Laf Sokucu Sözler | Sayfa 1

Bulunduğunuz sayfadaki sözler, Laf Sokucu Sözler ve Dosta Laf Sokucu Mesajlar bölümünün Sayfa 1 kısmıdır. 2020 Laf Sokucu Sözler sayfamızda iyi vakit geçirmeniz dileğiyle.

Laf Sokucu Sözler
Güvercin değilsiniz ama alayınız taklacı!
Cevap vermeye üşeniyorum, laf soktum zannediyor kemik beyinli!
Nasıl da kirlenmiş kalpleriniz, sorsalar insansınız.
Karaktersiz ne demek diye aynaya bakacağına, sözlüğe bakıyorsun.
Sen ilk önce adam olduğuna bi inandır beni, aşk'a sonra inandırırsın.
Ve bir gün herkes elbet yaşayacak ya aldığı duaları, ya aldığı ahları.
Benim dik yokuş çıkarak geldiğim yere, sen bayır aşağı inerek gelmişsin. Nasıl aynı olabiliriz ki?
Karakterin olmayınca, güzelliğinin de bir önemi kalmıyor be canım!
Bir seni birde tişörtün önüne cep yapan tasarımcıları anlamayacağım.
Hayatımıza renk katar umuduyla hayatımıza aldıklarımızın, bukalemun çıkması!
Uzaktan kusursuz, yakından lüzumsuz çok insan tanıdım.
Hal ve hareketlerinden rahatsız olduğum birine katlanma sürem maksimum üç dakika falan.
Kalp gözüm hipermetrop olmuş her yakın davrananı iyi insan sanıyor.
Değerini bilmiyorsak, eskiden dost dediklerimizin fiyatlarını bildiğimiz içindir.
Ben sana laf sokmuyorum ki; Lafı ortaya koyuyorum, sen gelip üstüne oturuyorsun!
Aklını kullanmayan insanların ne kadar mutlu olduğunu gördükçe, aklımı aldırasım geliyor.
Tuttuğum altın oluyor, bıraktığım kendini bozduruyor!
Sayısalım iyi diyor daha karakterini yerden toplayamıyor!
[1]
2 3 4 5 6 7 8 9 10 >> 11
Laf Sokucu Sözler İçin 237 Yorum 💬
Gamze Gamze
Bazılarının yüzündeki masumiyet, içlerindeki pisliği örtmeye yetmez😉
ıubpıfuvb ıubpıfuvb
Geçenlerde yeni bir okula başlamıştım. bana sürekli laf soktuğunu sanıyordu geri zekalı. yanımdan geçerken düşmem için çelme falan takmaya çalışıyordu mal. isim vermeyeyim diyorum da adı Nazlı. adı Nazlı olan arkadaşlar alınmasın. o kendini biliyor. her neyse bir gün yine bana laf sokmaya çalıştı. ben de onu çok sevdiğimi söyledim. şaşırdı ve nedenini sordu. ben de hayvanların da sevilmeyi hak ettiğini söyledim. özellikle köpekleri sevdiğim için ayrı bir yeri olduğunu da vurguladım. ertesi gün kızı hayvan barınağındaki bir kafesten çıkarıp sürükleyerek okula getirdiler. öyle bir etki bırkamış yani. o yüzden her gördüğünüze laf sokmaya çalışmayın arkadaşlar
VERMİYİCEM VERMİYİCEM
Boş yapıyorsan aynaya bak belki tersini görürsün git tanış o kişiyle belki tam tersine aşık olur.
Damla ama en baş belası Damla ama en baş belası
at gibi giden it gibi geri dönmesin aga barınak mıyız biz .d
Laflar Laflar
Laf sokucu attım ona laf sokacak yer kalmamış boş laflara gelemem çünkü gitmedim
X7X X7X
Canım sen giderken ben geri dönüyordum😉
zeliha zeliha
adını yazsam yetersiz karakter yazacak hala konuşuyor
Malesef söyleyemem Malesef söyleyemem
Biz dikkatli olmayız dikkat çekeriz
bilinmez bilinmez
adam olmayı adam olmayandan öğrenirsen adam değilsin
Adımı söylemem canım:) Adımı söylemem canım:)
Değmeyen birine
Bakmam ben
Adamsa notunu
Hayvansa otunu
Verir giderim.
Merdo!... Merdo!...
Bana Benle gelip, efendi konuşun.. YOKSA PAÇANIZDAN TAVANA ASAR, AKLINIZI G**ÜNÜZE ŞUTLARIM!...
Merdo!... Merdo!...
Ne alttan alırım ne de altta kalırım.. korkumu salar, farkımı koyarım!...
Merdo!... Merdo!...
Bazılarının g*tü yükselirken, karakteri alçalmış!...
serhatakkayaaa serhatakkayaaa
kalbimde sevgin solmaya başlasada, korkma, gözyaşlarım yaşatır seni
serhat akkaya serhat akkaya
peşimden koşan çok diye sevinme unutma fiyat düştükçe talep artar
✌Yokuş✌ ✌Yokuş✌
Bizden birine bişey olursa sizden kimse kalmaz
Daha Fazla Yorum Göster
İlgini Çekebilir 😉
Oturtan Sözler Suskunluğum sizi şaşırtmasın, trilyon da olsanız sizi bir gecede harcarım!
Laf Sokan Sözler Madem ağzı olan konuşuyor, beyni olan da kullansın bi zahmet!
Karizma Sözler Aşk aaaa gibidir zevkte verir acıda
Janjanlı Sözler 5 Kuruşluk bedenine 10 Kuruş vericem Seni rezil Edicem.
Koyan Sözler Sözünde durmayan birine sözümde duracak kadar salak değilim.
Kral Sözler SEVGİME İHANET EDEN SEVGİLİYİ KURŞUNA DİZERKEN TİTRERSE ELİM O TİTREYEN ELLERİMİ KESMESSEM NAMERDİM!