gece modu

Pişmanlık Sözleri | Sayfa 1

Bulunduğunuz sayfadaki sözler, Pişmanlık Sözleri ve Sevgiliye Pimanım Mesajları bölümünün Sayfa 1 kısmıdır. Sayfamız mümkün olduğunca her gün düzenli olarak güncellenmektedir. Pişmanlık Sözleri bölmüne eklenecek yeni sözleri kaçırmamak için bu sayfayı düzenli olarak ziyaret edebilirsiniz.

Pişmanlık Sözleri
Tırnağı kırılınca kıyameti koparan kadınlardan olmak vardı. Ben kalktım başıma ne gelirse gelsin güçlü olmayı seçtim. İyi halt ettim. Paylaş
Henüz kaybettiğinin farkında değil ama olacak; pişmanlık canını yaktiğında. Paylaş
Söylediklerimden değil de 'Aman şimdi kırılmasın' diye söylemediklerimden çok pişmanım. Keşke kırılsalardı! Paylaş
Söylediklerimden değil de 'aman şimdi kırılmasın' diye söylemediklerimden çok pişmanım. Keşke kırılsaydılar! Paylaş
Ya bir gün karşılaştığımızda 'düşman' gibi değilde 'pişman' gibi bakarsak. Hiç düşündün mü? Paylaş
Sonunda keşke dememek için kalbinizden gelen her şeyi yapın. Keşke yapsaydım demektense, pişman olma riskini almak daha iyidir. Paylaş
Bir gün, sürekli ötelediğin, yapmak istediklerini yapacak vaktinin kalmadığını gördüğünde anlayacaksın keşkenin ne demek olduğunu. Paylaş
Kaybetmemek için elimden geleni yaptığım herkes, burnumdan getirene kadar uğraştı! Paylaş
Hayat pişmanlıklardan oluşur. Ya yaptıklarından pişman olursun ya da yapmadıklarından. Paylaş
Yanlış yapan herkes, pişman olacağı günü beklesin! Paylaş
Toplam 22 sayfa bulunmakta.
1
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13

Pişmanlık Sözleri İçin Son Yorumlar

rumeysa rumeysa
Anlamıyorum!!! Mutlu olmak için ille de bi erkek arkadaş ya da bi kız arkadaş sevmek sevilmek gerekmez!!! Ama anladığım şey şu insan delirdi mi mutlu oluyo tavsiye ediyorum :-))
mihrali mihrali
boş ver medim için çok pişmanım özür dilerim Hayat seni mafetığim için.
karaGözlüm karaGözlüm
Pişman Olmam Deme Olursun,
Kolumda Başkasını Gördüğünde.
Fesih Fesih
Seni sevdim sebepsiz sen beni sevmedin şerefsiz
Ferhat Ferhat
Ahh ah İnsanlar Adı Aşk Bu İlletin
Musa kaldirim Musa kaldirim
YANLIŞ TARAFA GITIGINI VARINCA ANLIYACAKSIN
Esma Esma
Ben seni çok sevdim ama bni kandırdığını çok geç anladım be kalpsiz hasan bn evleniyorum araba aldın ya hayrını göremezsin inşallah öküz
su su
Seven ben, sevilen sen, ağlayan ben, ağlatan yine sen!
Melek Melek
Beni kaybettiği için o yansın
elif elif
sen beni hak etmedin
yağmur yunus yağmur yunus
Benim tek hayalim sensin yunus
Hsn Hsn
Seni çok seviyorum ama sen bunu hiçbiri zaman bilmeyecek ve öğrendiğinde pişman olacaksın bana yaptıklarına.
Turgay Turgay
Ah keşke ilk tanismazsaydim o zaman pişman olmazdı
Tuğba Tuğba
Boşversene, kimse sen üzülme diye kelimelerine dikkat etti mi?
As  Ma As Ma
seni bi defada görmek için neler vermezdim
ALİ YILMAZ ALİ YILMAZ
Sevmeyene gönül vermek bir hayal kırıklığıdır
zeynep zeynep
pişmanlık başa dönememektedir.
yaptığını bile bile ona katlanmaktır.
Misafir Misafir
Zincirini kiripta giden kopegi bir daha kapima baglamam
ahmet ahmet
Merve seni çok seviyorum anam dan vazgecerim senden asla vazgecmem
seda seda
aşığım ben aşık deli gibi birini seviyorum ama o beni anlamıyo
sevinc yetkin sevinc yetkin
Lafa bakarim lafmi diye soyleyene bakarim adam mi diye
Zihnet 20 Zihnet 20
At gibi gidip tum haItIari yedikten sonra kapının önündeki it gibi dönse ne oIcak.
yediği naneIer yanına kar kaIacak.
Kızılderili Atasözleri Afilli Sözler Ölüm Sözleri Laf Sokucu Sözler Elveda Sözleri Asker Sözleri Padişah Sözleri sizden gelenler Tüm sözler için buraya tıklayınız

Resimli Güzel Sözler

Boşuna yağıyorsun be...
Boşuna yağıyorsun be yağmur! Onunla birlikte ıslanamayacağız ki... Paylaş
Yağmur ol ama ıslatma...
Yağmur ol ama ıslatma, güneşim ol ama yakma, rüzgarım ol ama savurma, sevdiğim kadar sev ama yalnız bırakma! Paylaş
Bir gün gururuna yenik...
Bir gün gururuna yenik düşüp bana geri dönmek istersen sakın dönme! Çünkü; senin gururunun bittiği yerde benim nefretim başlar! Paylaş
Bazı yağmurlar vardı...
Bazı yağmurlar vardır kalbin içine doğru yağan ve ağlayanan bile görmediği. Paylaş
Daha fazla resimli güzel söz yükle

Resimli Komik Sözler

Adamda ki lükse bak se...
Adamda ki lükse bak sevgilisinin elini tutmuyo, lan benim sevgilim olsa çalmasınlar diye alarm taktırırım. Paylaş
Sinirlenince telefonu k...
Sinirlenince telefonu kılıfından çıkartıp kılıfı duvara fırlatıyorum fakiriz ama salak değiliz. Paylaş
10 katlı düğün past...
10 katlı düğün pastası yaptırıp sadece 1 lokma yemek; İnsanın hayatında yediği en büyü kazık olsa gerek. Paylaş
Şayet varsa uzaylılar...
Şayet varsa uzaylılar cidden çok zekiler, bizden uzak durmalarının başka bir açıklaması olamaz... Paylaş
Daha fazla resimli komik söz yükle