Kıl Sözler | Sayfa 3

Bulunduğunuz sayfadaki sözler, Kıl Sözler ve Kıllık Yapan Mesajlar bölümünün Sayfa 3 kısmıdır. 2020 Kıl Sözler sayfamızda iyi vakit geçirmeniz dileğiyle.

Kıl Sözler
Bazı şeyler paradan daha önemlidir. Mesela; Altın.
Şimdi papatyanın sapını da sayarsak seviyor yani kesin!
Ayrıldığım sevgiliyi öldürmeye karar verdim. Benden sonra mutlu mesut yaşayacağına böcekler yesin.
Tabi ki bir insanı sevebilirsiniz, eğer onu yeterince tanımıyorsanız!
Otobüse güzel bir kız bindiğinde, yanlarındaki boş yere oturması için dua eden gençlere Diyanet'ten mesaj: Bi ara cumaya da bekleriz.
Keyfin bilir be sevdiğim! Sen yoksan hayalin var. Her türlü benimsin yani.
Sizin sonunuz yok diyorlar. Biz sonsuz olmaktan memnunuz. (:
Sınav kolaya benziyordu ama fanta çıktı.
Lunaparktan geliyorum. Ne dolaplar dönuyor görmeniz lazım. İşin içinde çocuklar bile var.
Hani şöyle şöyle yaparken böyle böyle yaparsın da şöyle böyle olur ya, öyle işte...
-Kestane ne güzel koktu aşkım yaa -İstiyorsan bir daha geçeriz önünden tatlım ayıpsın. :)
+Gururumu çok kırdın! -Yok, çıkmıştır o. Kırılsa ağrıdan duramazdın :)
hey tatlı Kız Benim Manitam olurmusun?
Fazla Geniş Olma Hafif Esnek Ol Daha iyi Anlarsın
Fazla Bıdı Bıdı Yapma Bak Dalgana.
Yavaş yavaş gel Enkaz Altında Kalırsın Yoksa.
Kapasiten Almaz Az Daha Çalışman lazım.
Seni tanıdığım güne Lanet Ediyorum, Artık Senden Nefret ediyorum.
<< 1 2
[3]
4 >> 4
Kıl Sözler İçin 12 Yorum 💬
Asdsdaddsds :D Asdsdaddsds :D
GENCLER BİRAZ CİDDİ OLUN! aynaya bakarken gulmeyin ...
fancyboy fancyboy
bisikletimizin arkasına pet şişe sıkıştirarak motor sürdüğünü zanneden bi nesildik la Biz bizden kime zarar gelir
muharrem gülcü muharrem gülcü
Evleneceğim erkeğin , Evi, arabası, yazlığı kışlığı ve çok parası olması lazım diyen kızlar.
Kafanızı önünüze eğin ve bakın bakalım sizinki altın kaplamamı
erkan k. erkan k.
Öyle bir dert vardır ölümü çeker öyle bir ölüm vardır otostop çeker:)
aynisa aynisa
Aklıma bir şey geldi ama sizinle paylaşmayı düşünmüyorum. Çok komik ama. Ahahahah süper ya. Ahahahah bak yine güldüm
rapci emre rapci emre
Fırın açmayı düşünüyorum, o işte çok ekmek var diyolar.
berrin berrin
Sen azcik iddiali giyinirsin herkes kot tisort; sen, o kotu giyersin herkes şıkır şıkır.. Kader, kismet.
hay aksi hay aksi
Ben askımı çok seviyorum,onsuz yapamam o benim her şeyim, o oImazsa eIbiseIerimi nereye asarım.
Tahsin efe Tahsin efe
+ Baba burnumu deldirebilir miyim ?
- İki delik neyine yetmiyo lan.
nasıl ama :))
fidan fidan
Millet sevgilisiyle gezsin tozsun, biz de hala çaydanlıktan tipimize bakıp gülelim :))
Aysenim Aysenim
Harika olmuş. Hem guldum hem beğendim. Hiçbir şey boşyere olmuyor.
mEtİn xD mEtİn xD
Yüz yüze konuştuğunuz haIde anIaşamıyorsanız ;
Bir de sırt sırta deneyin
İlgini Çekebilir 😉
Ulvi Sözleri Demliğin altını sıyırmayıp, bacağıma sıcak su damlatan Ulvi
Espirili Sözler Onu görür görmez asik oldum (Kör Cafer)
Güldüren Sözler Baktın olmuyor, durmadan bak. Psikolojik baskı sonuçta, illa ki olur. :)
Ulvi Sözleri Rafadan Ulvi!
Geyik Sözler Adamın kahvesi taşmış,çayı kaya
Güldüren Sözler Translate'ye 'şişe' yazıp şişe çevirmece oynuyorum...