Neşeli Sözler | Sayfa 1

Bulunduğunuz sayfadaki sözler, Neşeli Sözler ve Neşe Veren Mesajlar bölümünün Sayfa 1 kısmıdır. 2020 Neşeli Sözler sayfamızda iyi vakit geçirmeniz dileğiyle.

Neşeli Sözler
Bana soğuksun, egolusun diyenlerin sevdiğim insanlarla nasıl eğlendiğimden habersiz oluşu üzüyor beni :)
İlluminati'yi bilmem de annemin bahsettiği 'Elalem' diye bir örgüt var ve her şeye karışıyorlar.
Amerika'da kadının biri, tüp bebek yöntemiyle bir anda 7 çocuk birden doğurmuş. Ula tüpü açık mı bıraktınız, naptınız. :)
Ay kaysa da dilek tutsak, bizim işler yıldızla falan olmaz.
Sinirliyken sadece kendi kendime konuşunca rahatlıyorum çünkü tanıdığım en kafa dengi insan yine benim.
3'e kadar sayıyorum derken bile araya 2. 5 sıkıştıran vicdanlı çocuklardık biz.
Sanırım en son öpülerek uyandırıldığımda, beşikte yatıyordum.
Kuğulu Parka gidip kuğuları kimse yemiş mi bir bakayım, kaz ve ördeklere de simit atayım.. Maksat kafam dağılsın biraz. :)
İşime gelmeyince konu değiştirmede öyle profesyonel davranıyorum ki, bence uzmanlar beni bi düşünmeli.
Fişi prize tek seferde sokan insanların, bu dünyaya ait olmadıklarını tespit ettik. :)
O'nun kalbindeyim, başka yerde aramayın beni...
İyi ki varsın bir yanada, iyi ki sana aşık olmuşum dedirtebilmek ne güzel bir şey.
Sesini duymak güzel ama üstüne bir de gülüşünü duyduysam o gün bana bayram olur.
O'nu mutlu edip gözlerinin içinin güldüğü an yaşadığım hazzı, hiçbir şeyde bulamıyorum.
Haydi durmayın öyle sevinçlerle coşalım, mutluluklara doğru hep beraber koşalım.
Şeytanla işim olmaz! Ben yalnız çalışırım. :)
Karışık çerez tabağında, antep fıstığına abanan adamdan her türlü sinsiliği beklerim. :)
Çakmak doğada üç yüz yılda, arkadaşlarımın yanında on dakikada kayboluyor. :)
[1]
2 3 4 >> 4
Neşeli Sözler İçin 11 Yorum 💬
Arzu Arzu
aşk çok güzel duyudur aci olur evet ama acisi bile guzeldir çok sevin asls vaz geçmeyin çünkü bu hayata aşk sevgi kazanmiştir sakin sevdiginizi uzmeiyn ona onu her gün her dakka her saniye sevdiginizi soyleiyn 😔 ben aşkımı çok seviyorum ve çok özlüyorum bir birimize cok uzağız Allah bütün sevenleri kavuştursun Amin❤
Serxan aşkım seni cok seviyorum
tospiq tospiq
Güzel bir ilişki yaşamak için insanın kafa dengi bir insan bulması gerekiyor ama sıkıntı şu; benim kafa dengim olan insan, benim huzurumu kaçırıyo.
Özgür Aşkın Özgür Aşkın
Hani Diyorlar Ya Elini Sallasan Ellisi Yok Ya Birtane Olsun Ömürlük Olsun Kırk Dokuzu Da Bir Taneme Kurban Olsun.
sülbiye sülbiye
İnsan sevdiğinin arkasından yol almalı
Vahded Vahded
Bugün seni hic özlemedim, yolunu da gözlemedim. Gözleme deyince, olsada yesek lan. Yanında da ayran oh mis
Bad Boy Hakan Bad Boy Hakan
+ Kanka bi gülüşü var
- Eeee
+ Sanarsınki at kişniyo
ali civgin ali civgin
Bir kadının en tatlı anı; ağzında tokası varken saçlarını toplamaya çalıştığı andır. Çünkü o an konuşamazlar
zaKşiR xD zaKşiR xD
Çirkin kızIarın kocaman güneş gözIükIeri takarak, kafa karıştırdığı zor bir dönemden geçiyoruz. xD
BreakingBaD BreakingBaD
Kız: Hapşu.
NormaI adam: Çok yaşa.
Özenti adam: Çok sev.
Aşık adam: Sana üşüteceksin demiştim geri zekaIı.
melisa kocaakça melisa kocaakça
bir isan aşkık olunca birdaha aşık olmaz
Nisanur ASLAN Nisanur ASLAN
sana çikma teklifi ediyorum ama benle çikacaksin
İlgini Çekebilir 😉
Son Sözler Bu günkü deneyimizde, basınç altındaki metan gazına elektrik deşarjı uygulayacağız. Ortamda oksijen yoksa, bir şey olmaz.
Güldüren Sözler Anılara bakıp Ağlayacağıma resmine Bakıp Gülerim Daha iyi.
Komik Sözler Beni anam kimin için doğurduysa, gelip sevsin yav artık. :)
Makara Sözler alt F4 ile kapat silift ile degiştir beni
Gıcık Sözler Zengin insan gelecegi, fakir insan ise bugünü düsünür.
Espirili Sözler Adamın biri varmış 'yarın ölücem' demiş, yarmışlar ölmüş.