyordu: -Unutma ki, bu eve eşyaları, çamaşırları, mutfak takımlarını, her şeyi getiren benim. Ben gelmeden önce senin neyin vardı ki? Adam içini çekti. -Huzurum vardı! dedi. Paylaş
Sevgili Matematik ve Ge...
Sevgili Matematik ve Geometri. Akrabam değilsiniz bir şeyim değilsiniz neden ben sizin problemlerinizle ilgileneyim? Yeter artık ama. Paylaş
Otobüste tek elle tuta...
Otobüste tek elle tutacağa tutunurken diğer elimle sana mesaj yazıp, gözlerimle de boş koltuk kovalıyorsam beni üzmeye hakkın yok. Paylaş
Daha fazla resimli komik söz yükle