Keko Sözleri | Sayfa 1

Bulunduğunuz sayfadaki sözler, Keko Sözleri ve Kekoca Mesajlar bölümünün Sayfa 1 kısmıdır. 2020 Keko Sözleri sayfamızda iyi vakit geçirmeniz dileğiyle.

Keko Sözleri
Ah ulan hayat! Beş kuruş etmezsin de, yaşıyorum işte; annem üzülmesin diye!
Ben senin notunu adamlığına değil, adam olmaya çalışırken yaptığın adiliğe verdim.
Bazıları beni takipteymiş, dikkatli izleyin tekrarım yok!
Ben şekil yapmıyorum, yapıyorum şekil oluyor.
Eğer beni güldürmek istiyorsanız ölümle tehdit edin.
Millet dayı olmuş, etrafı boş bıraktık çakal dolmuş. Yürüdüğümüz gayri meçhul yolmuş, alem dedikleri şey meğersem buymuş. Harbiden halimiz duman olmuş.
Sana göre kekoyum ama Tanrı'ya göre aşkını bıçaklayan bir ninja.
Sana göre keko olabilirim ama Tanrı'ya göre hayatı siyah gören bir melek.
Beni terk edersen önce kendimi, sonra seni vururum.
Aklına gelirim, aklın gider.
Gidene yol yakışır. Fazla durma, asfalt yapışır.Sana göre keko olabilirim ama Tanrı'ya göre gökyüzüne tekme atan martıyım.
3 günlük hayat dediler 365 günü kilitlediler.
Bir insanın elinden umudunu alırsanız, her şeyden kolay vazgeçen birine dönüşür.
Kışıma katlanmayan, baharımı tadamaz.
Yüzsüz insanla uğraşmak çok zor arkadaş. Tahammül etmeye kalksan edemezsin, hayatından çıkartsan çıkmaz, en iyisi ölsün. O da kurtulsun, bizde.
Hava zaten soğuk. Sende yoksun, hiç hoş değil yani durumum. Bil istedim.
Sana zaman ayırmayan insanlar için, zaman harcaman çok saçma.
İstediğim gibi biri olmana gerek yok, istemediğim gibi biri olma yeter.
[1]
2 3 4 5 6 >> 6
Keko Sözleri İçin 34 Yorum 💬
Enes Enes
At gibi şaha kalkıp gidiyorsan gittiğin yolları iyi hatırla sürünerek dönerken lazım olacak tüm detaylar
Enes Enes
Sevdim mi yigit gibi seveceksin sevmeyeceksen gönlünü vermeyeceksin yiğidim
Emre Emre
Sen vurursun dikiş atarlar ben vururum toprak atarlar
Batuhan Batuhan
Cesaret dağında korku rüzgarları esmez 💥
Yiğit efe yüksel Yiğit efe yüksel
İnsanı güzel yapan edeptir edep ise güzeli sevmeye sebeptir...!!
İnsanı güzel yapan güzelliği değil kişiliğidir...
Özcan Özcan
Sağa baktım maddeler sola baktım ka**ler kusura bakma matmazel burda herkez müptezel.
Ahmet beslan Ahmet beslan
Niyetin soluk benzimi ıslatmaksa eger bn zaten agliyorum
E.M Ş.K.R E.M Ş.K.R
hayvanlar bile insanlardan daha değerlidir...
Korkmaz serhat guler Korkmaz serhat guler
Erva filiz seni cok seviyorum, KORKMAZ SERHAT GULER. bu yorumu ayrildigimiz gun yazdim 14/08/2018
Yarari Yarari
Sende mi istedin ya can
Bende yanrdım ya of
Gelgelim bizdeki hale
Ne bilelim sandın avare
Yasin Yasin
Canımı çok yaktınız sıra bende
ilyas polat ilyas polat
Ogün kafam güzeldi kahpeligini göremedim
Selma Selma
Yemek yerken parmaklarını yeme o parmaklar bir gün zehirli olabilir
Lolipop Lolipop
Her parlayan sey altin degildir
Zeynep Zeynep
Gecmis tozdur ufle gitsin
Daha Fazla Yorum Göster
İlgini Çekebilir 😉
Atarlı Sözler Sen aşk nedir bilir misin? Bana anlatır mısın? Kaç gündür uyuyamıyorum, çoktandır masal dinlemedim, belki uyurum!
Oturtan Sözler Erkek: Hayatim boyunca neredeydiniz? Kadin: Hayatinizin geri kalaninda da olacagim yerde, rüyalarinizda.
Delikanlı Sözler Eğer benim en kötü halimle baş edemezsen, beni en iyi halimle katiyyen hak edemezsin.
Laf Sokucu Sözler aRamısa qiRene 1 teqmeee...
Müptezel Sözler Gidişini umursamadığım gibi, gelişini de beklemediğim insanlar var!
Koyan Sözler Virgüller yorar insanı, nokta koymak gerek!