Racon Sözleri | Sayfa 1

Bulunduğunuz sayfadaki sözler, Racon Sözleri ve Darbeli Racon Kesen Mesajlar bölümünün Sayfa 1 kısmıdır. 2020 Racon Sözleri sayfamızda iyi vakit geçirmeniz dileğiyle.

Racon Sözleri
Bizde kaybetme korkusu yok. Kazanamayacağımız oyunu bozarız!
İnsan elleriyle değil, beyniyle çizer.
Hayatlarımızı bazen yakaladığımız fırsatlar belirler. Bazen de kaçırdığımız.
Günler azalınca, yıllar azalınca asıl değer vermeniz gerekenlerin ne olduğunu anlayacaksınız.
Sakın bize racon kesmeye kalkma, sen önce git tavuk kesmeyi öğren!
Birini gerçekten tanımak için onunla savaşmalısın.
Sadece bitirmeden ölmeyi göze alabileceklerini yarına ertele.
'Ne alakası var' diyorsam çok alakası vardır. 'Bir şey yok' diyorsam kesin bir şey vardır. 'Öyle demek istemedim' dediysem tam da öyle demek istemişimdir. Gayet anlaşılır biriyim nesini anlamıyorsunuz.
'Seni benim gibi seven birini bulamazsın' lafını da hiç anlamıyorum. Senin gibi seveni arasak ayrılmazdık. Bunu bir düşün istersen.
Atarlı, giderli yürüyüşüne lafım yok ama, omuzun bana çarpmasın!
Bundan sonra bana gelen her gemiyi yakarım. En acımasız liman benim artık.
Bize racon keseceğine git ilk önce tavuk kesmeyi öğren aslanım!
Damarıma basanın kan akışını durdururum!
Heyecanını kaybetmiş insan, son nefesine kadar, bedenini, ruhunun sırtında, yük diye taşır.
Ne dersek diyelim, her şey olacağına varıyor er yada geç. Bizde o varasıya kadar düşünüp konuşup didinip duruyoruz.
Beni görmezden gelişlerini ölsem unutmayacağım.
Zehirden şifa, soysuzdan vefa beklersen, alemden şeklini, nüfustan ismini düşürürler.
Vazgeçtiğin kadar güçlü, alıştığın kadar esirsin.
[1]
2 3 4 5 6 7 >> 7
Racon Sözleri İçin 51 Yorum 💬
Cano Cano
Takılma peşime dumanımda kaybolursun
Merdo!... Merdo!...
Arkamdan artistlik yapıp, beni görünce köşelere saklanmayın. ben zaten içinizde hep ünlem olarak kaldım. KALICAMDA!...
Merdo!... Merdo!...
Ağır geliyorsa benle yaşam, kapı orada ikile paşam!...
Merdo!... Merdo!...
Ben sana laf atmıyorum ki.. ben lafı ortaya koyuyorum ama sen gelip üzerine oturuyorsun!
Merdo!... Merdo!...
Ben yokken hakkımda konuşanlar oluyormuş.. dert değil müdür.. ben varken saldığım korku, yokken de bıraktığım şanım bana taş çıkartıyor zaten!
Merdo!... Merdo!...
Keyfim bana kalsın.. kahyasıda arkamdan dümen çevirenlere!
Merdo!... Merdo!...
ŞU HAYATTA DUYMAK ISTEMEYEN KADAR SAĞIR, YAŞAMAK İSTEMEYEN KADAR AĞIR YOKTUR!...
Merdo!... Merdo!...
INSAN ALIŞTIMI YALNIZLIĞA KARDEŞ.. GECELER PEŞİNİ BIRAKMIYO,İNSAN 1 KERE SEVDİMİDE YA DERTLER YA SİGARA BAŞINDAN AYRILMIYO!...
Merdo!... Merdo!...
KURALLARI SİLERİM KRALLARI S***RİM.. HEM BEN TEKİM HERKESE YETERİM, ALLAH(c.c.) KERİM(c.c.) Derim, ALAYINA GİDERİM!...
Merdo!... Merdo!...
SUSUYORUM REİS.. SUSUYORUM ÇÜNKÜ BİLİYORUM Kİ SÖZLERİM DE DURUŞUM KADAR AĞIRDIR!...
Merdo!... Merdo!...
Cesaret sözcüğünü bile titrettiğim bu alemde: KANLAR DÖKTÜREN DAĞLAR ÇÖKTÜREN RACONUMU KESTIKTEN SONRA NOKTA DEĞIL ÜNLEM KATARİM
Yalçın karadağ Yalçın karadağ
Tatlı dile gerek yok yılan olan deliğinden çıkmasın
Sena Sena
Allahinizdan bulmayin mümkünse denk düşelim ayiq ol 💪💪💪
Doğukan F.B (kötür) Doğukan F.B (kötür)
Diz çöküp yaşamaktansa ayakta ölürüm!!
ümit can gümüş ümit can gümüş
ne raconlusuunuz
Daha Fazla Yorum Göster
İlgini Çekebilir 😉
Adam Gibi Sözler Gülü Güzelken Sevmelisin Solduğunda Ne Sevgisi Kalır nede Kokusu Kalır.
Giderli Sözler Bırakın isteyen herkes arkanızdan konuşsun, martının pisliğiyle deniz kirlenmez!
Nefret Sözleri Yazılmayacak artık sana dair hiçbir cümle, hiçbir kelime. Kim bilir kaçıncı kişileri inandırıyorsun gitmeyeceğine.
Zehir Sözler Ne kadar Acımasızmışsın Vurdun Çektin tetiği öldürdün içimdeki Seni Git Artık iStemiyorum Seni!
Fiyakalı Sözler Adam dediğin kadına dokunmadan sevdalanan, dokunduğu kadına namus gözüyle bakandır.
Giderli Sözler Biçtiğini beğenmeyen, ektiğini gözden geçirmeli.