Tehlikeli Sözler | Sayfa 1

Bulunduğunuz sayfadaki sözler, Tehlikeli Sözler ve Sabıkalı Mesajlar bölümünün Sayfa 1 kısmıdır. 2021 Tehlikeli Sözler sayfamızda iyi vakit geçirmeniz dileğiyle.

Tehlikeli Sözler
Şerefiniz kadar konuşun desek, ağzınızı bıçak açmayacak.
Beni iyi tanımıyorsunuz! Karşınıza alırsanız, kaybeden siz, olursunuz!
Hayatın tadını çıkar. Baktın beceremiyorsun, tadını kaçıranı hayatından çıkar!
Yanlış yere bakıyorsunuz, işinize bakacaksınız arkadaşlar!
Kendimle olan kavgam bitsin, sizin hayatınızla oynayacağım!
Kurusıkı gibisin birader, ses var ama icraat yok!
Marka takıntım yoktur, lakin kalitesiz insanla hiç işim olmaz!
Kimseye çelme takmıyoruz diye ayağımız yok zannediyorlar. Bir gün hepsinin ayağını kıracağız haberleri yok!
En tehlikeli insanlar; büyük makamlara gelmiş küçük insanlardır.
Gülüşünü sevmek diye bir şey var. İşte o çok tehlikeli.
Verdiğini hiç unutmayan ama aldığını çabucak unutan insandan daha tehlikelisi yoktur.
En tehlikeli insan tipi, az anlayan, çok inanandır. A. Çehov
Boş silahtan değil, boş insandan kork. Çünkü şeytan içi boş silahı değil, aklı boş insanı doldurur.
Istırapsız, tehlikesiz bir hayat umma.
Sev diyor annem; 'sev oğlum ayıp değil' tamam da annem, herkeste 'sen' gibi 'kadın' değil!
Biz yaşayıp yazalım, siz kopyalayıp yapıştırın!
Zaten elektrikler hep yalnızken, sular tam duştayken, para hep elin dardayken, sevgili de tam her şey yolundayken gider. :)
Aşk için edilen yeminler yüzünden sığılmayacak cehenneme!
[1]
2 3 4 5 6 >> 6
Tehlikeli Sözler İçin 39 Yorum 💬
Veli Firdevs Veli Firdevs
Altan aldım ederi kadar bundan sonra herkes ederi kadar 😕
Saffet Saffet
Sadece gülüşlerimizi yakalayın öfkemiz size ağır gelir !
Saffet Saffet
Sana laf sokardım ama sokulacak yerin kalmamış !
zeynep zeynep
edebim el vermez ,edepsizlik edene susmak en güzel cevap edebi elden gidene
Seyit_ali _polat Seyit_ali _polat
Ne hayaller büyüttüm içimde seninle, ne okyanuslara sevgimi yazdım adınla, şimdi yoksun hayatımda, kalbim parçalandı, atmıyor artık, yaşamıyor bu sevda.
Piskopat Piskopat
Suya düşse de hayallerim şampiyonluga oynar gülüşlerim
hamet hamet
Bütün erkeklere odun diyen kızlar! Her sabah o kadar makyajı ormana gitmek için mi yapar? cevapları direk buraya yazının.. cebini olan tbii
King King
dermişsinki peşimden koşuyor dikkatli bak kimin peşinden koşuyorum
fatmaaa fatmaaa
İzin verdiğim kadar tanırsın bni. Geri kalanlar zannettiklerindir bebeğim.
hüzünlü bir  ponçik 348 hüzünlü bir ponçik 348
çook güzel yaa bayıldım devamını isteriz süper tebrıkler
KARAHAN KARAHAN
SENİN NAZIN BENİM ARAGAZIM
isimsiz isimsiz
ÇEKEMİYORSAN ANTEN TAK
sudenaz yarım sudenaz yarım
çok güzel tabanını yapin
karabela kordon baba karabela kordon baba
Abi .nevar.bu sana ters bakıyor.olum ismimi söyle o önüne bakar.Karabela kordon baba..abi giti gördün mü
sefa turan sefa turan
Herkes Oyuncu Olabilir Ama Yönetmen Benim. İstediğime Rol Veririm, İstediğime Yol Veririm
Mucuk mucuk Mucuk mucuk
Senin yaptığın atar benim anca hayatıma renk katar...
Daha Fazla Yorum Göster
İlgini Çekebilir 😉
Delikanlı Sözler Rahat olun dediysek, gevşek olun demedik!
Ayan Sözleri Hayatı dümen olan adamın, rotasına asla güven olmaz!
Sert Sözler Onun için 'bir gün gelecek' diyorlar. Kızıyorum! Şeytan hiç imana gelir mi?
Harbi Sözler Geride kalanlara simsiyah bir tesellidir, boşver, o utansın demek.
Kral Sözler Kibritle oynayan çocuklardanım, yalnız bırakmaya gelmez yakarım!