gece modu

Hayatta en kolay yaptı......

Resimli komik sözler kategorisine ait olan Hayatta en kolay yaptı... sözü aşağıdadır.

resimli komik sözler
Hayatta en kolay yaptı...
Hayatta en kolay yaptığım şey uyumaktır, gözüm kapalı bile yaparım o derece yani. Çocuk oyuncağı... Bu uyku bi harika dostum.

Bu sözü beğendiyseniz, buna benzer sözler için lütfen Resimli Komik Sözler sayfasını ziyaret edebilirsiniz. Sitemizin tüm sözlerini görmek için Tüm Sözler sayfasına ilerleyebilirsiniz.

Başkalarının şu an okuduğu sözler

Mısır Atasözleri Kolay kazanılan kolay kaybedilir Paylaş
Zaman Sözleri Zamanla hiçbir şey geçmez, sadece alışırsın kardeş. Paylaş
Candan Sözler aKıLLı oLupTa DünyanıN KahrıNı ÇekeceğiMe DeLi oLurum DünYa ßeniM KahrıMı ÇekeR Paylaş
Yalnızlık Sözleri Yalnızlar, kendi aralarında ikiye bile ayrılamazlar. Paylaş
İçten Sözler Sahip çıkamadığınız her değere, başka biri sahip çıktığında; yalayın diye yaratıldı avuç içleri. Paylaş
Hüzünlü Sözler Bu gece Hüzün Bastı odama üzüntülerim dert ortağım oldu masamda, bir silah bir sözlerin yanımda, ya çekip vurucam kendimi, yada üzütü dolu sözlerimle ölürüm Sensiz Gecemde.. Paylaş
Hz Ali Sözleri İnsan cahil olduğu şeyin düşmanıdır. Paylaş
Değerli Sözler Öyle birine değer ver ki, seni kaybetme ihtimali onun nefesini kessin. Paylaş
Türk Atasözleri Etme bulma dünyasi. Paylaş
Atatürk Sözleri Cumhuriyet fikir serbestliği taraftarıdır. Samimi ve meşru olmak şartıyla her fikre saygı duyarız. Paylaş

Resimli Güzel Sözler

Hatalı olduğumda beni...
Hatalı olduğumda beni sev. Korktuğumda beni sar. Ve gittiğimde tut; çünkü ihtiyacım olan her şey sensin. Paylaş
Bazı anlar bitmesin, a...
Bazı anlar bitmesin, anneme ömür biçilmesin, çay soğumasın, sen gitme! Paylaş
En büyük hayal kırı...
En büyük hayal kırıklığımsın; kalbime batıyorsun. Paylaş
Herkese bir gün gidece...
Herkese bir gün gidecekmiş gibi değer vereceksin ki gittiğini hissetmeyeceksin. Paylaş
Daha fazla resimli güzel söz yükle

Resimli Komik Sözler

Gelmiş geçmiş en iyi...
Gelmiş geçmiş en iyi icattır yastık. Bacağının arasına alırsın, yüzüne kapatırsın, sarılırsın. Gık demez mutlu olursun. Paylaş
Adamda ki lükse bak se...
Adamda ki lükse bak sevgilisinin elini tutmuyo, lan benim sevgilim olsa çalmasınlar diye alarm taktırırım. Paylaş
Erken kalkan yol alır ...
Erken kalkan yol alır mı bilmem ama bizim evde erken kalkan ekmek almaya gider. Paylaş
Ben kimseyi takmıyorum...
Ben kimseyi takmıyorum, kimseyi aldırmıyorum, umursamıyorum, bozuk paradan çok ses çıkıyor. Biliyorum! :) Paylaş
Daha fazla resimli komik söz yükle
Yalan Sözler Platonik Aşk Sözleri Saçma Sözler Ölüm Sözleri İtalyanca Aşk Sözleri Kadınlar İçin Sözler Kıymetli Sözler sizden gelenler Tüm sözler için buraya tıklayınız