gece modu

Küsme Sözleri | Sayfa 1

Bulunduğunuz sayfadaki sözler, Küsme Sözleri ve Küskünlük İle İlgili Mesajlar bölümünün Sayfa 1 kısmıdır. Sayfamız mümkün olduğunca her gün düzenli olarak güncellenmektedir. Küsme Sözleri bölmüne eklenecek yeni sözleri kaçırmamak için bu sayfayı düzenli olarak ziyaret edebilirsiniz.

Küsme Sözleri
Sana kırılıp yine kendime küsüyorum... Paylaş
Şimdi her şey yoluna girse bile, ben o yolu aynı hevesle yürüyemem! Paylaş
Ruh halim: kendimi bile yarına götürmeyi düşünmüyorum. Paylaş
Bilir misin? Gönül derin küser, yarasına yara açana. Paylaş
Küs değilsindir ama eskisi kadar da yakın değilsindir ya hani, işte o durum çok kötü. Paylaş
Bana küssen ne olur. Benden kalan yalnızlıkla muhattap olmak zorundasın. Paylaş
Bilir misin, gönül derin küser, yarasına yara açana. Paylaş
Mevsimine küsmüş çiçek gibidir insan, bir kere soldu mu açası gelmez. Paylaş
Benim sevdiğim insanları da üzmeyiverin ya ben onları üzgün görünce onlardan beter perişan oluyorum. Paylaş
Küs bile değiliz. Küs olsak barışmak için bir ihtimal olurdu. Paylaş
Toplam 5 sayfa bulunmakta.
1
2 3 4 5

Küsme Sözleri İçin Son Yorumlar

Erzurum Güzeli Erzurum Güzeli
Senin yaptığın atar bnim hayatıma renk katar
Havva  ozal Havva ozal
Güzel sözler ödülüne layiksin
Betül Betül
Küstüysek sen kaybettin.
elif elif
arkadas dedigin sırtından vurmaz
ceyfel Öztoz ceyfel Öztoz
Ah be kalbim! Bu kadar çok mu sevdinde kırılmışlığını gizliyorsun?
zehra zehra
ne kadar uzakta olursan ol bu küskülükler bitmeyecek
delirmiş dost delirmiş dost
neden sana güzel şeyler dememi istiyosunki hayırdır senhaırdı
size senin seviyene inemem diyenlere aşagıdsn yukarıya inilmez dyin yeter susar
kotuluk kotuluk
Bazen küstugun insanla barismamalisin hemde seni bırak gittiğin zaman çünkü bilki o insan gerçekte seni sevmiyomuş
Tülly Tülly
Gönlüm çok Zengin Ama
Sana Kuruş Gönül Vermem
danye danye
aradığım vakitti bulduğum güzel sözler
daamlanur daamlanur
Bir arkadasim var esek gibi
Arzu Arzu
kalbimi kırdıgın halde bana seni seni seviyorum diyosun ne iş anlamadım yani
yeşim yeşim
çok küsen birisi için güzel sözler
Boşverin Boşverin
Küstüm senle konuşma benle pişmiş kelle
seher seher
Keske kus olsaydik. Da ayrilmasaydik bin kere dedim bunu kendi kendime. Simdide kismet buymus deyip geciyom. Alistim hayirlisi..
Kübooş Kübooş
Küstüm diyemem küsseydim barışmak için bi ihtimal olurdu ! :(
alara alara
benle küstün ya,amman banane bende senle küstüm zaten :)
selinay selinay
Insanlarin basini once eziceksin sana bise diyemesinler benim bir arkafasim vardi melek gibiydi ama gun gectikce seytan yuzunu gordum ona sesleniyorum kalp kirdiktan sonra gelen ozur yemek bittikten sonra sofraya gelen tuz gibidir degeri kalmazzzzzz.
sena sena
Gidene yol yakışır gelene bu kalp tıkır tıkır calisir
eylül eylül
insan hayatında birçok kez yanılır hatalara düşer yanlış yapar ondan çok uzaklarda yaşar her gün onu özler bir tek hayali vardır yarınlarını onunla geçirmek ölümüne olsada onu bir kez daha görüp aşkı doya doya yaşamak ister onun kollarına sarılıp kendini
burcu burcu
ona çok kırgın ve küskünüm. kendini biliyo
Asu Naz Asu Naz
Sana küs değilim sadece kırgınım ama bu değilmidir zaten en çok sarsanda ilişkiyi, arkadaşlığı.
beyza beyza
küsmek iyi bişey değil arkadaşlar.
KeRem KeRem
Nekadar SeIam Vermesemde Konusmasamda Önceden YasanmisIik ArkadasIik Varsa Onun Hatrina Yinede DariImam SeIamimi Veririm YasanmiIik UnutuImuyor
deniz deniz
senin hava attıın yerde güzelim bnm rüzgarım eser....
handan handan
insan sevdiğine küsmez. küsen insanda sevemez
esmaa nur esmaa nur
aşkı bilen küslüğü bilir ona seni seviyorum deme zor gelir insana
mustafa mustafa
küstüm senle
barışma benle
kalbimi kırdın
pişmiş kele
Taziye Mesajları Bağışlama Sözleri Hz Ali Sözleri Sert Sözler Kızgınlık Sözleri Can Alıcı Sözler İtalyanca Aşk Sözleri sizden gelenler Tüm sözler için buraya tıklayınız

Resimli Güzel Sözler

-Sana bişey itiraf edi...
-Sana bişey itiraf ediyim mi? +Et -Çok güzel gülümsüyorsun +Ben de sana bişey itiraf ediyim mi? -Et +Sadece senin yanındayken bu kadar güzel gülebiliyorum. Paylaş
Psikoloğa gitmeye de k...
Psikoloğa gitmeye de korkuyorum... Doktor ya hasta değilsin derse, ya bu normal halimse. Paylaş
Ah yâr hangi lisânla ...
Ah yâr hangi lisânla anlatayım, hâlimi huzurunda. SEN düştün işte sol yanıma. Paylaş
Eskiden derdim ki; İns...
Eskiden derdim ki; İnsanın başına gelebilecek en kötü şey, bir gün yapayalnız kalmasıdır. Öğrendim ki; Hayatta insanın başına gelebilecek en kötü şey, yapayalnız hissetmesine neden olan insanlarla yaşamasıdır. Paylaş
Daha fazla resimli güzel söz yükle

Resimli Komik Sözler

Kimi sevdiysem kısmeti...
Kimi sevdiysem kısmeti açıldı :D Nasıl bir lanet var la bende? Paylaş
İlk küfrü bulan adam...
İlk küfrü bulan adamı çok merak ediyorum. Adamı nasıl sinirlendirmişlerse tarihe geçecek sözler bulmuş. Paylaş
Küçükken cırt cırt...
Küçükken cırt cırtlı ayakkabılarımın cırt cırtlarını çapraz yapınca dünyanın en artis kişisi benim sanırdım. Paylaş
Derste 'Hep aynı parma...
Derste 'Hep aynı parmakları görüyorum' diyen hocama; Değişik olsun diye, orta parmağımı kaldırdım. Paylaş
Daha fazla resimli komik söz yükle