Resimli Komik Sözler | Sayfa 10

Bulunduğunuz sayfadaki sözler, resimler ile güçlendirilmiş olup sık sık güncellenmektedir. Şu an 2021 resimli komik sözlerin Sayfa 10 kısmındasınız.

resimli komik sözler
Eski sevgilime aylar ön... Eski sevgilime aylar önce 'Ya benimsin, ya kara toprağın' diye konuşma arasında espiri yapmıştım. Kız şu an soyadı 'Karatoprak' olan biriyle evli.
Mahallede bir deli var,... Mahallede bir deli var, her gün önüme çıkıp bir şey söylüyor. Mesela dün 'Tırnaklarımızı keseceksek neden uzuyor?' diye sordu. Ben de 'Koli bandının ucunu bulmak için.' dedim. 'Sende de var bi şeyler' diyor. :D
Eve gelen misafirin 'Tu... Eve gelen misafirin 'Tuvalet var mı?' demesine ayar oluyorum. Yok biz poşete yapıp karşı apartman'ın çatısına sallıyoruz.
Ben de isterdim geçmişi... Ben de isterdim geçmişimden koşar adım kaçıp yeni başlangıçlara doğru yelken açmayı ama şu an ayağımda annemin terlikleriyle bakkala ekmek almaya gidiyorum.
96 senesinde amcam, biz... 96 senesinde amcam, bizim arabayla kaza yaptı. Bomboş yolda ağaca vurmuş. Nasıl olur diye araştırdık; Kapıyı açıp tükürürken düşmüş.
Çok şımarık bir nesil g... Çok şımarık bir nesil geliyor arkadaşlar. Az önce zihinsel engelli sanıp, dolmuşta yer verdiğim kız sevgilisine naz yapıyormuş meğer.
Hanım salonda uyuyakalm... Hanım salonda uyuyakalmış. Yorgan getirdim, üstünü örterken dizimle hafiften vurup uyandırdım. 'Aaa, ne kadar tatlısın' diyo. İyilik yapıp, belli etmeyecek kadar enayi değiliz çok şükür.
Ben kumanda uzak diye 2... Ben kumanda uzak diye 2 saat bal reklamı izlemiş bi insanım, benden çok şey beklemeyin.
Dördüncü sınıfta babam ... Dördüncü sınıfta babam bana telefon almıştı ama hiçbir arkadaşımda telefon olmadığı için hava atmaktan başka bir işe yaramıyordu. Graham Bell gibi dolanıyordum ortalıkta.
Arkadaşlar, amcam altın... Arkadaşlar, amcam altın dedektörünü babaannemin ağzındaki altın dişlere tutarak test ediyordu. Konu amcam olunca yalan söylemem.
Siz kışın bu soğuklarda... Siz kışın bu soğuklarda nasıl güzel ve kombinli giyinebiliyorsunuz? Ben elimden gelse güllü battaniyeyi sırtıma atıp sokağa öyle çıkıcam.
Beynim ve zevklerim tam... Beynim ve zevklerim tamamen zengin bi insanın keyiflerine göre kodlanmış. Ama fakir bi bünyede gerçekleşen bu zengin beklentiler beni sadece mutsuzluğa sevk ediyo.
Eşimin bir tanıdığı düğ... Eşimin bir tanıdığı düğünümüze gelememişti. Sonradan hediye olarak 1 çuval pirinç getirmişti. Abi kralsın adamsın, pirinç hala bitmedi.
Evdeki kedi annemin çiç... Evdeki kedi annemin çiçek saksısını düşürmüş. Annem bağırıyo, kedi üzgün arada anneme bakıp 'Miyavv' diyor. Annem de 'Hiç bana miyav deme!' diyor. Ne desin?
Kitap okuma oranımız yü... Kitap okuma oranımız yüzde 0.01'miş. O nasıl oran ya? Galiba ülkede 2 kişi kitap okuyor onlar da göz ucuyla; hatta biri sayfaları atlayarak okuyor diye oran düşmüş.
1.55lik kız arkadaşım v... 1.55lik kız arkadaşım vardı. On yaşındayken annesi ona büyük bir mont almış seneye de giyersin diye. Kız 21 yaşına geldi hala giyiyor.
<<6 7 8 9
[10]
11 12 13 14 15 >> 128
Resimli Komik Sözler İçin 90 Yorumlar 💬
secret secret
hahaha çok güzel hepsi neşelendim
Üsküdarlı Zalim Mamo Üsküdarlı Zalim Mamo
bu hayat da ya tozu dumana katarsin yada tozu dumani yutarsin sen tozu dumana katanlardanmisin yoksa tozu dumani yutanlardanmisin kral..
Yagmur Yagmur
Kalbimin ❤en güzel yerine hapsettim seni
Yalnız kalp Yalnız kalp
Artık kimseye git diyemiyorum yorgunluktan mı yoksa bahardan mı...
Yalnız kalp Yalnız kalp
Affettiğimden değil boşverdiğimden üzerinde durmuyorum çoğu şeyin ve mutlu olduğum için değil güçlü olduğum için gülüyorum....
Yalnız kalp Yalnız kalp
Anladım ki aşk her iki tarafı da mağdur eden yürekte izinsiz gösteri yapan mutluluk karşıtı bir eylem...
Yalnız kalp Yalnız kalp
Birde yaşayarak öğreneceğin şeyler var Şu hayatta her şey Okumakla öğrenmiyor insan...
Gece mavisi Gece mavisi
Ve... bir gün herkes anlar sevdiğinin kıymetini... ama gidince ama bitince ama ölünce kısaca
İş işten geçince!!!
zs zs
Cok komikler
Pınar Pınar
Eski sevgilimin yeni sevgilisine sesleniyorum ben okuduğum kitabı bir daha okumam dagıtırım. Başkaları okur 😎😉
Aynur Aynur
Çapkınım diyen erkek ortada kalmış ondan ona atılan topdur😂😂
Ebru Ebru
Bakın siz siz olun kimseye haketmediği değeri SAKIN vermeyin deymez anladınızmı ...birini çok sevdim ama benden kurtulmak için bana dediki sen çok kötü birisin 😭
çgh2 çgh2
çook güzel şeyler bunlar 2
Şeref Şeref
Dünya delikanlı olsaydı yuvarlak olmazdı bee gülüm
Gurkan Gurkan
En kusursuz cinayet biri insanin yaşama sevincini öldürmek tir
Boş yapan kız Boş yapan kız
Çok sevdim yalan oldu gencligim bak talanda oldu
Daha Fazla Yorum Göster
İlgini Çekebilir 😉
Ulvi Sözleri su geçiren Ulvi
Araba Sözleri Bin bil; bir bilene sor.
Komik Sözler Süpermarketten çıkıp sürekli alışveriş yaptığım bakkalın önünden geçerken 'Abi sende bundan yok ama' savunmasını kurguluyorum.
Ulvi Sözleri kafasının üstüne oturup beynini uyuşturan Ulvi
Araba Sözleri Tek rakibim Türk Hava yollari.
Araba Sözleri Ey benim boynu büküğüm.