gece modu

Umut Sözleri | Sayfa 1

Bulunduğunuz sayfadaki sözler, Umut Sözleri ve Umudum Var İle İlgili Mesajlar bölümünün Sayfa 1 kısmıdır. Sayfamız mümkün olduğunca her gün düzenli olarak güncellenmektedir. Umut Sözleri bölmüne eklenecek yeni sözleri kaçırmamak için bu sayfayı düzenli olarak ziyaret edebilirsiniz.

Umut Sözleri
Uzak ve imkansız gözüken bir şey, bir anda yakın ve mümkün olabilir. Paylaş
Umut çok tehlikeli bir şeydir. Bazen yaşatır insanı, bazen öldürür. Paylaş
Hava durumu, bugün parçalı bulutlu; bizim durumumuz ise yaralı ama umutlu. Paylaş
Bir gün güneş, bizim karanlığımıza da doğacak. Paylaş
Gece sessiz ve ıssız olsa da, umutlarınız yakamozlar gibi ışıl ışıl olsun... Paylaş
Umudun varsa, kimseye söyleme; sonra çekemiyorlar! Paylaş
En uzun, en çaresiz geceni düşün. Sabah olmadı mı? Paylaş
Vardır elbet bu zor günlerin de yerini alacak olan güzel günler. Paylaş
Umut, belkide gelecek sayfadadır; kapatma kitabı. Paylaş
Her ağlamanın sonu gülmektir. Akarsu neredeyse orası yeşerir. Gözyaşı varsa rahmet gelecektir. Paylaş
Toplam 19 sayfa bulunmakta.
1
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13

Umut Sözleri İçin Son Yorumlar

Havva Özal Havva Özal
Süleyman seni çok seviyorum allah için seviyorum seni kaderimsin ben sanaa benziyor um doğru canım.
Murat Aygün Murat Aygün
Umuda bekçilik edende kaybeder...
Vurmayin tamam.. Tamam vurmayinnn...!! Vurmayin tamam.. Tamam vurmayinnn...!!
Bir umuttur yasamak... :D
sahel sahel
bir umut biter bir umut baslar
Rıdvan Yıldırım Rıdvan Yıldırım
Umut varsa hayat senin için devam eder umut yok ise hayat senin için karanlıktır.
Memet Memet
Bir insan ne kadar kahraman olursa olsun elbet Birgün sevdiğine kul olur ...
vesile vesile
Kimbilir belki de görüp görebileceğimiz en güzel günleri yaşıyoruzdur..bugünlerin de kıymetini bilmeliyiz..tabii umut etmeyi de bırakmayalım.
sevgi sevgi
Umut kalbin kanayan yarasi ya gelmezse
ÖZLEM ÖZLEM
Sahin bey tesekur ederim yorumunuz icinmherseye ramen umut edelim hayal kuralim
Baska
TUrlu)
KAtlanilirmi
BU hayata
ayşe önder ayşe önder
hayat zorda olsa umut etmekten vazgeçmez insan
şahinbey şahinbey
özlem hanım haklı. umutların boşa çıkması kadar acı veren başka bir şey yok.
özlem özlem
Hep umut ederiz hayal kurarız hepsi hepsi guzelde umutlarimiz bosa cikinca hayallerimiz gömülürsa geride nekalir sizce
naz naz
umut cuk gozel bir sey ne olursa olsun o hep yanmzda o uzde umut etmekden vaz kecmeyin
SERDARI MERT BOZKURT SERDARI MERT BOZKURT
ABLA BENİM İCİN SİHİR YAZ GURU DUYARIM

Özel Günler

İftar Mesajları
Rus Atasözleri Saçma Sözler Damar Sözler Düşündüren Sözler Efsane Sözler Dua Sözleri Gözlerle İlgili Sözler sizden gelenler Tüm sözler için buraya tıklayınız

Resimli Güzel Sözler

Bazen bir şarkı çala...
Bazen bir şarkı çalar, sen binlerce şey hissedersin. Paylaş
Karanlıklar ülkesinde...
Karanlıklar ülkesindeyim, ışıklarım hep sende kalmış... Paylaş
İçim deşildi gidişi...
İçim deşildi gidişine, kalbime bıçaklar saplandı. Ama durmaksızın gittin, arkana bakmadan. Paylaş
Sahte olan hiçbir şey...
Sahte olan hiçbir şeyi sevmedim. Onlar da benim dürüstlüğümü sevmediler zaten. Paylaş
Daha fazla resimli güzel söz yükle

Resimli Komik Sözler

Dümdüz beyaz tişört...
Dümdüz beyaz tişört üretmek bu kadar mı zor ya! Tişörtü beğeniyorum arkasına bi bakıyorum flamingo çizmişler dereden su içiyor. Paylaş
Bi gün evlenicem. Elal...
Bi gün evlenicem. Elaleme 'ulan bu bile evleniyosa ben hayli hayli evlenirim' dedirticem. Tüm umutsuz vakalara umut olucam. İnsanlık ölmedi be. Paylaş
Kız tok karınla 40 ki...
Kız tok karınla 40 kilo geliyor hala sabahın köründe kalkmış sahilde koşuyor, ablacım sonunda eriyip doğaya karışacaksın, bi dur artık. Paylaş
Ulan şimdi bu zil, mi ...
Ulan şimdi bu zil, mi ışık mı? (Bir Apartman Gerilimi) Paylaş
Daha fazla resimli komik söz yükle